Olen rakastunut varattuun mieheen
Näin iltaisin tulee vellottua tässä tunteessa. Ihana, mutta samaan aikaan niin raastava fiilis. Miksi, voi miksi meidän polkumme pitikään kohdata. Ehkä siksi, että voisin oppia hänen kauttaan jotakin.
Halusin vain kirjoittaa tänne. ❤️💔 Toivotan kaikille hyvää yötä! Ja jos olet samassa tilanteessa, niin kaikkea hyvää ja tsemppiä sinulle! Ja miksei teille kaikille muillekin ❤️
Kommentit (36)
Sinkkujakin on pilvin pimein tarjolla. Keskity heihin, ap.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkujakin on pilvin pimein tarjolla. Keskity heihin, ap.
Onhan niitä, mutta kun joku kolahtaa, niin sitten kolahtaa.
Ei kannata, varattu mies ei jätä koskaan vaimoaan ja sinun sydämesi särkyy. Kaikki pyhät ja vkonloput tulet olemaan yksin kun hän on perheensäkanssa.
Tuosta ei hyvää seuraa, ap. Poltat sydämesi vain karrelle. T. Oppirahansa maksanut.
Varattu mies ei taida olla rakastunut sinuun.
Olen varattuna ihastunut vapaaseen mieheen. Mutta siihen se sitten jääkin. Ehkä seuraavassa elämässä.
Toivottavasti osaat kunnioittaa miestä ja jättää hänet rauhaan.
Hyviä neuvoja jo näköjään jaettu täällä. Tätä lemmenpeliä et voita, ap.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Entä mies?
Olen 30, hän 40. Ja tunteistani huolimatta järkeä on sen verran, etten mene toiseksi naiseksi, koska tiedän ettei siitä mitään hyvää seuraa.
Ap
Sisäinen taistelu on kova, mutta kannattaa pitää halut hallinnassa. En suosittele sekaantumaan varattuihin. Vaikka kuinka ihana olisi.
Mitähän oppia kuvittelet tältä varatulta Casanovalta saavasi?
Ja juu, unohda koko jutska!
Ei turhaan puhuta ” kolmannesta pyörästä”
Noi ei koskaan pääty hyvin.
Helppo sanoa että katsele sinkkuja. Tiedän sen itsekin.
En tietenkään lähesty varattua, vaan nimwmomaan vetäydyn. En vain pysty edes normaaliin jutteluun ja se on ikävää töissä. Vaan minkä teet, kun toisen silmät vetää puoleensa ja keho magneetin lailla suuntaa sinne missä mies on. Jotain toisillemme sopivaa meissä olisi. Mieskin vaikuttaa ujostelevan.
Mutta onneksi olen itse nii ujo, niin en pystyisi lähestymään itse. Mies yritti, minä välttelin. Raastavaa💔
Mäkin olin. Tosin tietämättäni. Mies käytti tilannetta hyväkseen ja mua lelunaan jonkin aikaa. Aloite tuli häneltä.
Sydän särkyi, kun sain tietää vaimosta. Lopetin meidän jutun ja kerroin vaimolle. Hän syytti mua. Sain hirvittävän viharyöpyn niskaani.
Sittemmin erosivat. Ikävissä merkeissä.
Eli usko mua, kun mä sanon, että ei kannata. Ei vaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Olen varattuna ihastunut vapaaseen mieheen. Mutta siihen se sitten jääkin. Ehkä seuraavassa elämässä.
Seuraavaa elämää ei tule. Elämä on tässä ja nyt.
Go for it, girl. You're worth it!
Riski soutaja voi soutaa useallakin järvellä!
Kiitos! Hyvää yötä sinullekin.
Itse olen varattu ja ihastunut toiseen.