Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?
Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.
Kommentit (815)
Onneksi ei ole enää tuossa iässä. Nykyään 50- vuotiaana ei edes miestä riesakseen halua. Ainoat positiiviset asiat mitä mies voisi elämään tuoda on raha ja seksi. Negatiivisten asioiden lista on valitettavasti pidempi kuin positiivisten. Olen varma, että löytyy myös miehiä, jotka ajattelevat samoin eivätkä parisuhteeseen enää halua. Elämä opettaa. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis?
Kelpaa. Mutta en tosiaan löydä miestä mistään. Olen nyt ollut vuoden yhdessä some-ryhmässä, jossa on noin 600 sinkkua ja ei vain löydy. Ne miehet ovat yleensä toiselta puolelta Suomea. Tekisi mieli vain luovuttaa.
Aha, yksi mun tuttu ajoi kerran 4 tuntia yhteen suuntaan pilllun toivossa mutta sinä kermaperse valittelet ettei löydy kun miestä kun ovat "toisella puolelta suomea".
Minä olen kanssa ajellut pil*un perässä ympäri suomea, melkein kuolinkin kun ajoin yli 100kmh hirveä päin räntäsateessa tällaisella reissulla.
Eivät he silti ole muuttamassa suhteen vuoksi kuitenkaan, joten tyhjä arpa.
T. Ap
Tinderissä ainakin oli tuon ikäluokan naisia paljonkin ja luulen, että heille on siellä myös kysyntää. Se mitä he etsivät, miten sen löytävät ja paljonko on heille sopivaa miestarjontaa on sitten toinen kysymys, mutta luulisin, että ainakaan miestarjokkaista ei pitäisi olla pulaa. Ja vaikka aina sanotaan, että 30-40-vuotiaat miehet etsivät nuorempaa naista niin itse ainakin etsin lähinnä omanikäisiäni enkä usko, että olen mikään poikkeus. Se olenko muuten näille naisille riittävä kumppaniksi on sitten toinen asia, mutta ainakin olisin valmis kokeilemaan, jos joku sopiva sitä kanssani haluaisi testata.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Tuota ikäluokkaa oleva laadukas mies käyttää tilaisuuden hyväksi ja päivittää naisen nuorempaan jos sattuu olemaan vapaana. Yleensä ovat hyvin lyhyen aikaa markkinalla, koska 35v mies on erinomaista aviomies- ja isämateriaalia.
35v naisen kannattaa suunnata haku +45 miehiin . Tietenkin jos on valmis tinkimään laadusta voi löytää myös oman ikäisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.
T. Ap
Oot silti jo vanha. Jos sut olisi tarkoitettu seurusteluihmiseksi, niin et olisi tässä tilanteessa. Hyväksy tosiasiat ja elä yksin.
Moni sanoo tällä palstalla näin. Minulle kelpaisi noin 30-50-vuotias mies. Ehkä joku muukin haluaisi vielä seurustella näin "vanhalla iällä"?
T. Ap
Ehkä. Karu totuus on kuitenkin se, että ne aviomiesmateriaalia olevat miehet on jo suhteissa. Jäljellä on lähinnä vaan epäkelpoja yksilöitä ja sellaisia jotka ei enää halua seurustella.
No siis joku supernörtti ainakin kelpaisi. Tai muutenkaan ei tarvitse olla täysin salonkikelpoinen tai "täydellinen".
T. Ap
rako kuin rako kirjoitti:
mene juntille pillua ohjelmaan sieltä kaikki kyrväntupet löytävät parittelu kumppanin
Ai maajussille morsianko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.
T. Ap
Oot silti jo vanha. Jos sut olisi tarkoitettu seurusteluihmiseksi, niin et olisi tässä tilanteessa. Hyväksy tosiasiat ja elä yksin.
Moni sanoo tällä palstalla näin. Minulle kelpaisi noin 30-50-vuotias mies. Ehkä joku muukin haluaisi vielä seurustella näin "vanhalla iällä"?
T. Ap
Ehkä. Karu totuus on kuitenkin se, että ne aviomiesmateriaalia olevat miehet on jo suhteissa. Jäljellä on lähinnä vaan epäkelpoja yksilöitä ja sellaisia jotka ei enää halua seurustella.
Pöh. Joka vuosi tulee laadukasta materiaalia markkinalle kun aikaisempia suhteita ja avioliittoja menee kiville. Laadukkaalla alle 50v miehellä on tuossa vaiheessa kaksi vaihtoehtoa. 1) Elää uudestaan nuoruuden villit vuodet ja naiskennella ympäriinsä tai 2) Ottaa vakikiinnitys johonkin mukavaan nuorempaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais, jos et halua enää lapsia.
t. M-52
Haluaisin mieluiten monta lasta, jos vielä tärppäisi.
T. Ap
Oot 10v myöhässä
En välttämättä. En nyt mitään 10+ lapsen katrasta tavoittele. 1-2 riittäisi. Ja sille nyt en voi mitään, että seurustelin parikymppisenä sellaisen itseäni reilusti vanhemman vedättäjän kanssa, joka petti koko ajan ja eli kaksoiselämää. Hän oli eka suhteeni, joten en ymmärtänyt tilannetta.
T. Ap
Sun olisi pitänyt valita paremmin.
Ap, kerropa sinun pituus ja paino. Niistä voi löytyä syy myös, kun miestä ei löydy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Tai sitten tuollaiset ennakkoluulot estävät tutustumisen näihin "epäkelpohin" miehiin, joilla ei ehkä ole ne kaikki perinteisen ihannekumppanin ominaisuudet kunnossa, mutta voisivat silti olla täysin hyviä kumppaneita, jos joku antaisi heille mahdollisuuden. Pitäisi miettiä mitkä ovat ne tärkeimmät asiat, joita hakee kumppanissa. Ovatko ne sitä pintaa vai ehkä jotain syvällisempää? Ketään ei ole pakko ottaa, mutta itse menisin avoimin mielin katsomaan mitä sen vähän pintapuolisesti huonomman ihmisen kanssa voisi syntyä, koska eihän sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Luovuttamalla ja rajaamalla pk-seutuuun ei ainakaan löydä ketään.
Ehkä paremmat mahdollisuudet vielä tuossa iässä löytää kumppani. Näin 46-vuotiaana naisena ne romahtavat täysin. Kolme vuotta jo seuranhakupalstoilla lusmuillessa olen luopunut täysin toivosta. Ei sopivaa miestä sieltä löydy. Haukkuvat elämäntyyliäni ja ovat innolla tapaamassa, mutta olen toivottanut vain hyvät yöt ja poistanut tyypit. =D Olen itse hyvin säilynyt, hoikka, urheilullinen, mutta omituisia kiinnostuksen kohteita riittää. Huumorinani on itseironia. Monet miehet mainostavan huonoa huumoriaan, mutta se on pelkkää toisen ivaamista, mikä ei tee vaikutusta.
Tuossa iässä pitäisi olla jo naimisissa ja lapset tehty keskittyen niiden kasvattamiseen. Sä olet limbotilassa eikä poispääsyä ole.
Miksi ihmeessä nainen ei voisi saada toista naista?
Miehillä tuon ikäiset naiset eivät enää tee mitään, jollei miehen varallisuutta lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ei löydy?
Tuota ikäluokkaa edustavia sinkkumiehiä on Suomessa varmaan keskisuuren kaupungin verran.
Iso osa heistä haluaisi parisuhteeseen. Valinnanvaraakin pitäisi olla, jopa runsaasti.
Heille ei vaan kelpaa kuin 20-25-v. nainen. Ovat nirsouttaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Minulla 36v miehenä on ongelmia mielenterveyden kanssa, mutta ne johtuu aika paljon siitä, että ei ole puolisoa ja tällä hetkellä ei tarpeeksi mielekästä työtä.
Pidän itsestäni erinomaista huolta ja kehitän itseäni jatkuvasti. Pystyn myös kannattelemaan itseäni heikompia jonkin verran, vaikka suhteelta en sitä toivo.
Ota joku, joka on toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paremmat mahdollisuudet vielä tuossa iässä löytää kumppani. Näin 46-vuotiaana naisena ne romahtavat täysin. Kolme vuotta jo seuranhakupalstoilla lusmuillessa olen luopunut täysin toivosta. Ei sopivaa miestä sieltä löydy. Haukkuvat elämäntyyliäni ja ovat innolla tapaamassa, mutta olen toivottanut vain hyvät yöt ja poistanut tyypit. =D Olen itse hyvin säilynyt, hoikka, urheilullinen, mutta omituisia kiinnostuksen kohteita riittää. Huumorinani on itseironia. Monet miehet mainostavan huonoa huumoriaan, mutta se on pelkkää toisen ivaamista, mikä ei tee vaikutusta.
Olin 51-vuotias, kun tapasin nykyisen puolisoni. Heittämällä tasokkain mies, jonka kanssa olen koskaan ollut. Seuranhakupalstoija kokeilin alle viikon verran, se riitti osoittamaan että sieltä en tulisi löytämään etsimääni. Sosiaalisten verkostojen kautta tutustuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Siinä missä avioivaimomateriaalikin. Ei kai tämä ilmiselvä fakta voi jäädä tajuamatta?