Miksi olen narsistimagneetti?
Miksi nää paskapäät ei jätä rauhaan? Mutsi kävi just paskomassa päivän ja nyt vituttaa raakasti.
Pitääkö mäsäyttää?
"Ethän sä vaan laita pöllönpillereitäs lapsen ruokaan..."
Häijyä.
Käskin, kohteliaasti painua helvettiin.
Sadisti sairas paska.
Kommentit (24)
Ongelmia ja riesoja. Eivät halua itseään millään tavalla muuttaa.
25-vuotiaana kysyin itseltäni onko äitini paha vai sairas.
Nyt kun olen piakkoin 50v, ymmärrän asiat kirkkaasti.
Ei kukaan pelasta. Itse pitää tehdä työ ja kadota.
Aikuisuus on joka tapauksessa sitä, taustoista huolimatta.
Silti ikävää kun osuu kivasti hermoon🤮
Se mikä lohduttaa, on se että kaikille se on tasapuolisen mäntti. Julkisella paikalla huutaa jollekin hooveetä, puhelimeen yleensä, kun joku ei myy sille pilkkahintaan mitä se tarjosi. Nuori kiinteistönvälittäjä koitti loppuun asti olla asiallinen, ja olikin.
Säälix käy jotka sekunninkin on ton öyhöttäjän kanssa tekemisissä.
Nyt se yrittää ns muuttaa saman katon alle perusteena että hänen vuokraama talo. Ollaan siis etsimässä kämppää. Hän yrittää ärsyttää, mitä aina tekee.
En ole sopinut mistään tännemuutoista. Hän ei ole perhettä.
Hän on asunut vuosia hometalossa joka on ollut pitkään myynnissä. Kuluttanut rahojaan turhastariitelyyn. Nyt väittää laittavansa talon myyntiin, ja tekosyyn, että tarvitsee verhoja, varjolla, olisi tullut sisälle verhonsa hakemaan.
Vien ulkovarastoon hakekoon sieltä.
Hän ajattelee vain ja ainoastaan itseään. Ja rahojaan.
Epäilen psykopaatiksi koska näyttelee tunteita joita ei ole ja pystyy viilaamaan ihmisiä linssiin. Tylsistyy ja hakee huomiota ja kaiken typeryyden pitää mennä hänen tavallaan tai tulee kosto.
Pää viileex. Päivä on kaunis.
Juu, ja soitin jo kriisiapua.
Aika vahva kuitenkin olen, luovuuden lisäksi. Ja halusin katsoa homman loppuun, niin äitini kuin niitten muittenkin osalta.
Ei muutosta. Pahenee vain.
Viha on näissä tapauksissa terve tunne.
Terapia ei ole mikään pelastus vaan voi luoda lisäongelmia.
Allekirjoitan sen että pitkä välimatka on eduksi.
Sääliksi käy heitä jotka jää tällaisten kynsiin ja jumala heitä auttakoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut paljon samaa kuin ap.
Ja tullut tähän johtopäätökseen:
-koska olen kiltti ihminen, mun pitää opetella ilkeäksi tiettyjä ihmisiä kohtaan
-ne jättää vaikeat ihmiset rauhaan
-pakenen heti, kun voin
-jos en pääse pakoon, lyön henkisesti niin lujaa kun pystyn. Ajatuksella: täystyrmäys ekalla iskulla.
-varaudun etukäteen kostoon. Narsistit kostaa aina, siksi niille kannattaa virittää ansoja hyvissä ajoin. Esim. syöttää jotain huttua, jostain asiasta, mikä muka vaivaa sua. Vuoden sisällä sulle kostetaan juurikin sillä sun itse antamalla vinkillä, takaan tämän. Jos se sun vinkki on ollutkin huijausta, sulle ei kolahda kosto niin kovaa.
-ympäröin itseni mukavilla ja kilteillä ihmisillä. Enemmistö on kuitenkin heitä.
-vielä jonain päivänä hoidatan adhd:n kuntoon. Olen lukenut jostain että narsistit valitsevat adhd-ihmisiä mielellään uhreiksi, kun nämä koheltajat menevät eteenpäin, eivätkä jää liikaa pohtimaan toisen huonoa käytöstä.
Ja todellakin rytinällä pois ja kauas vaikutuspiiristä. Niin kauan, kun narsismiin taipuvainen pääsee hallitsemaan elämääs ei pääse eheytyminen alkaa. Narsismin piirissä loppuu happi.
Narsistithan ne toisensa löytää !