Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kadehdin noita, jotka voi Helsingin kuumalla asfaltilla pukeutua seitinohueeseen kukkamekkoon.

Vierailija
13.05.2021 |

No...ehkä vaan täytyy tästå lähteä metsästämään leggingsit -tunika komboa

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt edes sukkahousut legginssien sijaan, että olisi edes vähän nätti ja naisellinen asu.

Vierailija
2/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pukeutuisi maximekkoon? On mekkoja muistakin kankaista kuin seitinohuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku mekko? Näyttää paljon paremmalta.

Vierailija
4/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hemmetin rumat jalat (käyrät sääret ja paksut läskipolvet) Mekko ei vaan ole kaunis päälläni. Muuten kyllä

Ap

Vierailija
5/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hemmetin rumat jalat (käyrät sääret ja paksut läskipolvet) Mekko ei vaan ole kaunis päälläni. Muuten kyllä

Ap

Väitä että mekko on jokaisen päällä kauniimpi, ainakin minun mielestäni. Ostat pitkän mallin ja sukkahousut ja kivat kengät :)

Vierailija
6/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä välitä jaloistasi. Osta nätti mekko ja tunnet olosi nätiksi siinä. Unohda jalkasi, keskity kesään. Mekkojakin on tuhansia erilaisia.

Vierailija
7/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti katselee ohikulkijoiden polvia tai suonikohjuja? En minä ainakaan. Etenkin jos ihminen muuten on pukeutunut siististi, on hymyileväinen ja vaikuttaa mukavalta henkilöltä.

Vierailija
8/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta sellainen polvien yli menevä kimonomekko.

Vierailija
9/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin ylleni seitinohuen kesämekon näin lämpimän päivän kunniaksi enkä piittaa tippaakaan paksuista sääristäni. Jos jotakuta ne vaivaavat, niin ei ole pakko katsella.

N BMI33

Vierailija
10/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nyt edes sukkahousut legginssien sijaan, että olisi edes vähän nätti ja naisellinen asu.

Just katsoin kun muoti-ikoni Minttu Räikkösellä oli tunika ja legginsit. Eli ne on hyväksytty combo.

Vierailija
11/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä unissasi, Helsingissä meri viilentää vielä nikn, että ei siellä kukkamenkkoja näy.

Vierailija
12/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sinun jalkasi. Käyt ostamassa nätin mekon ja käytät sitä epävarmuutesi unohtaen. Mulla on myös paksut jalat ja rumat polvet, mutja käytän mekkoa silti. Ei kiinnosta muiden mielipiteet. Sillon tällöin saan jopa mekoistani kehuja. Enkä käytä edes sukkahousuja alla. Ihanaa kesää!

Vierailija
13/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pukeutuisi maximekkoon? On mekkoja muistakin kankaista kuin seitinohuista.

Ja näyttäisi siltä kuin sirkus olisi saapunut kaupunkiin kun eka telttakin on pystyssä?

ei ap, mutta tiedän tunteen

Vierailija
14/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just ihailin kuinka eräs nainen kulki tiukoissa farkuissa ja korkokengissä oikein korostaen jalkojaan. Hänellä oli selkeästi ollut riisitauti tai joku muu, eli ei puhuttu normaalin rajoissa olevista jaloista. Hän sai rohkeudellaan minut ihailemaan jalkojaan ja vielä enemmän persoonaansa. En siis tunne ihmistä, hän oli vain ohikulkija. Ihmisissä on muitakin arvoja, kuin olettettu esteettisyys. Missiesteettisyys. Jos ajatellaan nykypäivän malleja, niin persoonallisuus on siellä arvostettua.

Vierailija
15/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin kun muoti-ikoni Minttu Räikkösellä oli tunika ja legginsit. Eli ne on hyväksytty combo.

Näyttää silti rumalta.

Vierailija
16/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti katselee ohikulkijoiden polvia tai suonikohjuja? En minä ainakaan. Etenkin jos ihminen muuten on pukeutunut siististi, on hymyileväinen ja vaikuttaa mukavalta henkilöltä.

No ne läskivänkyrät mustelmakarvanäppyläjalat juuri antaa epäsiistin vaikutelman

Ap

Vierailija
17/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On pitkiä mekkoja myös :)

Vierailija
18/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin ylleni seitinohuen kesämekon näin lämpimän päivän kunniaksi enkä piittaa tippaakaan paksuista sääristäni. Jos jotakuta ne vaivaavat, niin ei ole pakko katsella.

N BMI33

Tuollainen piittaamattomuus kanssaihmisten viihtyvyydestä on kyllä tuomittavaa.

Vierailija
19/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N BMI33

Tuollainen piittaamattomuus kanssaihmisten viihtyvyydestä on kyllä tuomittavaa.

Niin väsynyt läskivihaprovo, luovuttaisitte jo.

Vierailija
20/56 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, minulle nauraisi naurismaan aidatkin rumien suonikohjuisten ja lihavien jalkojeni takia jos kulkisin kukkamekossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi