Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kadehdin noita, jotka voi Helsingin kuumalla asfaltilla pukeutua seitinohueeseen kukkamekkoon.

Vierailija
13.05.2021 |

No...ehkä vaan täytyy tästå lähteä metsästämään leggingsit -tunika komboa

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polvi leikattu ja en kymmeneen vuoteen suostunut käyttämään mekkoja missä se arpi näkyy (en  siis mitään mekkoja, pitkiäkään kun pelkäsin että tuuli tarttuu otollisesti helmoihin). Sitten kerran oli niin kuuma, että vetäsin siskon mekon päälle kun en muuta voinut ja ihmiset kehu, että näytän  siinä hyvältä.  Ketään ei kiinnostanu mun arpeni, kukaan ei edes huomannut! Nykyään kuljen kaikki kesät mekoissa.

Vierailija
22/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vetäistä seitinohuen kännin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap sulla oli 9kk aikaa laihduttaa....?

Vierailija
24/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, minulle nauraisi naurismaan aidatkin rumien suonikohjuisten ja lihavien jalkojeni takia jos kulkisin kukkamekossa.

Ei taatusti nauraisi! Kurja kuulla, että ajattelet itsestäsi noin.

Vierailija
25/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, minulle nauraisi naurismaan aidatkin rumien suonikohjuisten ja lihavien jalkojeni takia jos kulkisin kukkamekossa.

Nauratko sinä, jos sinua vastaan tule joku "ruma" ihminen? Jos et - kuten toivottavasti et tee - miksi luulet, että muutkaan ihmiset tekisivät niin?

Vierailija
26/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohi aiheen, mutta ei ihmisiä kiinnosta toisten jalat tm. on harhaluulo että kaikki vastaantulevat "kauhistuineina kyttäävät" niitä ns. "ei täydellisiä" jalkoja tmv.

Kuinka usein itse katsotte tuolla lailla vastaantulevia? Yleensä ihmiset menevät toistensa ohi "huomaamatta" muita, jos jollan on joku "suonikohju" jossain, ei se ketään kiinnosta.

Minulla on jaloissa pahoja arpia (atopia, raavin usein öisin) mutta muutama vuosi sitten päätin että EN VÄLITÄ niistä--> shortsit jalkaan. Kukaan EI OLE mitään niistä sanonut, paitsi oma äitini, mutta ei hänkään niitä arvostellut vaan oli enemmän huolissaan ihosta/mietti mikä rasva ehkä auttaisi/miksei mikään ole auttanut.

Vierailija
27/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi vetäistä seitinohuen kännin.

😂Joo ei arvet haittaa

Vierailija
28/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nilkkapituinen mekko.

Vierailija
29/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mekon alla leggingsit, koska ei yhtään kiinnosta mennä ulos ja varoa tai pelätä että tuulee ja tärkeimpänä ihosyöpä, ei kiitos. Väri on yleensä musta, käytän samoja mekkoja talvellakin. Leggingsejä on ohuitakin. Sukkahousut kutittaa ja on kamalat. Kenkinä on yleensä lenkkarit, tennarit tai muut matalat, koska en jaksa enkä halua kävellä enää muilla.

Omat koipeni ovat karvaiset, valkoiset ja isot (lihasta ja läskiä), mutta voisin olla paljain säärinkin, jos huvittaisi.

Vierailija
30/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin pitää kauniita mekkoja, antaa helmojen hulmahdella ja keinua kesätuulessa kuin hiuksissanikin mutta kun vuosien aikana on itsetunto ja - arvostus poljettu pohjamutiin, niin hiukan on vaikeaa. Ja vaikka jopa nytkin on sanottu kauniiksi, seksikkääksikin, niin hyvin vaikeaa on liittää noita sanomisia itseeni.

Siksipä jätän mekot muille.

Mutta kauniita ne ovat katukuvassa.

Vierailija
31/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asuratkaisu kuin Salwar on esim. Intiassa. Sillä voi yhdistää peittävýden ja ohuen hulmuavan kankaan.

Vierailija
32/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, toiset pursuaa ja toiset lankut kolisevat. kuuntele kilkatusta.

Vierailija
33/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Me rumat ei voida pukeutua nätisti.

Vierailija
34/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin pitää kauniita mekkoja, antaa helmojen hulmahdella ja keinua kesätuulessa kuin hiuksissanikin mutta kun vuosien aikana on itsetunto ja - arvostus poljettu pohjamutiin, niin hiukan on vaikeaa. Ja vaikka jopa nytkin on sanottu kauniiksi, seksikkääksikin, niin hyvin vaikeaa on liittää noita sanomisia itseeni.

Siksipä jätän mekot muille.

Mutta kauniita ne ovat katukuvassa.

Sama fiilis. 👍

Vierailija
35/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan jos pokka ei riitä pidempään kesämekkoon, hankit tyylikkäät ja kevyet kesähousut. Niitä saa ihanilla kuoseilla ja nimenomaan löysinä ja ohuesta materiaalista. Yhtä mukavat ja nätit kuin kesämekot!

Näin olen itse toiminut jo 10 vuotta, olen nuorehko ja hoikka, mutta jalat ovat laikukkaat jalkapalloharrastuksen ja suonikohjujen takia. En häpeä itseäni, mutta olen sen verran esteetikko että en noita esittele kuin uimarannalla. ;)

Vierailija
36/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheen, mutta ei ihmisiä kiinnosta toisten jalat tm. on harhaluulo että kaikki vastaantulevat "kauhistuineina kyttäävät" niitä ns. "ei täydellisiä" jalkoja tmv.

Kuinka usein itse katsotte tuolla lailla vastaantulevia? Yleensä ihmiset menevät toistensa ohi "huomaamatta" muita, jos jollan on joku "suonikohju" jossain, ei se ketään kiinnosta.

Minulla on jaloissa pahoja arpia (atopia, raavin usein öisin) mutta muutama vuosi sitten päätin että EN VÄLITÄ niistä--> shortsit jalkaan. Kukaan EI OLE mitään niistä sanonut, paitsi oma äitini, mutta ei hänkään niitä arvostellut vaan oli enemmän huolissaan ihosta/mietti mikä rasva ehkä auttaisi/miksei mikään ole auttanut.

Tämä. Minullakin on aika ruhjotun näköiset jalat näin nuoreksi, on paljon pientä arpea dermatillomanian takia, iso arpi polvessa pyörällä kaatumisesta, luomia, pari isoa sheivausarpea. Nyt on alkanut näkyä sellaisia pieniä pinnalla olevia verisuoniakin jotka on merkki suonikohjuista tulevaisuudessa. Tuon kaiken lisäksi olen laiska sheivaamaan jalkojani.

Käytän silti kesäisin shortseja ja mekkoja. Jos jotakuta häiritsee liikaa niin saa tulla valittamaan, veloitus valittamisesta on arpienpoiston, karvojen laseroinnin yms maksaminen. :D

Vierailija
37/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä voi pukeutua miten vaan.. siellä on paljon erilaisia ihmisiä ja armollisempi ilmapiiri kuin jossain ahdasmielisessä pikkukylässä..

Vierailija
38/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kukaan ei hätkähdä mistään.. ne on tottunut kaikkiin muoti-ilmiöihin.

Vierailija
39/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta nyt edes sukkahousut legginssien sijaan, että olisi edes vähän nätti ja naisellinen asu.

Just katsoin kun muoti-ikoni Minttu Räikkösellä oli tunika ja legginsit. Eli ne on hyväksytty combo.

Näyttää silti rumalta.

Samaa mieltä muoti ja tyylikkyys on kaksi eri asiaa.

Vierailija
40/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, millainen kroppa pitää olla jos tunika ja leggingsit on paremman näköinen kuin ei-kroppaa nuoleva, vartalotyyppiä imarteleva mekko. Niitähän on vaikka nilkkapituiseen saakka, jos haluaa saada sääret peittoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi