Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett-pussit! Eka päivä takana.. Onko muita??

Vierailija
12.05.2021 |

Olen syönyt tänään vain Nutrilettettejä. Tai ok, ne on Allevon pusseja, mutta sama periaate, eli VLCD. Olen syönyt tänään kolme pussia ja sallitun salaatin proteiinilisällä. Vielä ainakin yksi pussi. Yllättävän kevyttä on ollut.. Saattoi johtua ehkä siitä, että oli vatsa edeltävästi "tukossa". Ummetusta ja muutenkin kropan turvotusta. Nälkä on vähän ollut ja lievää päänsärkyä, mutta yllättävän loistava olo! Jos lähtisi ainakin ne nesteet kiertoon! Tarkoitus on jatkaa laihdutusta normaalisti, mutta tämä on tämmöinen pikastartti siihen, että olo kevenee ja nesteet lähtee liikenteeseen. Samalla vatsalaukku sopeutuu pienempiin annoksiin ja jos pari päivää kärvistelee niin sen kyllä kestää ja tuleepa syötyä pois kaapista nuo pussit kun on sellaisia joskus tullut hankittua ja jääneet syömättä.

Voinko muuten ottaa fructolax tabletin, ei siis kuution vaan nimenomaan tabletin? Sisältääkö se sokereita? Olis tarkoitus saada vatsaa vielä toimimaan paremmin..

Teetä varmaan voi juoda nyt illalla sellaisenaan. En siis laittaisi mitään maitoa tai sokeria joukkoon.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet = Humpuukia.

Vierailija
2/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mulla meni koko kroppa ja syömiset ihan sekaisin sen takia ja sen lisäksi ihanat sappikivet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka päivä menos ja jäätävä nälkä. Olen lutkuttanu 3 litraa vettä täyttääkseen mahan, mut ei mitää vaikutusta, tuntuu et vatsa vetää itsensä solmuun kohta. Hemmetin kallis kuuri jos vertaa siihen et tekis ite keittoja jotka vetäis sheikkerin läpi, mut onhan sit näis tietty ravinteet kohillaan, kai........

Vierailija
4/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, komppaan edellistä, älä missään nimessä laita rahojasi moiseen humpuukin!

Vierailija
5/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Mulla meni koko kroppa ja syömiset ihan sekaisin sen takia ja sen lisäksi ihanat sappikivet.

Ei ne sappikivet kahdessa päivässä iske.

ap

Vierailija
6/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, komppaan edellistä, älä missään nimessä laita rahojasi moiseen humpuukin!

On laitettu aiemmin alesta, jäi syömättä osa. Jäljellä oli kahden päivän tarpeet, jotka käytän nyt.. starttina. En osta enempää.

ap

Vierailija
7/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sappikivet kahdessa päivässä iske.

ap

Ei, mutta kahdessa päivässä saattaa mennä kroppa tai mieli sekasin. Kun paino yhtäkkiä tippuu niin siihen tunteeseen voi jäädä koukkuun. 

Vierailija
8/44 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vaan aloittaa vähentämällä kaloreita ( lisätä kasviksia, syömällä suuren volyymin ja vähäisen kalorimäärän ruokaa jne.) Vähäinen kalorimäärä on taattu ahminta myöhemmin kun tulee se ihan hillitön nälkä mistä ei pääse yli. 

Vierailija
9/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi vaan aloittaa vähentämällä kaloreita ( lisätä kasviksia, syömällä suuren volyymin ja vähäisen kalorimäärän ruokaa jne.) Vähäinen kalorimäärä on taattu ahminta myöhemmin kun tulee se ihan hillitön nälkä mistä ei pääse yli. 

Koska joskus on helpompi vetää pari päivää askeettisesti. Sen jälkeen dieettiruoka on hyvää ja sen jälkeen suurin pöhö on laskenut, joka kannustaa jatkamaan. En tosiaan niinkuin sanoin, aio jatkaa tätä nyt enempää kuin ne kaksi päivää koska sen verran on pusseja jäljellä kaapissa.

Päivä kaksi alkoi: Nyt kuppi kahvia, kivennäisvettä ja shake. Tänään on luvattu hieno päivä, joten ehkä jos oikein hurjaksi heittäydyn, juon kupin kahvia (mustana) jollain terassilla! :)

ap

Vierailija
10/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin reilu vuosi sitten 12 kg nutraamalla. Oli helppoa ja voin suositella lämpimästi. Kaksi kiloa tuli nopeasti takaisin mutta 10 kiloa on pysynyt poissa.

Vierailija
11/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että haluat keventyä mutta pakko kompata muita. Kituutat pari päivää vähällä ruualla, jatkat jotain liian tiukkaa dieettiä ja nälkä vaan kasvaa. Repsahdat ja palaat samaan vanhaan malliin koska et ole oppinut uusia elämäntapoja joilla ainoastaan saisit kilot pois pysyvästi.

Ihmiset hukkaa vuosikausia aikaa ja rahaa tälläisiin ihme kikkailuihin ja syy on se että haluttaisiin nopeita tuloksia mutta ei se niin toimi. Sitten on "laihdutettu" 20 vuotta eikä paino ole laskenut grammaakaan, päinvastoin. Vuodessa saisi jo paljon aikaan kun rauhassa opettelisi syömään oikein ja liikkumaan. Mutta ei, tuloksia pitää saada 8 viikossa.

