Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri vaatevärikeskustelu

Vierailija
13.05.2021 |

Mikä muu sopisi laventelisävyn kanssa yhteen kuin tummanpunainen?

Mitä väriyhdistelmiä te käytätte / mistä pidätte? Saisimmeko aikaan palstan väriketjun, josta jokainen voisi ammentaa vinkkejä niille päiville kun haluaa jotain muuta kuin mustaa (joka on ihana, ihana vaateväri myös)?

Itse pidän esim. näistä:

- navy ja oranssi
- vaaleanpunainen ja oranssi/punainen
- turkoosi ja oranssi
- turkoosi ja ruskea
- nude, beige ja luonnonvalkoinen
- hiekka ja kulta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi ja punainen (toimii paremmin kuin oranssi ja keltainen tai punainen ja keltainen)

Vaalea turkoosi/vaaleansininen ja tummanvihreä tai tummansininen

Okra/beige ja tummansininen

Vaalea turkoosi/vaaleansininen ja ruskea

Aloin miettiä, niin värikkäitä yläosia mulla on enemmän kuin alaosia, alaosat ovat useimmiten mustia tai tummansinisiä (farkku).

Vierailija
2/5 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintunvihreä, valkoinen ja oranssi yhdessä on kiva yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pinkki ja kirkkaanpunainen on ihana yhdistelmä! Googlen kuvahakuun kun laittaa ”pink with red”, niin tulee tosi kauniita ja naisellisia vaatekokonaisuuksia.

Vierailija
4/5 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pinkki ja kirkkaanpunainen on ihana yhdistelmä! Googlen kuvahakuun kun laittaa ”pink with red”, niin tulee tosi kauniita ja naisellisia vaatekokonaisuuksia.

Joo, tää oli yllättävä löytö mulle joku aika sitten, aivan loistava yhdistelmä!

Mun vinkki: neonvärit sopii yllättävän hyvin vaaleanruskeaan ja valkoisiin sävyihin. Siis neutraalia + rajun kirkasta yhteen, paljon parempi kuin esim. yhdistää neonsävyä mustaan tai perusväriin. Neutraalin kanssa tulee moderni fiilis, kun taas esim. mustan kanssa "vähän liian aito kasari".

Vierailija
5/5 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä seuraava on häirinnyt minua aina:

Miksi ruskeaa pidetään merkkinä ja tunnuksena siitähän että vaatteet ovat ekologisia sekä ilmasto- ja ympäristöystävällisiä? Ja kaikkia muun väriset vaatteet ovat vähemmän tai eivät yhtään ekologisia? Ja miten joku ihminen muuttuu ekologiseksi että ilmasto- ja ympäristöihmiseksi siellä eträ pukeutuu vain pelkästään ruskean eri sävyihin? Miksi ei saisi käyttää kirkkaita värejä ja pukeutua värikkäästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi