Nutrilett-pussit! Eka päivä takana.. Onko muita??
Olen syönyt tänään vain Nutrilettettejä. Tai ok, ne on Allevon pusseja, mutta sama periaate, eli VLCD. Olen syönyt tänään kolme pussia ja sallitun salaatin proteiinilisällä. Vielä ainakin yksi pussi. Yllättävän kevyttä on ollut.. Saattoi johtua ehkä siitä, että oli vatsa edeltävästi "tukossa". Ummetusta ja muutenkin kropan turvotusta. Nälkä on vähän ollut ja lievää päänsärkyä, mutta yllättävän loistava olo! Jos lähtisi ainakin ne nesteet kiertoon! Tarkoitus on jatkaa laihdutusta normaalisti, mutta tämä on tämmöinen pikastartti siihen, että olo kevenee ja nesteet lähtee liikenteeseen. Samalla vatsalaukku sopeutuu pienempiin annoksiin ja jos pari päivää kärvistelee niin sen kyllä kestää ja tuleepa syötyä pois kaapista nuo pussit kun on sellaisia joskus tullut hankittua ja jääneet syömättä.
Voinko muuten ottaa fructolax tabletin, ei siis kuution vaan nimenomaan tabletin? Sisältääkö se sokereita? Olis tarkoitus saada vatsaa vielä toimimaan paremmin..
Teetä varmaan voi juoda nyt illalla sellaisenaan. En siis laittaisi mitään maitoa tai sokeria joukkoon.
Kommentit (44)
Mikä teitä vaivaa? Juuri tämän takia työpaikoilla laihdutus on ärsyttävää. Ihmetellään muiden ruokailuja ja ota nyt pulla ja syö nyt kakkua! Mitä sinä syöt?? Tommosta! Ei kuule tuolla laihdu jne.. Paljon helpompaa kun laihduttaakin kaikessa hiljaisuudessa. Mitä se muiden napaa kutkuttaa mitä joku syö?
Eka päivä "normaalilaihdutusta" takana. Aamulla ja illalla vatsa tuli hyvin täyteen. Lounaaksi söin salaattia ja siitä jäi vähän ehkä nälkä. Samoin välipalalla söin pienen rahka ja marjoja. Se täytti melko hyvin. Päivälliseksi söin keittoa pienen annoksen. Ruoka oli hyvää. Ahmittua ei ole tullut, ei ole edes tehnyt mieli.
Kyllä tuo pussihomma sen teki, että kun vatsalaukku on totutettu parissa pahemmassa päivässä pienempään määrään ruokaa niin vähemmästäkin täyttyy. Suurin nälkä mulla on yleensä ensimmäisinä päivinä kun vatsalaukku ei ole tottunut. Silloin tekisi mieli syödä vielä vähän lisää. On helpompaa kun tuntee olonsa kylläiseksi.
Eipä tässä hätää. Näillä jatketaan.
Aivan varmasti on vatsa TÄYNNÄ. Kylläisyyttä ei suositusruualla saa.