Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole eläesssäni käyny koskaan missään konserteissa. Olen niin kiltti etten uskaltanu mennä.

Vierailija
12.05.2021 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltit käyvät konserteissa. Olet ilmeisesti pikemminkin arka kuin kiltti.

Vierailija
2/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin kiltti ihminen ja käynyt elämäni aikana sadoissa konserteissa. Ei ole vaatinut ollenkaan uskallusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ollut konsertissa: kaveri ylipuhui katsomaan Madonnaa. Näin paljon tuon yhden konsertin aikana.

Vierailija
4/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiltteys tai tuhmuus liittyy musiikin kuunteluun?

Kannattaa käydä suosikkiartistit katsomassa, kun ovat keikalla lähellä. Kiva kokemus.

Vierailija
5/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis uskalla mennä kirkkoon kuulemaan kirkkomusiikkikonserttia tai johonkin ilmaiseen klasarikonserttiin päiväsaikaan? Aika hitsin arka olet kyllä.

Vierailija
6/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvin kiltti ihminen ja käynyt elämäni aikana sadoissa konserteissa. Ei ole vaatinut ollenkaan uskallusta.

Ahdistaa tuuppivat ja huutavat ihmiset. Jos haluaa nähdä jotain, pitää jonottaa kolme tuntia. Sitten on kova pissahätä. Parhaimmassa tapauksessa näkee kurkkimalla edessä olevien takaa vilauksen artistista.

Vierailija
7/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein kuvittelet että niissä tapahtuu?

Vierailija
8/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis uskalla mennä kirkkoon kuulemaan kirkkomusiikkikonserttia tai johonkin ilmaiseen klasarikonserttiin päiväsaikaan? Aika hitsin arka olet kyllä.

Kannattaa mennä kuuntelemaan kenraaliharjoituksia. Liput halvemmat ja paljon tilaa ympärillä.

Vierailija
9/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tuuppivat ja huutavat ihmiset. Jos haluaa nähdä jotain, pitää jonottaa kolme tuntia. Sitten on kova pissahätä. Parhaimmassa tapauksessa näkee kurkkimalla edessä olevien takaa vilauksen artistista.

Tuon kommentin oli kirjoittanut varmaan henkilö joka ei koskaan ole missään ollut.

Vierailija
10/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös pannut niissä jännäpoikia?

Ap

Vierailija
11/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä suosikkiartistit katsomassa, kun ovat keikalla lähellä. Kiva kokemus.

Kyllä se liittyy. Konserteissa on paljon meteliä ja ihmisiä. Se saattaa väsyttää. Kaikki eivät saa energiaa sellaisesta vaan uupuvat.

Vierailija
12/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kommentin oli kirjoittanut varmaan henkilö joka ei koskaan ole missään ollut.

Olen joskuus ollut jossain kutsuilla sellainen servetti kiedottu siihen rinnanympäryksillle ettei pääse kuolaaamaan.

Vierailija
13/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiltit käyvät konserteissa. Olet ilmeisesti pikemminkin arka kuin kiltti.

Haluaisin joutua vankilaan.

Kiltti mies 39v

Mitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin sinne?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4150065/haluaisin-joutua-vankilaan?chan…

Vierailija
14/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se liittyy. Konserteissa on paljon meteliä ja ihmisiä. Se saattaa väsyttää. Kaikki eivät saa energiaa sellaisesta vaan uupuvat.

Ja edelleen miten metelissä ja väenpaljoudessa uupuminen liittyy kiltteyteen?

Vierailija
15/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskuus ollut jossain kutsuilla sellainen servetti kiedottu siihen rinnanympäryksillle ettei pääse kuolaaamaan.

No kylllähän sitä aliupseenina on tulllut rynnäkkökivääriäkin käsiteltyä joskus.

Vierailija
16/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin Roskildessä. Juotiin monena päivänä, lisäksi sade, vieras paikka, paljon ihmisiä. Jossain vaiheessa alkoi tuntua siltä, että saan psykoosin. Menin ensiaputelttaan lepäämään muutamaksi tunniksi. Roskilde ei ollut yhtään mun paikka. Eikä festarit yleensäkään.

Vierailija
17/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkokonsertit?

Vierailija
18/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertit ei ole kaikkien juttu, joten et ole menettänyt mitään. Jos ei välitä esiintyjistä tai ole tosi "fiiliksissä" tai liikkeellä hyvien kavereiden kanssa tai valmiina ryyppäämään, aika tylsää niissä on. 

Vierailija
19/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mainituilla asioilla ole kiltteyden kanssa tekemistä. Paremminkin esimerkiksi sosiaalisen pelon ja ahdistuksen.

Vierailija
20/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen miten metelissä ja väenpaljoudessa uupuminen liittyy kiltteyteen?

Kiltit ovat yleensä herkempiä. Mielestäni kiltteys on sisäsyntyistä, jotkut tajuavat jo pienenä paremmin oikean ja väärän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan