Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?
Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.
Kommentit (815)
Oman kokemukseni mukaan miespuolisen kumppanin löytäminen on ollut mahdotonta ikävuosina 15-38. Katsotaan josko 39 olisi se mun onnen vuosi. Mutta tosiaan, ei ole vinkkejä antaa. Kaikkea muuta paitsi järjestettyä avioliittoa on melkeinpä tullut kokeiltua.
Olin 36v yh kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. 25v oltu yhdessä nyt.
Töistä löytyi
Mitä jos ei halua tinderiin tms? En haluaisi laittaa yhtäkään kuvaa nettiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis?
Kelpaa. Mutta en tosiaan löydä miestä mistään. Olen nyt ollut vuoden yhdessä some-ryhmässä, jossa on noin 600 sinkkua ja ei vain löydy. Ne miehet ovat yleensä toiselta puolelta Suomea. Tekisi mieli vain luovuttaa.
Aha, yksi mun tuttu ajoi kerran 4 tuntia yhteen suuntaan pilllun toivossa mutta sinä kermaperse valittelet ettei löydy kun miestä kun ovat "toisella puolelta suomea".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi saada? Miehiä, jotka etsivät tuon ikäisiä naisia on tuhansittain, ja osa ihan mukaviakin.
Kun he eivät ole tarpeeksi hyviä.
Millainen mies on tarpeeksi hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.
T. Ap
Oot silti jo vanha. Jos sut olisi tarkoitettu seurusteluihmiseksi, niin et olisi tässä tilanteessa. Hyväksy tosiasiat ja elä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi +40v mies lappeenrannasta?
Pistä vähän omiakin tietoja jakoon.
Kiinnostaisi, mutta en rohkene tätä kautta tarkemmin kuvailla itseäni. Tosin haluaisin pysytellä Uudellamaalla, ehkä korkeintaan Hämeen puolelle muuttaa.
T. Ap
Minäkin vasta kolmevitosena heräsin perhettä perustamaan. Ihan yksikseni kävin riennoissa, kun kaverit oli jo vakiintuneet. Sieltä baaritiskiltä bongasin lasteni isä ja neljä ehdittiin tehdä. Kyllä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä <b>PK-SEUDULTA</b> ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Katsotaanpa osaanko korostaa tuosta sen avainsanan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi +40v mies lappeenrannasta?
Pistä vähän omiakin tietoja jakoon.
Ei kiinnostaisi.
Ehdokkaita ainakin varmasti löytyy. Se, löytääkö niiden joukosta itselleen sopivan, on sitten jo onnesta kiinni.
Hyvin voi saada parisuhteen ja moni saakin. Monet 4- ja 5-kymppisetkin naiset ovat upeita, jos vain pitävät itsestään huolta.
Perheen saaminen tuossa iässä on haastavampaa, mutta sekään ei ole mahdotonta.
Jos olisin itse sinkku, niin minua kiinnostaisi ensisijaisesti juuri tuo 35+ ikäryhmä, eli aikuiset naiset joilla on elämänkokemustakin. Lapset olen jo tosin tehnyt.
Hakkaa tinderiä sekä muita nettideittisovelluksia ja tee rohkeasti muutenkin aloitteita.
M kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaa jos ei ole lapsia kuin korkeintaa 1kpl suht nuoria, hyvät tissit ja muu kroppakin kohtalainen.
Ei natsaa. On hyvät tissit jne, mutta haluan miehen joka ei ole tolvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen on ihan ok vaihtoehto noin vanhana. Mitäpä sä enää miehellä tekisit? Oot varmasti nähnyt ja kokenut sen elämän.
En edes ole. Olen harvinaisen kokematon ikäisekseni. Vaikka olen seurustellut aiemmin, niin niistä parista seurustelusta vain pieni osa oli sellaista onnellista aikaa, jossa oli läheisyyttä. Irtosuhteita ei ole ollut. Olen siis yhtä vähän kokenut kuin moni teini-ikäinen.
T. Ap
Oot silti jo vanha. Jos sut olisi tarkoitettu seurusteluihmiseksi, niin et olisi tässä tilanteessa. Hyväksy tosiasiat ja elä yksin.
Moni sanoo tällä palstalla näin. Minulle kelpaisi noin 30-50-vuotias mies. Ehkä joku muukin haluaisi vielä seurustella näin "vanhalla iällä"?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin vaan. Sieltä itsekin oman kumppanini löysin yli vuosi sitten. Ekana päivänä tuli yli 100 tykkäystä. Valinnanvaraa on siis todella paljon. Ei vaan pidä nirsoilla liikaa.
Niin paitsi että tykkäys ei tarkoita valinnanvaraa. Eihän mikään takaa että kyseessä on oikea ihminen, tai ihminen joka kuvissa on, tai ihminen joka tykkää susta ja sä tykkään siitä. 100 tykkäystä voi tarkoittaa esim. viittä miestä jotka haluaa tavata ja joista kukaan ei kiinnostu susta. Miten silloin Tinderissä on "valinnanvaraa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais, jos et halua enää lapsia.
t. M-52
Haluaisin mieluiten monta lasta, jos vielä tärppäisi.
T. Ap
Oot 10v myöhässä
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaa jos ei ole lapsia kuin korkeintaa 1kpl suht nuoria, hyvät tissit ja muu kroppakin kohtalainen.
Ei natsaa. On hyvät tissit jne, mutta haluan miehen joka ei ole tolvana.
Mulle kelpaisi noilla spekseillä. Ymmärrän miehistä ajattelua.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä <b>PK-SEUDULTA</b> ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Katsotaanpa osaanko korostaa tuosta sen avainsanan.
Et osannut.
Totta että pk-seudun ulkopuolella on enemmän sinkkumiehiä mutta ne ovat vieläkin surkeampia tapauksia. Siinä missä Helsingistä löytää todennäköisesti koulutetun alkoholistin, kehä 3 ulkopuolelta löytää kouluttamattoman alkoholistin joka asuu peräkammarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais, jos et halua enää lapsia.
t. M-52
Haluaisin mieluiten monta lasta, jos vielä tärppäisi.
T. Ap
Oot 10v myöhässä
En välttämättä. En nyt mitään 10+ lapsen katrasta tavoittele. 1-2 riittäisi. Ja sille nyt en voi mitään, että seurustelin parikymppisenä sellaisen itseäni reilusti vanhemman vedättäjän kanssa, joka petti koko ajan ja eli kaksoiselämää. Hän oli eka suhteeni, joten en ymmärtänyt tilannetta.
T. Ap
Äärimmäisen harvassa ovat normaalihkot 35-40v sinkkumiehet.