Mies näki morsiusmekko päällään ihastuksensa unessa
Eräs nainen on ollut pari vuotta riippakivenä suhteessamme. Mies oli joskus tosi ihastunut häneen, he tapailivat joitakin kuukausia. Sittemmin olivat yhteyksissä harvemmin, mutta meidänkin suhteen aikana pidemmän kaavan mukaan säännöllisesti. Sanoin asian häiritsevän. Olin itse jättänyt vanhat jutut taakse ja blokannut. Mies blokkasi naisen viime vuodwn puolella. Nyt hän kertoi, että oli nähnyt hyvin voimakkaalta tuntuvan unen tästä naisesta. Unessa nainen oli häämekko päällä hänelle tärkeimmässä paikassa "sielun maisemassa". Tämän jälkeen mies ei saanut enää nukuttua ja koki, että haluaa tavata naisen ja jutella hänelle. Totta kai tuntui pahalta, vakkkei unille minkään mahda. Osaako joku tulkita? Mitä itse ajattelisit?
Kommentit (26)
" Olen sanonut miehelle, että jos hän on vielä yhteyksissä naiseen niin hän on tehnyt valintansa. Hän tietää kuinka paljon suhde tähän naiseen on aiheuttanut ajansaatossa mielipahaa minulle. Mieheni aluksi esim salasi minut häneltä vuoden ajan, on ollut yhteyksissä vaikka toisin sovittu yms. Eivät tosin ole meidän muutaman vuoden suhteen aikana tavanneet. Tuntuu, ettei tämä tunneside ja haave "kaveruudesta" lopu koskaan. Raja on nyt tosiaan yhteydenotossa. Jos on yhteyksissä, niin heippa.
Ap"
Tietää kuinka paljon mielipahaa suhde tuohon naiseen on aiheuttanut sinulle - ja silti pokkana kehtaa kertoa moisista unista? Niinku parhaalle kaverijätkällä avaudutaan kännissä märistä unista.
Vaikuttaa selkeästi Prinsessa Diana-syndroomalta.
Prinsessa Diana oli naimisissa prinssin kanssa joka jatkoi "kaveripohjalta" yhteydenpitoa entiseen nuoruudenajan voimakkaaseen ihastukseensa Camillaan, vaikka Diana pahoitti mielensä ja pyysi Charlesia katkaisemaan yhteyden.
No, Charles jatkoi juttua kulissien takana, hänhän ei mielestään ollut onnellinen Dianan kanssa samalla tavoin kuin Camillan.
Sitäpaitsi Camilla oli varattu, naimisissa. Prinssi oli varattu ja naimisissa Dianan kanssa. Sitten vaan Diana oli se, jonka piti sietää että pikkasen juksutettiin tunnetasolla vuosia.
Dianan oli pakko pysyä aikansa suhteessa monistakin syistä mm monarkian julkisivun yms. takia. Riittämättömyys alkoi kai vuosien varrella syödä sisältäpäin ja ilmeni Dianan syömishäiriöinä ja masiksina.
Kysy itseltäsi: oletko sinä mielestäsi joku prinsessa Diana?
Turhaa uhoat tyyliin "raja on siinä jos on oltu yhteyksissä niin heippa".
Yhteyksissä on jo oltu.
Kokeili kepillä jäätä maailman vanhanaikaisimmalla tyylillä (testaten kannattaako tunnustaa kun en saa oikein hyvin enää nukuttua , katsotaan kuinka reagoi ) eli :
näin muuten voimakasta unta että ...
https://www.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ
Miksikö(hän) tämä on maailman suosituimpia kappaleita. . .
Vierailija kirjoitti:
Turhaa uhoat tyyliin "raja on siinä jos on oltu yhteyksissä niin heippa".
Yhteyksissä on jo oltu.
Kokeili kepillä jäätä maailman vanhanaikaisimmalla tyylillä (testaten kannattaako tunnustaa kun en saa oikein hyvin enää nukuttua , katsotaan kuinka reagoi ) eli :
näin muuten voimakasta unta että ...
Yhteyksissä on oltu unessa, mutta ei muutoin.
mies ei välitä sinusta ja kaipaa sitä toista naista
Olen sanonut miehelle, että jos hän on vielä yhteyksissä naiseen niin hän on tehnyt valintansa. Hän tietää kuinka paljon suhde tähän naiseen on aiheuttanut ajansaatossa mielipahaa minulle. Mieheni aluksi esim salasi minut häneltä vuoden ajan, on ollut yhteyksissä vaikka toisin sovittu yms. Eivät tosin ole meidän muutaman vuoden suhteen aikana tavanneet. Tuntuu, ettei tämä tunneside ja haave "kaveruudesta" lopu koskaan. Raja on nyt tosiaan yhteydenotossa. Jos on yhteyksissä, niin heippa.
Ap