Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä noissa kauppojen irtokarkkilaareissa karmii ihmisiä (ja karmi jo ennen koronaa) ?

Vierailija
11.05.2021 |

Muutin maalta, keskeltä ei mitään, hiljattain kaupunkiin. Muistan saaneeni kerran lapsena elokuvateatterin aulasta irtokarkkeja.

Nyt olin aivan haltioissani kun näin millaiset valikoimat isommissa kaupoissa on. Kaikki tuntuvat kuitenkin yökkivän niille ja kiertävät hyllyt kaukaa. Mikä niissä on niin hirveää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen nähnyt miten aikuinen ihminen maistaa irtokarkkia ja tiputtaa karkin takaisin laatikkoon kun ei ollut hyvää

- olen nähnyt miten pikkulapsi leikkii kauhalla (Saattaa välillä käydä suusskain) ja se tippuu lattialle ja sitten vain kauha takaisin hyllylle odottamaan seuraavaa onnellista ostajaa

- kun laatikot ovat auki niin osa karkeista kuivaa eikä ole todellakaan kovin ”tuoreita” toisin kuin umpiopussissa ostetut vastaavat

- monet irtokarkit luokattoman huonon makuisia lisäainepommeja

Ja silti joskus harvoin ostan irtiksiä. Ehkä kerran vuodessa muutamaa hyvää lajia. Varsinkin jos satun näkemään että kaupassa tuodaan juuri pestyjä kauhoja tarjolle. Ja otan syvältä laatikosta en niitä ensimmäisiä tarjolla olevia.

Vierailija
22/22 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hygienianeurootikko. En ikinä pystyisi ostamaan irtokarkkeja, joita ihmiset ovat pesemättömillä käsillä lähmineet ja aivastelleet laareihin jne. En mielellään myöskään syö muiden ihmisten (epähygieenisesti) valmistamaa ja säilyttämää ruokaa, äitini, anoppini ja pari ystävää tekevät tässä poikkeuksen. En kuivaa käsiäni ihmisten kylpyhuoneissa roikkuviin epäilyttäviin käsipyyhkeisiin jne.

Takavuosina jo vieraillessa jossain paikassa ihmetytti, että ihmisiä ei häirinnyt käyttää samaa palasaippuaa, koskea tahmaiseen saippuapulloon ja kuivasivat ilmeisesti siihen epäilyttävään räytyneeseen pyyhkeeseen kylppärissä. Ei voi käsittää. Myös oli paljon vähättelyä monessa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla