Suomen tasa-arvo valtuutettu on tehnyt huolestuttavan löydön Dresmannin mainoksista
Dresmannin mainoksessa suurin osa on miehiä, naisia ei näy juurikaan ollenkaan. Tasa-arvovaltuutettu on havaintonsa perusteella tehnyt Dresmannin mainoksista siksi valituksen ja haluaa ottaa selvitykseen syrjitäänkö Dresmannin mainoksissa naisia ja vähemmistöjä.
Kommentit (16)
Vaikka tämä onkin trolli niin olisipa jossain miesmäisesti pukeutuva nainen, jolla on silti kurvit korostettuna. Näin heteronaisenakin lämpeäisin sellaiselle, mutta harvemmin noita enää näkee.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että miehillä saa olla mainoksia joissa on pelkkiä miehiä, ei se kaikille ole ongelma.
Paitsi tylsistyneille tasa-arvovaltuutetuille. Tosin mitä se haittaa kuka niitä Dresmannin vaatteita ostaa kun vaatteilla ei ole sukupuolta.
Ja seuraavaksi meikkimainosten kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä onkin trolli niin olisipa jossain miesmäisesti pukeutuva nainen, jolla on silti kurvit korostettuna. Näin heteronaisenakin lämpeäisin sellaiselle, mutta harvemmin noita enää näkee.
Hetero? Epäilen...
Vierailija kirjoitti:
Eivät taida Maarianvaaraa kiinnostaa. Sitä paitsi meikkimainoksissa on jo naisia ja vähemmistöjä joten tasa-arvo ongelmaa ei sen suhteen edes taida olla. Mutta sinällään hyvä ehdotus kun nykyään myös moni mies meikkaa, varsinkin nuoret kun matkivat KPop ja Tiktok julkkiksia.
vähemmistöjä? aika pitkä lista kun aletaan puhumaan vähemmistöistä!
https://fi.wikibooks.org/wiki/Vähemmistöt_ja_vähemmistöjen_oikeudet
esim. minulla ei ole hetero miehenä mitään asiaa naisten vessaan eikö silloin minua syrjitä? jos kerron olevani pervo silloin voin kuulua vähemmistöön. tätä asiaa voidaan venpuloida vaikka kuinka.
Oletteko muuten huomanneet, että miesoletettuja on aivan liian vähän rintaliivimainoksissa. Missä tasa-arvo?
miksi joudun opiskelemaan ruotsia???? inhoan enkä koskaan tule sitä tarvitsemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että miehillä saa olla mainoksia joissa on pelkkiä miehiä, ei se kaikille ole ongelma.
Paitsi tylsistyneille tasa-arvovaltuutetuille. Tosin mitä se haittaa kuka niitä Dresmannin vaatteita ostaa kun vaatteilla ei ole sukupuolta.
veikkaan että tädit eivät palvele minua, karskia parrakasta miestä, asiallisesti rintaliivi liikkeessä kun kerron etsiväni itselleni kunnon kohotusta.
Vierailija kirjoitti:
vähemmistöjä? aika pitkä lista kun aletaan puhumaan vähemmistöistä!
https://fi.wikibooks.org/wiki/Vähemmistöt_ja_vähemmistöjen_oikeudetesim. minulla ei ole hetero miehenä mitään asiaa naisten vessaan eikö silloin minua syrjitä? jos kerron olevani pervo silloin voin kuulua vähemmistöön. tätä asiaa voidaan venpuloida vaikka kuinka.
lyhytkasvuiset kuuluvat vähemmistöön. dressman mainoksista tulee jatkossa aika lyhkäsiä.
Aplla on nyt maaninen vaihe aluillaan kun näitä taas-arvovastaisia aloituksia tulee nyt jatkuvasti. :D
Siis uskoiko joku tämänkin? Nyt niitä valoja päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että tädit eivät palvele minua, karskia parrakasta miestä, asiallisesti rintaliivi liikkeessä kun kerron etsiväni itselleni kunnon kohotusta.
Miksei? Rinnat kuin rinnat. Ihan sama kenen vartalossa ne ovat, jos tuntee tarvitsevansa kohotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on jo pilattu. Pohjoismaisen eteeriset tuotteet mainostetaan n ekreillä ja naisellisuutta korostaa Tuure Boelius.
Kiva mainos se, jossa pohjoismaiselle vaalealle iholle tarkoitettua tuotetta mainostaa joku muu kuin pohjoismainen vaalea.