Maistuuko kenellekään muulle kuin mulle Brunbergin suklaasuukot?
Just namustelen mustaherukkatäytteistä suukkoa; aah, namskista vaan.
Mokkasuukko, mansikkasuukko ja vaniljasuukkokin maistuvat, vaikkakin harvoin ostan näitä, mutta joskus.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mustaherukka pitää testata. Vanilja on suosikkini. Miten syötte suukot? Minä avaan paperin ja syön pohja edellä. Näin ei sottaa
Avaan käärepaperin, otan mötikän kääreestä käteeni, avaan suuni ja tungen mötikän suuhuni. Pureskelen ja nielaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei salmiakkia ole sotkettu vielä noihin suukkoihin. Kaikkeen muuhun sitä on ainakin yritetty...
Onhan joskus ollut salmiakkisuukkoja. Kääre oli musta-puna-hopeinen. Maku ei ollut hyvä. Muistaako kukaan muu?
Google kertoo, että banaanisuukkoja on moni kaivannut takaisin. Onkohan lidlin banaani-suklaakarkeista korvikkeeksi? En ole vielä testannut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät hyvin itsekin etteivät ne ole suklaasuukkoja vaan n ee k er insuukkoja.
OIKEA nimi oli n....nPUSUJA....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Brunbergilla on tehtaanmyymälä Porvoossa? Sieltä sai hiukan muotopuolia suukkoja edullisesti. Söin niitä liikaa..
Vielä se on, taitaa just muuttaa uusiin tiloihin.
Ai, minne?
Miksei, mutta tykkään vaan vaniljatäytteisistä ja sitä ei monesti näe kuin niissä isoissa laatikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Puolukka oli joskus kausimakuna, se oli hyvä.
Meillä tosin niitä kutsutaan yhä sillä vanhalla nimellä.
Ilmiannettu rasistisena.
Ei saa haukata liikaa. Kanteen reikä ja nuollaan täyte pois
Minäkin tykkään, täytyy testata tuota mustaherukkaa! :)
Uusi nimitys on minusta ihan hyvä, vanha kuulosti vähän karkealta ja tarpeettoman monikulttuuriselta (vaikka suklaa tuontitavaraa onkin). Kun Suomessa ollaan, niin voimme syödä suklaasuukkoja.
Juu tykkään kyllä, harvoin tulee vaan ostettua.
Pakko kyllä sanoa, että olipa harvinaisen ällöttävä ensimmäinen lause ap:n viestissä "Just namustelen mustaherukkatäytteistä suukkoa; aah, namskista vaan."
Namustelen, aah ja namskista. Hyi he****
Nee ke rin pusuiksi me niitä yhä sanotaan. Ja kyllä syödään aina silloin tällöin. Kansi edellä, kielellä kaivellen, pohjavohveli viimeiseksi. Ne ovat kyllä niin makeita, että ei niitä syö kuin yhden kerrallaan.
En usko, että muut tykkää. Ihan vain sinua varten niitä valmistetaan.
Parasta Porvoosta , muutkin kyseisen tehtaan tuotteet maistuu liiankin hyvin .
En ole mustaherukasta kuullutkaan!
Täytyy ehdottomasti testata kun kohdalle osuu.
Tykkään suukoista.
Mulla on usein paketti kaapissa.
Nyt huomasin että oli tyhjä paketti.
No, yksi suukko on jemmassa enkä usko että kukaan on sitä löytänyt.
Tropical-suukkokin oli hyvä.
Mansikka varmaan se paras näistä aina tarjolla olevista. Muuten tykkään niistä kausimauista.
Luulin jo otsikon perusteella että on tullut suklaan makuinen suukko ja toiveikkaana avasin ketjun 😅 Mustaherukkakin tosin varmasti kelpaa!
Mustaherukka pitää testata. Vanilja on suosikkini. Miten syötte suukot? Minä avaan paperin ja syön pohja edellä. Näin ei sottaa