Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden lapsella on mennyt syntyessä lapsivettä keuhkoihin..

Vierailija
12.05.2021 |

...millainen synnytys teillä on ollut? Jäänyt vaivaamaan kun ei tullut aikanaan juteltua kätilöiden kanssa siitä, miksi lapsi meni syntyessä veltoksi ja veti lapsivedet ja limaa keuhkoihinsa. Raskausaika meni ongelmitta, myös synnytys oli n. 8 tuntia ja melko helppo. Miettinyt olen epiduraalin mahdollista vaikutusta, mutta sitten on taas niin paljon synnytyksiä, joissa epiduuraalista ei ole ollut mitään ongelmia, etten voi sanoa vaikuttiko se. Vauvan sykkeet kyllä laski hieman puudutteen laiton jälkeen, mutta niin kai usein käy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni päähän nyt on nsvesipää Muuten menee hyvin mutta ei meinaa löytyä sopivaa talvihattua Ovat turhan pientä kokoa

Vierailija
2/3 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni päähän nyt on nsvesipää Muuten menee hyvin mutta ei meinaa löytyä sopivaa talvihattua Ovat turhan pientä kokoa

Se on neulottava itselle sopiva, jos ei valmiina löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä vastasyntyneiden teholla ja meille tulee jatkuvasti vauvoja, joilla ns. wet lung. Syytä ei aina tiedetä, mutta esim. sektio altistaa tälle. Sulla syntyi alakautta eli ei ole kyse tästä. Tuskin epiduraali vaikutti. Vauvat (ja aikuisetkin) välillä nyt vaan aspiroivat milloin mitäkin ☺️