Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri teki lasun

Vierailija
11.05.2021 |

Pössyttelyn takia. Vaikka lapsi on ollut jo nukkumassa ja kotona on ollut kaksi turvallista aikuista, toinen selvin päin. Nyt lastensuojelu haluaa huumeseuloja.

Mikä helvetin Neuvostoliitto tämä on missä ilmiannetaan toisia ja viranomaiset tulee ja rankaisee? Kas kun ei poliisille soittanut. Pistää vihaksi.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa ku petaa.

Vierailija
42/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä seuloja tarvitse antaa. Sossu ei voi tehdä yhtään mitään pelkän kannabiksen käytön perusteella.

Täällä kukkahattutädit tykkää pelotella, mutta ei niitä kannata uskoa. Etsi luotettavampaa tietoa jostain muualta kuin anonyymiltä trollipalstalta.

No siis näin mulle sano kans yks toinen Sossu mut toi lastensuojelun tantta oli kyl aika tiukkana. Ehkä sekin yritti pelotella, tai sit halus nähdä näkyykö seulassa hirveä värisuora muitakin aineita?

Joka tapauksessa kyllä mä aion käyttöä jatkaa, ei tosiaan pelkkä kannabiksen poltto kun lapsi nukkumassa ja turvallinen aikuinen paikalla ole mikään huostaanotto peruste! Huh, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran ku näen et naapurin miehellä on kauppakassissa lonkeropäkki niin odotan muutaman tunnin ja soitan poliisit, et sieltä kuului huutoa ja tappelun ääniä. Menkööt sit puhalluttaa.

niin makaa kuin petaa

Todellakin ja naapuri saa tuta tämän nahoissaan, maistakoon omaa lääkettään.

Vierailija
44/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehen seula oli kyllä puhdas niin mä ajattelin että se riittäisi, vaan kun ei!

Jos ne on huolissaan sun äitiydestä, niin miten isän seulan puhtaus auttaisi asiaa?

Siten, että isä on ollut selvin päin? Kun ei heillä ole yhtään mitään syytä epäillä mun äitiyttä kuin se että naapuri teki lasun. Sanoin kyl niille et joo, oon polttanut mutta mies oli skarppina paikalla. Ei tossa oo mitään perusteita olla huolissaan mun äitiydestä.

Älä IKINÄ myönnä mitään. Sillä olisit välttänyt nuo seulat jos kerran poliisi ei käynyt ja heillä oli vain naapurin sana.

Vierailija
45/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan syystä teki. Fiksu naapuri. Oliko muuta?

Vierailija
46/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo siinä tein varmaan virheen. Katso kun en ole narkomaani eikä minulla ole kauheasti kokemusta viranomaisten kanssa toimimisesta näissä asioissa (ei ole siis tarkoitettu sinulle, vaan kaikille jotka väittää että olisin narkkari. Jos olis ennestäänkin lasun asiakas niin sit olisin ehkä tiennyt, vaan en ole).

Mutta eipä nuo tosiaan taida mitään sille mahtaa jos vaan naapuri valittaa. Jos poliisi tulee paikalle niin siinähän voivat sitten todeta että lapsi nukkuu, mieskin on selvä. Viekööt budit ja antakoot sakot. Poltan siis jatkossakin.

Vierailija
47/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on selvä provo.

0/5

minkäs teet - haters gonna hate, porvoolaiset gonna provo

Vierailija
48/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap tiedät, ettei kannata enää polttaa. Naapurisi tekee takuulla heti uuden lasun.

Jep, leivot keksejä tästä lähin. Saat naapurinkin vakuutettua että oot kunnon äiti. Tarjoot sillekin yhden, jos vaikka relais vähän😉

Mut oikeesti te jotkut kommentoijat, ei se satunnainen pilvenpolttelu ketään narkkariksi tee. Mieluummin pikkupössyt kuin känni ja darra. Tajuan kyllä että jos ei ole mitään muuta kokemusta kuin uutiset ja kauhutarinat, se käsitys voi olla vääristynyt.

Ette te ees oikeesti tiedä ketkä polttelee silloin tällöin. Voisitte todellakin yllättyä jos tietäisitte.

Voimia ap, leikit vaan nöyrää ja katuvaista, sanot niille sen mitä ne haluu kuulla. Kyllä se siitä, vastuullisesti oot toiminut, kyllä niiden luulis sen tajuavan.

Vierailija
49/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myönsit? Ei olisi kannattanut myöntää. Aika kauan olisi kestänyt että sinut olisi väkisin raahattu testiin; jos näin kävisi niin siinä ajassa seula olisi jo puhdas. Varmaan sossut olisi jankanneet seulaan menosta mutta aina voi vedota esim. Työ kiireisiin ettei ehdi.

Ja mikäli aijot jatkaa pössyttelyä niin kannattaa muuttaa okt tai käydä jossain metsässä kävelyllä ja polttaa siellä. Tai syödä kakkuja.

Vierailija
50/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että teki. Syöt kumminki lapsen vanukkaat pilvessä

Vierailija
51/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapuri monta kertaa viikossa humalassa. Äiti vielä. Aika hankalaa. En haluaisi puuttua, mutta eihän tuo normaalia ole.

Ai sinä et ”haluaisi” puuttua!? saat*na mitä vässyköitä! Aikuisten ihmisten kuuluu suojella lapsia eikä luikkia itse silmät ummistaen pitkin seiniä, kun eivät vaan ”halua” puuttua! Lapset sitten joutuvat elämään keskellä sitä helv*ttiä eikä kukaan auta! Ja samaan aikaan voivotellaan kun lapset ja nuoret voi nykyään niin huonosti!

Vierailija
52/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että teki. Syöt kumminki lapsen vanukkaat pilvessä

Mun mies syö vanukkaita ja kyllä ne itsellenikin mässyissä maistuu niin meillä ostetaan niitä vähän ylimääräisiä joka kerta xD

Viime viikolla lapsi nosti kauhean metelin siitä että piti syödä aamupalaksi puuroa kun olin yöllä syönyt sen suklaamurot loppuun. Hetken jo hävetti mutta sitten muistin että kyllä minä saan itse ostamiani ja kaupasta tuomiani muroja syödä. Puuro kelpasi pienen kiukuttelun jälkeen vallan mainiosti.

Vierailija
53/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pössyttelet sisällä, niin kyllä se on lasun paikka. Sisällä ei kuulu polttaa, jos on lapsia samassa asunnossa.

Vierailija
55/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pössyttelet sisällä, niin kyllä se on lasun paikka. Sisällä ei kuulu polttaa, jos on lapsia samassa asunnossa.

Yleensä parvekkeella, mutta mitä se muka haittaa jos poltan liesituulettimen alla tai kylppärissä? Ei se savu siellä enää 8 tuntia myöhemmin leijaile niin että lapsi sitä joutuisi hengittämään.

Vierailija
56/71 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu olemaan laitonta meillä, joten ei voi syyttää kuin itseään..

Vierailija
57/71 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simänsä ihan naurettavaa että viinaa saa juoda ja olla sekasin kotona vaikka lapsia on ,harva puuttuu. Kokemusta on omasta lapsuudesta. On paljon pelottavampaa lapselle katsoa tai herätä viinahouruisiin juhliin.

Vierailija
58/71 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehen seula oli kyllä puhdas niin mä ajattelin että se riittäisi, vaan kun ei!

Jos ne on huolissaan sun äitiydestä, niin miten isän seulan puhtaus auttaisi asiaa?

Siten, että isä on ollut selvin päin? Kun ei heillä ole yhtään mitään syytä epäillä mun äitiyttä kuin se että naapuri teki lasun. Sanoin kyl niille et joo, oon polttanut mutta mies oli skarppina paikalla. Ei tossa oo mitään perusteita olla huolissaan mun äitiydestä.

No onhan, sä tieten tahtoen käytit laitonta päihdettä sun lapsen ollessa paikalla.

Vierailija
59/71 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simänsä ihan naurettavaa että viinaa saa juoda ja olla sekasin kotona vaikka lapsia on ,harva puuttuu. Kokemusta on omasta lapsuudesta. On paljon pelottavampaa lapselle katsoa tai herätä viinahouruisiin juhliin.

No näinhän se on, mutta kyllä se lasu pitäis näissäkin tapauksissa tehdä. Ei vaan tehdä niin usein, koska kyseessä ei ole laiton aine. Ja ap ei kerro ihan kaikkea, kukaan naapuri ei yhdestä hatsista lasua tee.

Vierailija
60/71 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu seuloihin yhdestä kerrrasta, ap on meidän vanha tuttumme oikeasti, mutta jättää tämän kertomatta. Aina ihmiset kaunistelevat omaa toimintaansa.

Poliisi N37