Vierailija
12/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on ekat päivät kaikkein tärkeimmät, sitten elimistö tottuu. En ole täysin koskaan pystynyt pelkillä Nutrileteilla elämään. Oon syönyt niistä lähinnä vaan kanakeittoa ja suklaapirtelöä.  Ja taisi olla joku kasviskeittokin ihan syötävä ja katkarapukeitto (sitä ei taida nutriletilla enää olla). 

Pikkuisen olen lisännyt vihanneksia eli olen keittänyt pussillisen keittojuureksia lihaliemessä per päivä + lisänä pari porkkanaa ja jakanut ne tasaisesti päivälle lisäämällä keittoihin. Tuoretta persiljaa vielä päälle niin näyttääkin hyvältä. 

Mulla kokemusta nutrileteista aika paljon, ainakin kolmesti olen niillä saanut painoa pois. Yhden kerran valvotussa sairaalan laihdutusryhmässä , 3 kk . 

Jokaisella kerralla olen silti pitänyt viikossa yhden mutta vaan yhden herkuttelupäivän.  Syönyt siis ihan normaalisti.  

Pitäisi taas ottaa viikon kuuri niin sais vauhtia laihduttamiseen . 

Vierailija
13/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että haluat keventyä mutta pakko kompata muita. Kituutat pari päivää vähällä ruualla, jatkat jotain liian tiukkaa dieettiä ja nälkä vaan kasvaa. Repsahdat ja palaat samaan vanhaan malliin koska et ole oppinut uusia elämäntapoja joilla ainoastaan saisit kilot pois pysyvästi.

Ihmiset hukkaa vuosikausia aikaa ja rahaa tälläisiin ihme kikkailuihin ja syy on se että haluttaisiin nopeita tuloksia mutta ei se niin toimi. Sitten on "laihdutettu" 20 vuotta eikä paino ole laskenut grammaakaan, päinvastoin. Vuodessa saisi jo paljon aikaan kun rauhassa opettelisi syömään oikein ja liikkumaan. Mutta ei, tuloksia pitää saada 8 viikossa.

Mulla on elämäntavat kunnossa. Ylipainoa ei juuri ole, mutta haluan vauhtia muutaman kilon pudotukseen. 

Vierailija
14/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on ekat päivät kaikkein tärkeimmät, sitten elimistö tottuu. En ole täysin koskaan pystynyt pelkillä Nutrileteilla elämään. Oon syönyt niistä lähinnä vaan kanakeittoa ja suklaapirtelöä.  Ja taisi olla joku kasviskeittokin ihan syötävä ja katkarapukeitto (sitä ei taida nutriletilla enää olla). 

Pikkuisen olen lisännyt vihanneksia eli olen keittänyt pussillisen keittojuureksia lihaliemessä per päivä + lisänä pari porkkanaa ja jakanut ne tasaisesti päivälle lisäämällä keittoihin. Tuoretta persiljaa vielä päälle niin näyttääkin hyvältä. 

Mulla kokemusta nutrileteista aika paljon, ainakin kolmesti olen niillä saanut painoa pois. Yhden kerran valvotussa sairaalan laihdutusryhmässä , 3 kk . 

Jokaisella kerralla olen silti pitänyt viikossa yhden mutta vaan yhden herkuttelupäivän.  Syönyt siis ihan normaalisti.  

Kiitos kokemuksista! Joitko paljon kivennäisvettä tms.? Teetä? Mikä auttaa jos iskee nälkä? Pitää vaan kärvistellä?

Pitäisi taas ottaa viikon kuuri niin sais vauhtia laihduttamiseen . 

Vierailija
15/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevämpää on syödä vähäisen voluumin ja suuren kalomäärän ruokaa. Näin nälkä ei ole koko ajan ja laihtumistakin tapahruu, kun ei syö kaiken aikaa.

Vierailija
16/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hölmösti tuo lainauksen väliin tuo kommentti.. Eli 

Mikä auttaa jos on nälkä? Teetä ja kahvia voi varmaan juoda? Mutta onko jotain kikkoja millä huijata vatsaa? Auttaisko muuten joku kuituvalmiste?

ap

Vierailija
17/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa hölmösti tuo lainauksen väliin tuo kommentti.. Eli 

Mikä auttaa jos on nälkä? Teetä ja kahvia voi varmaan juoda? Mutta onko jotain kikkoja millä huijata vatsaa? Auttaisko muuten joku kuituvalmiste?

ap

Nälkään auttaa kun syö ruokaa. Elimistöä et voi huijata.

Vierailija
18/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sen Fructolaxin sijasta syödä se puoli,kiloa päivän sallittuja kasviksia joka päivä.

Vierailija
19/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sen Fructolaxin sijasta syödä se puoli,kiloa päivän sallittuja kasviksia joka päivä.

Tai syödä ihan vain oikeaa ruokaa.

Vierailija
20/44 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka päivä! Pari pussia mennyt ja vähän kanaa ja kurkkua. 

Kolme pussia jäljellä tälle päivälle. On niin kuumakin, ettei pahemmin oo väliä. Kahvia olen juonut ja kivennäisvettä. Kyllä mä tän klaaraan. Huomenna sitten ihan ruokaa. Kevyesti. Aamulla oli jo vatsa littanampi eikä sellainen PALLO sekä pissannut olen, joten kaipa ne nesteet lähtee.. Paino pudonnut eilisestä 500 g. Tiedän, nesteitä ne on, mutta se on just se pointti kun olo oli turpea, pöhöttynyt ja suolistokin täynnä tavaraa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan