Muusikko-nayttelijä Donald Glover: taide on tällä hetkellä tylsää, koskaa ihmiset pelkäävät c@nc€l-kulttuuria
Danny ei pidä nykysuuntauksesta.
Muusikko ja näyttelijä Donald Glover on kritisoinut elokuvan- ja tv-sarjojen tekijöitä siitä, että he tekevät tylsää taidetta, koska pelkäävät c@nc€l-kulttuuria. Hän kertoo seuranneensa keskustelua, jossa ihmiset ihmettelivät minne on kadonnut kaikki rohkea ja kokeellinen taide.
Gloverin mukaan kaikki on nyt tuttua ja turvallista, eivätkä tekijät uskalla ottaa minkäänlaisia riskejä. Samalla tietenkin hän osoittaa syyttävän sormen suoraan niin sanotun c@nc€l-kulttuurin suuntaan.
Glover ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tähti, joka syyttää c@nc€l-kulttuuria kulttuurin pilaamisesta.
Lähde: episodi.fi/ uutiset/ muusikko-nayttelija-donald-glover-pamauttaa-taide-on...
(Googlatkaa koska linkki sisältää kielletyn sanan)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä olen kulttuurin suurkuluttaja, tai olin, mutta en näe enää syytä seurata uutta taidetta. Taiteilijatkin jo lähtökohtaisesti jaetaan identiteetin mukaan. Jos kirjaa esim. mainostetaan "LBGT-kirjailija käsittelee rohkeasti vähemmistöjen asemaa..." niin sitä on ihan turha lukea kun sisällön tietää etukäteen.
Ja tuo "rohkeus"! Hah-hah... vähemmän rohkeutta kuin koskaan.
Et sinä kulttuuria ymmärrä vaan kulutat viihdettä.
Mistä sinä sen tiedät? Et sitten keksinyt mitään asiallista vaan hyökkäsit henkilöä kohtaan. Mutta joo, viimeisimmät lukemani kirjat: Marcel Reich-Ranickin esseekokoelma Thomas Mannista (saksaksi), Stephen Jay Gouldin kirja evoluutiosta, ja W.G.Sebaldin Austerlitzin aloitin juuri. Kai nuo ovat sitten kevyttä viihdettä. Mitä sinä luet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä olen kulttuurin suurkuluttaja, tai olin, mutta en näe enää syytä seurata uutta taidetta. Taiteilijatkin jo lähtökohtaisesti jaetaan identiteetin mukaan. Jos kirjaa esim. mainostetaan "LBGT-kirjailija käsittelee rohkeasti vähemmistöjen asemaa..." niin sitä on ihan turha lukea kun sisällön tietää etukäteen.
LGBT-viihdekö kulttuuria?
HAH!
Älä juo enempää.
Tosikko. Kerro toki miten alakulttuurille suunnattu viihde on kulttuuria isolla K:lla? Se että sitä hierotaan kansan naamaan pakolla ei tee siitä kulttuuria isolla K:lla
Vierailija kirjoitti:
Kantaaottava taide on mennyt maan alle kuin salakapakat konsanaan. Olen ottanut osaa kutsuttuna vieraana pariinkiin tällaiseen taidekokoontumiseen, jossa tarkasteltiin ns. kiellettyä taidetta, jota ei nykyisin sovi julkisesti laittaa esille, näistä tapahtumista ei ilmoitella missään, sinne saa kutsun. Sikäli harmi, että nämä nykyajan pilvenhattarat ja lumihiutaleet ja kukkahattutätien kukkahattutyttäret eivät osaa käyttää aivojaan ja kuvittelevat, että asiat kieltämällä ja maton alle lakaisemalla ratkaistaan hommat lopullisesti. Noup... jos ihmissuku ei muista historiaansa, se alkaa lopulta toistaa menneitä virheitä.
Se oli varmaan sitä rappiotaidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Et sitten keksinyt mitään asiallista vaan hyökkäsit henkilöä kohtaan. Mutta joo, viimeisimmät lukemani kirjat: Marcel Reich-Ranickin esseekokoelma Thomas Mannista (saksaksi), Stephen Jay Gouldin kirja evoluutiosta, ja W.G.Sebaldin Austerlitzin aloitin juuri. Kai nuo ovat sitten kevyttä viihdettä. Mitä sinä luet?
Vanhoja pieruja ja evoluutiotutkimuksen syrjäpoluilla harhailevia uskovaisia. Äärimmäisen epä-älyllistä. Ei ihme ettet ymmärrä missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä mitään uutta ole. Sofi Oksasta markkinoitiin aikoinaan tittelillä "kirjailija ja bi-seksuaali". Silloin se ei ollut vielä niin muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Älä juo enempää.
Tosikko. Kerro toki miten alakulttuurille suunnattu viihde on kulttuuria isolla K:lla? Se että sitä hierotaan kansan naamaan pakolla ei tee siitä kulttuuria isolla K:lla
Et osaa lukea viestejä niin miten ymmärtäisit kulttuurikeskustelua? Sivistys on Trumpin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Se Joker-kohu oli aivan älytön. Muka joku rankka leffa. :D Vaikka ei lähelläkään esim. Game of Thronesin rankkuutta. Ainut hyvä amerikkalainen elokuva pariin viime vuoteen.
Kriitikot antoivat Jokerille hyvesignalointi-feikkipisteet 59/100, katsojat 84/100. https://www.imdb.com/title/tt7286456/
Jokeri oli kyllä hyvä leffa. Tykkäsin.
Onhan jotain vialla, jos joutuu katsomaan South Parkia, jos haluaa nähdä oikeasti yhteiskuntakriittistä ohjelmaa.
Se on ainoa sarja missä ei välitetä kritiikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Joker-kohu oli aivan älytön. Muka joku rankka leffa. :D Vaikka ei lähelläkään esim. Game of Thronesin rankkuutta. Ainut hyvä amerikkalainen elokuva pariin viime vuoteen.
Kriitikot antoivat Jokerille hyvesignalointi-feikkipisteet 59/100, katsojat 84/100. https://www.imdb.com/title/tt7286456/
Jokeri oli kyllä hyvä leffa. Tykkäsin.
Lastenleffat ovat suosituimpia. Avaruusoopperat ja marvelin satuhahmot samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan jotain vialla, jos joutuu katsomaan South Parkia, jos haluaa nähdä oikeasti yhteiskuntakriittistä ohjelmaa.
Se on ainoa sarja missä ei välitetä kritiikistä.
Ei siinä välitetä laadustakaan mutta kai ikänsä piirrettyjen kasvattamana ollut ei osaa pyytää enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Älä juo enempää.
Et osaa lukea viestejä niin miten ymmärtäisit kulttuurikeskustelua? Sivistys on Trumpin tasolla.
Mainitse yksi (1) LGBT-teos, kulttuurijärkäle joka vetäisee maton jalkojeni alta.
Moniko eturivin kirjailija Suomessa on noussut puolustamaan sananvapautta Räsäsen tapauksessa? Tai kulttuuriväki yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Moniko eturivin kirjailija Suomessa on noussut puolustamaan sananvapautta Räsäsen tapauksessa? Tai kulttuuriväki yleensäkään.
Moniko persu puolustaa homofobisia muslimeja jotka piiloutuvat Koraanin taakse?
Sit on pakko vetää överit ja tuoda 20metrinen jäykkä penis Senaatintorille.
Silloin sitå ei "lueta toksisena maskuliinikulttuurin ylistyksenä". Vaan se on "ikoninen täsmäisku koronan jälkeiseen välitilaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Älä juo enempää.
Mainitse yksi (1) LGBT-teos, kulttuurijärkäle joka vetäisee maton jalkojeni alta.
Ei sellaista ole koska olet päättänyt ettei sellaista ole. Et ole keskustelemassa vaan propagoimassa fobiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Silloin sitå ei "lueta toksisena maskuliinikulttuurin ylistyksenä". Vaan se on "ikoninen täsmäisku koronan jälkeiseen välitilaan"
Olet varmasti ylpeä mukanokkelista sitaateistasi ja pidät itseäsi älykkönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykkö. Sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykkö. Sinä et.
Olet tylsä tavis joka joutuu kehumaan itseään vauvapalstalla kun muita kehuja ja yleisöä ei ole.
Älä juo enempää.