Modet: miksi annatte rokotevastaisen disinformaation ja salaliittoteorioiden rehottaa palstalla?
Kommentit (13)
Putinilta tuli joululahja (laukku ruplia)
Ajatteletko oikeasti, että tällä tavalla saat viestin perille modeille?
Moderaattorit ovat qanonpellejä, ja tämä on FAKTA. He poistavat kaikki aloitukseni jossa call outtaan maskista kieltäytyjät - qanonpellet faktoilla ja logiikalla.
Ei ole mikään vauva vaan Qvauva, tämä sivusto...
No taitaa se rokotekriittisten höpinä olla totuus asioista kuitenkin. Että silleen
Vierailija kirjoitti:
Moderaattorit ovat qanonpellejä, ja tämä on FAKTA. He poistavat kaikki aloitukseni jossa call outtaan maskista kieltäytyjät - qanonpellet faktoilla ja logiikalla.
Mä ilmoitan asiattomiksi kaikki maskipakottajien keskustelunavaukset, eli siis varmaan juurikin nämä call outtisi. Tuskin olen ainoa.
En ole mode, mutta oletan heillä olevan liikaa kiireitä asiallisten ketjujen poistamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ilmoitan asiattomiksi kaikki maskipakottajien keskustelunavaukset, eli siis varmaan juurikin nämä call outtisi. Tuskin olen ainoa.
turpakiiqanonpelle
Olen havainnut ennemminkin toisin päin. Mistään koronaan liittyvästä ei saa esittää kritiikkiä kun keskustelu poistuu jopa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Putinilta tuli joululahja (laukku ruplia)
Valetta, Putin antaa minulle joululahjan tasan 24.12 joka vuosi ja kyse ei ole mistään laukusta. Harmaa valkokultainen salkku kyseessä.
Selkeästi olet Pietarin trolli.
Välillä on tuntunut, että tässä on kyse vanhasta massojenhallintamuodosta "Hajota ja hallitse". Ruokitaan tasapuolisesti kumpiakin puolia, saaden ne taistelemaan keskenään. Kuten historia on osoittanut, tämä on kyllä ollut ihan toimiva hallintakeino. Voi kyllä olla, että olen ihan pimee, mutta pistää vaan välillä miettimään tämä maailmameno...
Minä taas ihmettelen, miten Knuuti ehtii tehdä töitään lainkaan, kun se tuntuu olevan aina palstalla lobbaamassa kokeellisia piikkejä.
Tässä mode: älä höpsötä.
Faktat faktoina.