Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
421/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä katselen ihan rohkeasti nuoria ja kauniita naisia. Sen takiahan ne on olemassa. En minä silti niihin muuten halua tutustua. 

Katson myös hienoja autoja, veneitä, taloja ja kaikkia muita kalliita ja hienoja esineitä. En silti niitä koskaan saa, koska ei ole pätäkkää.

Katselua ei ole kielletty!

Mutta nuopa haluavat kieltää sen. Ne persvakoshortsit ja napatopit eivät ole sinua varten vaan ainoastaan sitä miestä joka on sen arvoinen. Vain 5% miehistä siis saa suoda katseensa naisen suuntaan, muiden tulee pitää katse tiiviisti maassa.

Minä en välitä paskaakaan, vaan katson hyvärunkoista naista ylhäältä alas ja takaisin - jos on kamelinvarvas näkyvillä trikoissa, zoomaan siihen hetkeksi. Itse ovat antautuneet katsottaviksi joten katson. Ihan sama vaikka kuulun siihen 95%:iin, joka muka ei saisi katsoa. Katseensa maahan luovat miehet on lampaita. 

Teepä tosiaan noin, oikein suu auki ja kuola valuen toljota ihmisten haarovälejä. Niin kuin olet jo huomannutkun, mitään muuta et sitten saakaan.

En edes halua muuta. Usein paneminen onkin pettymys eikä vastaa sitä mielikuvaa, jonka visuaalinen esitarkastelu antoi kenties olettaa. Parempi vain katsoa kuin katua.

Vierailija
422/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on taivaallista, etten enää ole objekti. Olen mieluummin vaikka ilmaa. Nämä emakonhokijat täällä kun ei varsinaisesti edusta ihmistyyppiä jonka kanssa haluaa olla tekemisissä, eikä näillä ole parhaimmillaankaan tarjota roolia jonka normaaliälyinen ihminen haluaisi.

Hyvät tyypit taas jäävät omaan elämään, ja uusia hyviä tyyppejä tapaa edelleen. Mikäs sen parempaa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat hallita miestäsi ja yrität kiristämällä saada häntä lopettamaan toimintansa. "Jos et lopeta, niin mä en enää halua sua." Ei ole tervettä tuollainen eikä ainakaan rakkautta.

Vierailija
424/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä katselen ihan rohkeasti nuoria ja kauniita naisia. Sen takiahan ne on olemassa. En minä silti niihin muuten halua tutustua. 

Katson myös hienoja autoja, veneitä, taloja ja kaikkia muita kalliita ja hienoja esineitä. En silti niitä koskaan saa, koska ei ole pätäkkää.

Mutta nuopa haluavat kieltää sen. Ne persvakoshortsit ja napatopit eivät ole sinua varten vaan ainoastaan sitä miestä joka on sen arvoinen. Vain 5% miehistä siis saa suoda katseensa naisen suuntaan, muiden tulee pitää katse tiiviisti maassa.

Minä en välitä paskaakaan, vaan katson hyvärunkoista naista ylhäältä alas ja takaisin - jos on kamelinvarvas näkyvillä trikoissa, zoomaan siihen hetkeksi. Itse ovat antautuneet katsottaviksi joten katson. Ihan sama vaikka kuulun siihen 95%:iin, joka muka ei saisi katsoa. Katseensa maahan luovat miehet on lampaita. 

Pikkutytöt näyttelevät kamelinvarvasta treenitrikoissaan, joita käyttävät kaupungilla, salilla, koululla. Aikuinen nainen pukeutuu tyylikkäästi eikä hänellä ole enää tarvetta kamelinvarvasta esitellä, tietää muutenkin olevansa Nainen.

Nuoret miehetkään eivät enää zoomaa siihen elukanvarpaaseen, se zoomaus on keski-ikäisten äijien heiniä.

Vierailija
425/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat hallita miestäsi ja yrität kiristämällä saada häntä lopettamaan toimintansa. "Jos et lopeta, niin mä en enää halua sua." Ei ole tervettä tuollainen eikä ainakaan rakkautta.

En ole ap, mutta en halunnut koskaan hallita; käytös todella tappoi sekä halun että rakkauden. Sori.

Vierailija
426/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teepä tosiaan noin, oikein suu auki ja kuola valuen toljota ihmisten haarovälejä. Niin kuin olet jo huomannutkun, mitään muuta et sitten saakaan.

En edes halua muuta. Usein paneminen onkin pettymys eikä vastaa sitä mielikuvaa, jonka visuaalinen esitarkastelu antoi kenties olettaa. Parempi vain katsoa kuin katua.

Huvinsa kullakin. Ehkä on myös ihmisiä jotka tuijottavat kuola valuen pahaa ruokaa vaikka tietävät sen maistuvan pahalta.

Vierailija
427/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että katselee nuoria tiukkaperseisiä narttuja joiden lantio keinuu seksikkäästi tiukoissa leggareissa.

Vierailija
428/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että katsoo nuoria kauniita ihmisiä, ei tarkoita, että olisi valmis parisuhteeseen heidän kanssaan. 

Minä olen viisikymppinen, avioliitossa elävä nainen. Minun silmääni miellyttää nuoret komeat miehet, mutta en näe heitä seksiobjekteina, vaan ikään kuin taideteoksina. Parhaita ovat n. 17-19 vuotiaat.

Mikään ei ole nolompaa kuin vanha haaska joka kostoksi yrittää väittää tykkäävänsä pikkupojista:D Tuon ikäinen on lippispäinen pikkupoika, joka kiinnostaa vain pedofiilejä. Sen sijaan samanikäinen nainen on nuoruuden kauneimmillaan. Mies alkaa olemaan mies vasta yli 40 vuotiaana. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta, myös nainen alkaa olemaan mies keski-iässä.

Olet väärässä.

Miehet ovat seksikkäimmillään nuorena 17-19-vuotiaina. Samanikäiset tytöt ovat ihan pikkutyttöjä. Näin siis heteronaisen näkökulmasta.

17 vuotiaat pojat mustissa huppareissaan eivät edes muistuta vielä miestä. Eikä 19v kollikaan maitopartana ihan vielä mieltäni/ katsettani kutkuta. Näin siis kaksvitosen heteronaisen näkökulmasta.

Vierailija
429/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samoja kokemuksia ja ratkaisin asian että mies käyköön yksin ravintoloissa. En muutenkaan viihtynyt enää ravintoloissa ollenkaan jotenka oli helppo ratkaisu. Mies käy yksin pari kolme kertaa vuodessa, pääasiassa kesällä terasseilla oluella. Saa vapaasti katsella eikä kukaan loukkaannu tai tunne ettei koko reisusta ollut mitään iloa. 

Vierailija
430/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Yöks miehille,

miksi ne eivät vain voi kerätä tarpeeksi rahaa jotta voimme oleskella rauhassa isomunaisten siittäjien kanssa ja antaa puolison maksaa käenpoikasistamme?

Onko tässä jokin ristiriita?

Vierailija
431/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Kyllä ne kaikki katsoo. Osa vaan tekee sen sinulta salassa. Onko salaileva mies siis parempi kuin avoin ja rehellinen? Miessukupuoleen sisäänrakennettu refleksi, ei sille mitään voi.

Tämä. Osa miehistä ymmärtää, että jotkut naiset vetävät tästä jostain syystä porot kärsään ja pystyvät keskittymällä välttämään pään kääntymisen. Osa ei tätä ymmärrä tai ei välitä. Olen itse tuon jälkimmäisen kannalla, miksi pitäisi peitellä luontaisia reaktioitaan koska se on aivan normaalia. Kaiki miehet katsovat naisia, se on fakta, vaikka muuta väittäisivätkin.

Siksi koska se on huonoa käytöstä.

Vierailija
432/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparat, kun katseltavia on kalliita ja kauniita autoja, taloja, veneitä ja pikkutyttöjä. Em. esineisiin vaan ei ole varaa. Köyhää on miehen elämä, enkä nyt tarkoita rahaa.

Vierailija
433/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuola-ukot ovat kamalia ja on ihan sama ovatko he vapaita vai varattuja.

Vierailija
434/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 51v kirjoitti:

Kiitos kaikille tähän asti kommentoineille.

Puolisoni on kivannäköinen, hoikka ja poikamainen, harmaata toki jo hiuksissa. Mutta en itsekään ole mikään räjähtänyt viisikymppinen. Varmasti jo ”näkymätön nainen” niinkuin kaikki 50 täyttäneet.

Voihan tosiaan olla että minulla on huono itsetunto tai kärsin esivaihdevuosista.

Jostain syystä nämä (onneksi suhtharvakseltaan) nuorten kauniiden naisten kanssa tapahtuneet flirttailut ovat loukanneet minua tavattomasti.

Ja kestää useampi hetki toipua puolison muihin naisiin kohdistamasta avoimesta kiinnostuksesta. Jostain syystä vaivun tosi alas ja alan miettimään avioliittomme perustuksia.

Kerran olen maininnut avoimesta flirtistä. Omasta mielestään mies ei ollut tehnyt mitään.

AP

Täällä muuten sama tilanne, mutta mies ei ole pitänyt itsestään huolta.

Joskus miettii että eikö nämä tajua omaa ikäänsä ja siviilisäätyään kun käyttäytyvät kuin vapaat nuoret miehet. Itsellä ei tulisi mieleen lirkutella jollekin oman pojan ikäiselle ja nolata itsensä.

Tai nuo tuijottelijat, luulevatko olevansa näkymättömiä. Se on niin noloa. Jos näkee tämän ulkopuolisena niin säälii aina sitä naista ja pitää sitä miestä ihan idioottina. Kun joskus kehtais mennä sanomaan ukon kuullen sille naiselle että saat kyllä paremmankin kuin tuon kuolaavan dementikon.

Olin nuori ja kaunis kun mentiin yhteen. Mies tuijotteli jo silloin. Yritin selittää miksi se on törkeää. Tajusi vasta kun oma kaverinsa kertoi miltä tuntuu kun vaimo on kauhee flirtti. Siihen loppui. On vaan aloittanut jollain tasolla uudelleen.

Jos nämä tajuaisi kuinka tuollainen käytös nakertaa parisuhteen perustuksia ja naisen kokonaisvaltaista tunnetta siihen yhteiseen elämään ja miten nämä vaikuttaa seksielämään niin moni varmaan lopettaisi tuijottelun. Siihen sisältyy niin paljon muutakin kun "mä nyt vähän vaan katson, mitä haittaa siitä on". Siihen sisältyy miljoona viestiä siitä ihmisestä ja sen arvomaailmasta ja tuijottelijan parisuhteen tilasta. Ja mikä pettymys se on sille puolisolle, juuri siksi että se kertoo niin paljon monesta asiasta. Ja miten halventavaa se on.

Jos itse katselisin koko ajan muita niin se kertoisi minulle että olen tyytynyt tähän nykyiseen puolisoon. Että haaveilen koko ajan paremmasta. Että elän elämääni puoliliekillä ja tuhlaan kallisarvoista aikaani kun en tavoittele sitä mitä todella haluan. Että tuhlaan myös sen puolison aikaa. Mikä voi olla tärkeämpää kaikkia osapuolia kohtaan.

Tämä voi olla myös opittua käytöstä, miehen isä on samanlainen. Loukkaa vaimoaan kiinnittämällä sopimattoman paljon huomiota nuorempiin naisiin vaimon läsnäollessa. Joskus olen miettinyt voiko tämä olla vaan tapa jolla miehet näyttävät vaimolle paikkansa. Se vasta törkeää olisi. Se että käyttäytyy kuin idiootti on eri asia kun jos sen tekee tarkoituksena nitistää puolison itsetunto ja luottamus omaan avioliittoon ja pitää vaimo varpaillaan. Ensimmäinen on hölmö mutta jälkimmäinen osoittaa pahuutta.

Vierailija
435/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo 51v kirjoitti:

Puolisoni on kivannäköinen, hoikka ja poikamainen, harmaata toki jo hiuksissa. Mutta en itsekään ole mikään räjähtänyt viisikymppinen. Varmasti jo ”näkymätön nainen” niinkuin kaikki 50 täyttäneet.

Voihan tosiaan olla että minulla on huono itsetunto tai kärsin esivaihdevuosista.

Jostain syystä nämä (onneksi suhtharvakseltaan) nuorten kauniiden naisten kanssa tapahtuneet flirttailut ovat loukanneet minua tavattomasti.

Ja kestää useampi hetki toipua puolison muihin naisiin kohdistamasta avoimesta kiinnostuksesta. Jostain syystä vaivun tosi alas ja alan miettimään avioliittomme perustuksia.

Kerran olen maininnut avoimesta flirtistä. Omasta mielestään mies ei ollut tehnyt mitään.

AP

Joskus miettii että eikö nämä tajua omaa ikäänsä ja siviilisäätyään kun käyttäytyvät kuin vapaat nuoret miehet. Itsellä ei tulisi mieleen lirkutella jollekin oman pojan ikäiselle ja nolata itsensä.

Tai nuo tuijottelijat, luulevatko olevansa näkymättömiä. Se on niin noloa. Jos näkee tämän ulkopuolisena niin säälii aina sitä naista ja pitää sitä miestä ihan idioottina. Kun joskus kehtais mennä sanomaan ukon kuullen sille naiselle että saat kyllä paremmankin kuin tuon kuolaavan dementikon.

Olin nuori ja kaunis kun mentiin yhteen. Mies tuijotteli jo silloin. Yritin selittää miksi se on törkeää. Tajusi vasta kun oma kaverinsa kertoi miltä tuntuu kun vaimo on kauhee flirtti. Siihen loppui. On vaan aloittanut jollain tasolla uudelleen.

Jos nämä tajuaisi kuinka tuollainen käytös nakertaa parisuhteen perustuksia ja naisen kokonaisvaltaista tunnetta siihen yhteiseen elämään ja miten nämä vaikuttaa seksielämään niin moni varmaan lopettaisi tuijottelun. Siihen sisältyy niin paljon muutakin kun "mä nyt vähän vaan katson, mitä haittaa siitä on". Siihen sisältyy miljoona viestiä siitä ihmisestä ja sen arvomaailmasta ja tuijottelijan parisuhteen tilasta. Ja mikä pettymys se on sille puolisolle, juuri siksi että se kertoo niin paljon monesta asiasta. Ja miten halventavaa se on.

Jos itse katselisin koko ajan muita niin se kertoisi minulle että olen tyytynyt tähän nykyiseen puolisoon. Että haaveilen koko ajan paremmasta. Että elän elämääni puoliliekillä ja tuhlaan kallisarvoista aikaani kun en tavoittele sitä mitä todella haluan. Että tuhlaan myös sen puolison aikaa. Mikä voi olla tärkeämpää kaikkia osapuolia kohtaan.

Tämä voi olla myös opittua käytöstä, miehen isä on samanlainen. Loukkaa vaimoaan kiinnittämällä sopimattoman paljon huomiota nuorempiin naisiin vaimon läsnäollessa. Joskus olen miettinyt voiko tämä olla vaan tapa jolla miehet näyttävät vaimolle paikkansa. Se vasta törkeää olisi. Se että käyttäytyy kuin idiootti on eri asia kun jos sen tekee tarkoituksena nitistää puolison itsetunto ja luottamus omaan avioliittoon ja pitää vaimo varpaillaan. Ensimmäinen on hölmö mutta jälkimmäinen osoittaa pahuutta.

Toimiva flirtti on eri asia kuin tuijotus. Jos pidettäisiin nämä kaksi erillään, niin keskusteluun voisi tulla edes vähän järkeä. Ap:n ja sinun viestisi pitäisi muotoilla; "minua häiritsee flirttaileva mies". Tuon jälkeen voidaan alkaa keskustelemaan mikä on flirttiä. Esim. Ap:n mielestä katse ja hymyily. Varmasti monet pitävät tuota flirttinä, mutta olisikohan tuolloin kuitenkin kyse enemmänkin mustasukkaisuudesta? Jopa normaalin rajan yli menevästä sellaisesta?

Vierailija
436/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaunis nuori nainen pukee jalkaansa tiukat housut joissa kangas suorastaan imeytyy perseposkien väliin, tällä on tarkoituskin näyttää että katsokaa minun kauniita kankkuja.

Vierailija
437/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri ap. Parit riidatkin ollaan aiheesta saatu, kun olen omasta mielestäni yrittänyt nätisti ottaa asian puheeksi, että voisiko mies huomioida tunteitani ja katsoa edes vähemmän huomiota herättävästi. Miehen mielestä tuo oli hirveää syyttelyä ja lähti raivoissaan ulos. Minä olen kuulemma hirveä nalkuttaja eikä minulle kelpaa mikään. Joo taidan päästää miehen vapaalle jalalle, niin saa rauhassa katsella niitä nuoria tyttöjä. Tiedä vaikka joku kerran kelpuuttaa tuon sänkyynsä niin mies kuolee onnellisena sitä miettien.

Vierailija
438/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukoita ovat

Vierailija
439/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvinsa kullakin. Ehkä on myös ihmisiä jotka tuijottavat kuola valuen pahaa ruokaa vaikka tietävät sen maistuvan pahalta.

Kovasta puutteestahan se kertoo jos mies tuijottaa kuola valuen mautonta ruokaa. Olisko tässä nyt kuitenkin järkevämpi ratkaisu omien seksitaitojen kehittäminen ja sitä myöten nautinnollinen seksi, kuin entistä maanisempi toljotus?

Vierailija
440/778 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo 51v kirjoitti:

AP

Toimiva flirtti on eri asia kuin tuijotus. Jos pidettäisiin nämä kaksi erillään, niin keskusteluun voisi tulla edes vähän järkeä. Ap:n ja sinun viestisi pitäisi muotoilla; "minua häiritsee flirttaileva mies". Tuon jälkeen voidaan alkaa keskustelemaan mikä on flirttiä. Esim. Ap:n mielestä katse ja hymyily. Varmasti monet pitävät tuota flirttinä, mutta olisikohan tuolloin kuitenkin kyse enemmänkin mustasukkaisuudesta? Jopa normaalin rajan yli menevästä sellaisesta?

Eikös se niin mennyt että tämä flirttailu on uusi ilmiö. Jos nyt ihan rehellinen olet niin tuskin katsoisit itsekään hyvällä jos pitkässä liitossa tällainen muutos yhtäkkiä tapahtuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan