Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Outi Alanen teki isälleen?

Vierailija
13.05.2021 |

Jos jäi perinnöstä ja kielto hautajaisiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi bylsi alaikäisenä Santeri Kinnusen kanssa. Tästä on dokumenttifilmiäkin.

Ja dokaskin jenginsä kanssa. Kyllä jo näillä teoilla jää perinnöttä

Vierailija
22/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei hyväksynyt isän uutta puolisoa. Soitteli ja viestitteli maanisesti, lähetti satoja viestejä lyhyessä ajassa. Ahdisteli, ei antanut isälle rauhaa. Tästä on pitävät todisteet ja siksi isä haki ja sai lähestymiskiellon. Alainen ei kuitenkaan noudattanut kieltoa vaan jatkoi ahdistavaa soittelua ja viestittelyä. Siksi isä muutti testamenttinsa.

Tämä tieto oli kyllä ihan helposti löydettävissä.

Nämä asiat tosiaan löytyivät heti ja koska todistusaineistoa oli runsaasti, niin oikeus toimi oikein.

Sitä mietin, että mitä Outi olisi perinyt, kun siitä pitää niin kovasti taistella. Olen viisikymppinen nainen ja jos vanhempani jättäisivät minut jostakin syystä pois perinnöstään, niin ok, selvä, olisin onnellinen, että se ongelma on siinä ja minun ei tarvitsisi asiaan kajota enää ikinä. Pärjään itsekin oikein mainiosti ja en ole budjetoinut vanhempieni rahoja ja omaisuutta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Outi olisi perinyt isältään?

Vierailija
24/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Outi nykyään vaikuttaa?

Vierailija
25/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi on vanha opiskelukaverini ja vaikea uskoa, että Outi olisi syyttä kiusaaja. Outi on herttainen ja mukava ihminen. Kolikolla on aina kaksi puolta ja tässähän on vain kerrottu isän uuden puolison ja isän versio. 

Miten herttainen ja mukava ihminen sitten on kiusaaja? Meissä ihmisissä on monta puolta ja eri tilanteissa työpaikoilla, koulussa ym. käyttäydymme eri tavalla.

Vierailija
26/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kova suustaan on. 🤔

Vierailija
27/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi on vanha opiskelukaverini ja vaikea uskoa, että Outi olisi syyttä kiusaaja. Outi on herttainen ja mukava ihminen. Kolikolla on aina kaksi puolta ja tässähän on vain kerrottu isän uuden puolison ja isän versio. [/quote

Pidetty oli myös isä. Ja minun on vaikea uskoa, että lähestymiskielto ja lapsensa perinnöttömäksi jättäminen oikeuden päätöksellä, olisi tehty ilman todisteita ja ilman perusteita.

Vierailija
28/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasen blogista saa jotain kuvaa hänen mielenterveydentilastaan, ei ihan kaikki ole kunnossa : 

https://www.outialanen.fi/narsismi/ 

Vierailija
29/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei hyväksynyt isän uutta puolisoa. Soitteli ja viestitteli maanisesti, lähetti satoja viestejä lyhyessä ajassa. Ahdisteli, ei antanut isälle rauhaa. Tästä on pitävät todisteet ja siksi isä haki ja sai lähestymiskiellon. Alainen ei kuitenkaan noudattanut kieltoa vaan jatkoi ahdistavaa soittelua ja viestittelyä. Siksi isä muutti testamenttinsa.

Tämä tieto oli kyllä ihan helposti löydettävissä.

Nämä asiat tosiaan löytyivät heti ja koska todistusaineistoa oli runsaasti, niin oikeus toimi oikein.

Sitä mietin, että mitä Outi olisi perinyt, kun siitä pitää niin kovasti taistella. Olen viisikymppinen nainen ja jos vanhempani jättäisivät minut jostakin syystä pois perinnöstään, niin ok, selvä, olisin onnellinen, että se ongelma on siinä ja minun ei tarvitsisi asiaan kajota enää ikinä. Pärjään itsekin oikein mainiosti ja en ole budjetoinut vanhempieni rahoja ja omaisuutta mitenkään.

Eipä ollut merkittävää perintöä. Vanha okt pikku kylässä. Sitä enemmän julkisuutta.

Vierailija
30/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini jätti ainoan poikansa perinnöttömäksi. Haki siihen oikeuden päätöksen ja syynä oli poikansa talousrikos, josta tuli useamman vuoden tuomio.

Vierailija
31/31 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta-Sanomien jutussa oli, että tällaiset täysin perinnöttä jäämiset ovat erittäin harvinaisia tapauksia. Oikeuskaan ei tee näitä päätöksiä jos ei ole riittävästi näyttöä. Esimerkiksi lähestymiskieltokaan ei yksinään riitä perusteeksi.

Totta! Olen ymmärtänyt, että Suomessa on erittäin vaikea tehdä ihminen täysin perinnöttämäksi. Eiköhän siellä ole ihan oikeat ja vakavat syyt taustalla.

Narsisti saattaa pystyä puhumaan vaikka mustan valkoiseksi jopa oikeuden edessä. Ei kaikki nartistit eikä joka kerta mutta se on mahdollista. Minulla on tästä omakohtainen kokemus.

Juuri näin. Ylipäätäänkin ihmisillä on äärettömän lapsellinen ja vankkumaton usko suomalaiseen oikeuslaitokseen ja viranomaisiin. Ilmeisen moni ei ole joutunut näkemään tai kokemaan mitä se todellisuudessa on.

Tämä on totta. Minutkin on haastettu oikeuteen, vaikka sekä minä, että "asianomistaja" olemme kertoneet, että olen syytön. Voin menettää koko elämäni viranomaisten virheen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme