Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muusikko-nayttelijä Donald Glover: taide on tällä hetkellä tylsää, koskaa ihmiset pelkäävät c@nc€l-kulttuuria

Vierailija
13.05.2021 |

Danny ei pidä nykysuuntauksesta.

Muusikko ja näyttelijä Donald Glover on kritisoinut elokuvan- ja tv-sarjojen tekijöitä siitä, että he tekevät tylsää taidetta, koska pelkäävät c@nc€l-kulttuuria. Hän kertoo seuranneensa keskustelua, jossa ihmiset ihmettelivät minne on kadonnut kaikki rohkea ja kokeellinen taide.

Gloverin mukaan kaikki on nyt tuttua ja turvallista, eivätkä tekijät uskalla ottaa minkäänlaisia riskejä. Samalla tietenkin hän osoittaa syyttävän sormen suoraan niin sanotun c@nc€l-kulttuurin suuntaan.

Glover ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tähti, joka syyttää c@nc€l-kulttuuria kulttuurin pilaamisesta.

Lähde: episodi.fi/ uutiset/ muusikko-nayttelija-donald-glover-pamauttaa-taide-on...

(Googlatkaa koska linkki sisältää kielletyn sanan)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinut canceloin

Vierailija
2/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tottahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sallittu taide on vulvataide.

Vierailija
4/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksisesti maskuliininen manlymen valittaa ja ulisee.

Vierailija
5/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksisesti maskuliininen manlymen valittaa ja ulisee.

"Ne tulee ja jyrää meitin"

https://luolasto.org/m/12776

Vierailija
6/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa sallittu taide on vulvataide.

Vai transmiesten tekemänä.

Vierailija
7/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto on täällä taas.

Vierailija
8/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, jos esimerkiksi ryhtyisin taiteilijaksi ja tekisin taidetta nykymaailmassa pyhistä ja kielletyistä aiheista, kohtaloni olisi karmea.

Vierailija
9/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaaottava taide on mennyt maan alle kuin salakapakat konsanaan. Olen ottanut osaa kutsuttuna vieraana pariinkiin tällaiseen taidekokoontumiseen, jossa tarkasteltiin ns. kiellettyä taidetta, jota ei nykyisin sovi julkisesti laittaa esille, näistä tapahtumista ei ilmoitella missään, sinne saa kutsun. Sikäli harmi, että nämä nykyajan pilvenhattarat ja lumihiutaleet ja kukkahattutätien kukkahattutyttäret eivät osaa käyttää aivojaan ja kuvittelevat, että asiat kieltämällä ja maton alle lakaisemalla ratkaistaan hommat lopullisesti. Noup...  jos ihmissuku ei muista historiaansa, se alkaa lopulta toistaa menneitä virheitä.

Vierailija
10/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ankeaa aikaa elää, vaikka mahdollisuudet olisivat suurimmat mitä koskaan. Mielipiteet ja huumori on käytännössä tapettu, kun joku voi aina pahoittaa mielensä. Lisäksi naurettavat ideologioiden pakkotuputukset johtavat vaan pahempaan ankeutukseen ja keskinkertaisuuteen. Lisäksi aivopesu on tehokkaampaa ja sakeampaa kuin koskaan. 

Jokainen saa olla mitä haluaa, kunhan ei sano sitä ääneen jos on vähääkään eri mieltä kuin vallitsevat ideaalit.

Vierailija
11/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cancel

Vierailija
12/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jonkin vihaideologian vallassa jos ei pysty myöntämään että korona pois lukien kuttuuria on enemmän ja monipuolisempaa kuin koskaan ja se tavoittaa enemmän ihmisiä historian aikana.

Vierailija
13/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cancel

Ihan hyvinhän se meni!

Vain osittain totta. Moni on ottanut kantaa cancel-kulttuurin älyttömyyteen. Esim. Kansallisteatterin Almodóvar-kohun aikaan useampi transihminen muistutti taiteen vapaudesta.

Julkisessa keskustelussa kritiikkiä saaneet taiteilijat jatkavat uraansa.

Vierailija
14/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä vellihousutaitelijat tukijoineen antautuvat sanselloinin edessä?

Vierailija
15/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Minä olen kulttuurin suurkuluttaja, tai olin, mutta en näe enää syytä seurata uutta taidetta. Taiteilijatkin jo lähtökohtaisesti jaetaan identiteetin mukaan. Jos kirjaa esim. mainostetaan "LBGT-kirjailija käsittelee rohkeasti vähemmistöjen asemaa..." niin sitä on ihan turha lukea kun sisällön tietää etukäteen.

Ja tuo "rohkeus"! Hah-hah... vähemmän rohkeutta kuin koskaan.

Vierailija
16/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kankelointi + korona ovat saaneet aikaan sen, että kaikki kulttuuri on kuollut. Tylsää.

Vierailija
17/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Minä olen kulttuurin suurkuluttaja, tai olin, mutta en näe enää syytä seurata uutta taidetta. Taiteilijatkin jo lähtökohtaisesti jaetaan identiteetin mukaan. Jos kirjaa esim. mainostetaan "LBGT-kirjailija käsittelee rohkeasti vähemmistöjen asemaa..." niin sitä on ihan turha lukea kun sisällön tietää etukäteen.

Et sinä kulttuuria ymmärrä vaan kulutat viihdettä.

Vierailija
18/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kankelointi + korona ovat saaneet aikaan sen, että kaikki kulttuuri on kuollut. Tylsää.

Höpö höpö. Jopa Timo Hännikäinen saa apurahoja. Varmasti löydät jotain turvallisen misogyynistä kulttuuria kulutettavaksesi.

Vierailija
19/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä kulttuuria ymmärrä vaan kulutat viihdettä.

LGBT-viihdekö kulttuuria?

HAH!

Vierailija
20/68 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Joker-kohu oli aivan älytön. Muka joku rankka leffa. :D Vaikka ei lähelläkään esim. Game of Thronesin rankkuutta. Ainut hyvä amerikkalainen elokuva pariin viime vuoteen.

Kriitikot antoivat Jokerille hyvesignalointi-feikkipisteet 59/100, katsojat 84/100. https://www.imdb.com/title/tt7286456/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi