Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden helatorstai pilalla tällä tapaa?

Vierailija
13.05.2021 |

Poltin naamani eilen ja nyt se helottaa niin pahasti, että näytän tatuoidulta amikselta, jolla on nortti huulessa, vaikka olen puhdasihoinen ja savuton akateeminen. En kertakaikkiaan kehtaa mennä ulos, vaikka on upea päivä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Olin eilen töissä iltaan asti enkä juuri ehtinyt ulkoilla. Nuorempana tuli poltettua naama, mutta nykyään vetäsen 50-kertoimista jo kevätauringossa. Olen oppinut..

Vierailija
2/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä naamaan ja jatkossa et varmaan unohda aurinkorasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rauhoittava kosteusnaamio iholle. Jos ei ole, laita perusvoidetta paksu kerros. Sitten aurinkorasvaa (suojakerroin 50) ja meikkiä kevyesti peittämään pahin punoitus ja ulos! Ota myös antihistamiini. Rauhoittaa kutinaa ja punoitusta.

terv sh

Vierailija
4/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palaneen ihon kanssa pitäisi nyt välttää auringossa oleilua? Lierihattu ainakin päähän.

Vierailija
5/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Typerintä on, että olet muka akateeminen ja halveksit duunareita. En usko.

Vierailija
6/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä uv-säteilyn merkitystä, akateeminen?

T: Vaaleaihoinen seksiamis

Vierailija
7/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tavalla.

Se sijaan koivun siitepölyoireet tulivat näemmä tappiinsa yöllä ja nyt ovat silmät turvoksissa ja olemassa olevat lääkkeet eivät tehoa.

Tuosta huolimatta kaivattu vapaapäivä tekee hyvää!

Vierailija
8/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloin itsekin. En ajatellut, että toukokuussa ja vain UVI 3:ssa voi palaa vielä kahden jälkeen iltapäivällä nopeastikin.

Vierailija
9/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä.

T.akateeminen duunari

Vierailija
10/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiton aloitus loukkaavaan sävyyn tehty.

Mikä pointti?

Vierailija
11/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iho voi palaa? Mulla ei ikinä palanut. Mutta olen aika tummanpuhuva ja tummatukkainen.

Vierailija
12/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat siihen akateemiseen naamaasi akateemisen ihosyövän.

Vierailija
13/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi pilasi helatorstain. Vaati, että miehen pitää mennä sinne syömään ja, kahville lasten kanssa. Nyt pitää pestä ja pukea lapset. Enpä olisi uskonut että tästä tämmönen päivä tulee. Nytkin itken kuistilla kun tulin tähän tupakalle.

Vierailija
14/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi pilasi helatorstain. Vaati, että miehen pitää mennä sinne syömään ja, kahville lasten kanssa. Nyt pitää pestä ja pukea lapset. Enpä olisi uskonut että tästä tämmönen päivä tulee. Nytkin itken kuistilla kun tulin tähän tupakalle.

Hyvä, että anoppi kutsui! Muuten lapsesi kulkisivat alasti ja likaisina.

Vierailija
15/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iho voi palaa? Mulla ei ikinä palanut. Mutta olen aika tummanpuhuva ja tummatukkainen.

On ihmiskohtaisia eroja.

Itse otan tarkoituksellisesti aurinkoa ja rusketun.

Siskoni ei edes ota aurinkoa tarkoituksellisesti, mutta silti aina palaa.

Vierailija
16/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi pestä ja pukea lapsia itse ja viedä lapsia äitinsä luo? Olisit onnellinen, että saat olla rauhassa ja viettää omaa aikaa kuistilla ilman lasten mellastusta.

Vierailija
17/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi mennä ulos jos kerran naama paloi? Anna parantua ja mene vasta sitten ulos, doh. 

Vierailija
18/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärtänyt että, missä kohtaa pahoitit mielesi ja miksi?

Vierailija
19/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin paljon alapeukkua? Luulin väsänneeni hauskan aloituksen. :o Siis olen varma, että ihmiset ulkona katsoisivat minua ja ajattelisivat, että miten joku voi polttaa vielä tupakkaa vuonna 2021, tumppais jo. Eivät huomaisi ollenkaan, että minulla itse asiassa ei ole tupakkaa suussa.

ap

Vierailija
20/29 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon alapeukkua? Luulin väsänneeni hauskan aloituksen. :o Siis olen varma, että ihmiset ulkona katsoisivat minua ja ajattelisivat, että miten joku voi polttaa vielä tupakkaa vuonna 2021, tumppais jo. Eivät huomaisi ollenkaan, että minulla itse asiassa ei ole tupakkaa suussa.

ap

Hauska?

Olisit yrittänyt paremmin.

Olisit jättänyt vertailut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi