Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden helatorstai pilalla tällä tapaa?

Vierailija
13.05.2021 |

Poltin naamani eilen ja nyt se helottaa niin pahasti, että näytän tatuoidulta amikselta, jolla on nortti huulessa, vaikka olen puhdasihoinen ja savuton akateeminen. En kertakaikkiaan kehtaa mennä ulos, vaikka on upea päivä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkua? Luulin väsänneeni hauskan aloituksen. :o Siis olen varma, että ihmiset ulkona katsoisivat minua ja ajattelisivat, että miten joku voi polttaa vielä tupakkaa vuonna 2021, tumppais jo. Eivät huomaisi ollenkaan, että minulla itse asiassa ei ole tupakkaa suussa.

ap

Hauska?

Olisit yrittänyt paremmin.

Olisit jättänyt vertailut pois.

Kaikki olisivat laittaneet tälle jutulle tykkäyksen, jos he olisivat katsoneet sen tubesta standup-koomikon esittämänä.

ap

Vierailija
22/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkua? Luulin väsänneeni hauskan aloituksen. :o Siis olen varma, että ihmiset ulkona katsoisivat minua ja ajattelisivat, että miten joku voi polttaa vielä tupakkaa vuonna 2021, tumppais jo. Eivät huomaisi ollenkaan, että minulla itse asiassa ei ole tupakkaa suussa.

ap

Hauska?

Olisit yrittänyt paremmin.

Olisit jättänyt vertailut pois.

Kaikki olisivat laittaneet tälle jutulle tykkäyksen, jos he olisivat katsoneet sen tubesta standup-koomikon esittämänä.

ap

Riippunee yleisöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten naama voi palaa sen näköiseksi kuin olisi tupakka suussa?

Vierailija
24/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä ymmärsin jo kauan sitten että naamaa ei pidä polttaa aurongossa.

Vierailija
25/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö akateemisille opeteta ettei kannata polttaa ihoaan?

Vierailija
26/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen iltapäivällä neljän aikoihin matkustin bussilla Turun läpi ja näin terassilla paljon porukkaa. Osalla jo selvää punoitusta olkapäillä ja käsivarsissa ainakin. Mahtaa olla mukavaa pientä kirvelyä ja kuumotusta tänään. XD Melanooma nauttii saadessaan tilaisuuden.

Vierailija
27/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mun naama hehku punaisena vaikka poltankin tupakkaa. Vähän oudot sun vertaukset.

Vierailija
28/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Selittelysi vain pahentaa asemaasi; olet vieläkin nolompi kuin saatoimme edes kuvitella.

Vierailija
29/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen Helatorstai täällä Itä-Helsinki.Kuljeskelin  yksikseni ulkona 3-4h. Mukana vesipullo ja panani,kuin vanha kamera.Välillä istahdin jos penkki löytyi tien varsi,katselin maailman menoa.Hattu päässä ettei kalju pala.T-Paita ja mummo sortsit isot päällä mumona.En palanut.Illan kruunasi ystäväni sauna vuoro,kun itse oli estynyt käytää sitä,sanoi voit mennä hänen vuorolla 1h.Usein pääsen sinne kun itse tulee pois 30min,ja vinkaa kerkiit löylyyn viellä 30min.Kiitos!Mahtavaa pääsin saunaan.Jotkut kytäjät lohkasee kerrostalon pihapiiri.On kumma kun ihmiset ei itse ota saunavuoro,menevät varkain toisten vuorolla.Meillä kun pihasta menään saunaan.Vastaan ihan lailisesti menen henkilö sen ja sen vuorolla ,kun sanoo saan mennä.Omaa vuoroa en ota.Raha ratkasee.Lisäksi normaali aika on lenkki saunat,joka riitää hyvin minulle.Paitsi nyt korona vuosi lenkki saunaoja ei.Kiitolisuus kasvaa kun napuri sanoo:Menen vuorolani saunaan.Tai sinulla on 30min.aikaa käydä vuorollani viellä saunassa,kun tulee sieltä pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme