Coca-Cola pilattu!
Cokis ei maistu enää miltään. Reseptiä uudistettiin ja nyt ei maistu enää kuin makealta kivennäisvedeltä.
Mikä pettymys. Miksi reseptiä piti muuttaa? En osta enää, ostan Pepsiä tai Soda Streamerin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Osta Freeway cola zeroa Lidlistä. Se on hyvää.
Makunsa kullakin. Ei ole minusta hyvää. Tosin kun siihen lisää vodkaa tai kossua niin silloin se on ihan ok.
Kofeiini poistettu, koska se ei kuulu kaikkien kulttuuriin.
Ap sitä litkua ei ole pakko juoda.
Zerocolaa juon vain silloin kun Pepsimaxia ei ole saatavilla. Ei ollut vanha zerocola hyvää, mutta eipä ollut uusikaan. Uusi ei mastunut enää miltään. Voisi kyllä välillä maistella muitakin colajuomia uteliaisuudesta ja kokeilla kokonaan uusia limppareita. En ole huomannut että Pepsimaxit olisi loppuneet, mutta se mikä kaupoista tuntuu olevan aina loppu on vihreä ED. Sekin on viime kesästä alkaen uudessa pullossa uudella reseptillä ja on yksi parhaimman makuisia energiajuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kivennäisvesimäisyys on hyvä uudistus, koska kola ei ole liian makea, vaan tuntuu juuri sopivalta.
Minusta se nimenomaan maistuu vain makealta hiilihapotetulta vedeltä, ei enää colajuomalta.
Lämpöisenä maistuukin tuollaiselta, pistä kylmään.
En ole huomannut mitään eroa. Vaihdoin silti uuteen No Sugariin, koska se on saatu riittävän lähelle oikeaa makua ja on huomattavasti terveellisempää ja vähemmän lihottavaa.
Olen ihmetellyt jo hetken, miksi Pepsihylly on aina tyhjä. Itse olen juonut aina Pepsiä, joten en tästä Coca-Colan uudistuksesta ole tiennyt. Tämä selittää Pepsin suuren menekin. Kiitos tiedosta!