Mies valehteli iän tinderissä, kuinka peruutan treffit?
Olen 22 vuotias nainen. Haen seuraa 20-30 vuotiaista mieheistä, mutta tuo 30 on kyllä todella se ihan maksimi ikä, mieluusti nuorempi kuitenkin.
No, matchasin miehen. Tinderin mukaan mies on 29 vuotta. Näyttää ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta, mutta menisi silti ihan hyvin 29 vuotiaasta tinder kuvien perusteella. Ollaan puhuttu pari päivää ja olen tykännyt kovasti puhua hänen kanssaan. Hän on kohtelias ja ystävällinen.
Etsein hänet äsken etunimen ja paikkakunnan avulla facebookista ja löysin! Hän on 34 vuotta :( ja kuviakin on enemmän ja uudempia kuin tinder kuvat... Näyttää ihan eriltä, paljon vanhemmalta.
En missään nimessä aio tavata häntä, vaikka vielä eilen illalla vastasin myöntävästi, kun hän pyysi kahville joskus tällä viikolla. Harmittaa niin paljon. En ole aiemmin ollut tinderissä.
En kuitenkaan halua olla ilkeä ja poistaa hänet matceistä sanomatta sanaakaan, mutten halua myöskään myöntää että stalkkasin häntä facebookissa.
Kuinka antaa siis ystävällisesti pakit, kuinka sanon etten haluakaan tavata?
Kommentit (257)
Pahempi kun iän valehtelu on että on fb:ssä julkinen profiili mutta porvoohan tämä on
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä miesten logiikkaa. Valhedellaan ja kuvitellaan että se ei haittaa jos pääsee treffeille asti. Kyllä se vaan haittaa enkä itse ainakaan halua tavata uudestaan henkilöä, joka on törkeästi huijannut mua. Tulee 110% varmuudella valehtelemaan jatkossakin kun katsoo sen itselleen edulliseksi. Tämänkin jätkän kannattaisi katsella lähemmäs itsensä ikäsiä pimuja eikä vasta täysikäseksi ehtineitä.
Jos ja kun nainen tekee samaa niin onko se sinusta hyävksyttävää? Miten valehtelu on miesten logiikkaa?
Moni valehtelee iänsä tinderissä koska se on halvempi alle 30 vuotiaille. Ei siinä sen kummempaa, eikä siinä ole mitään kusetusmotiivia taustalla. Varmaan miehen mieleen ei edes ole juolahtanut että jollakin naisella olisi keppi niin syvällä perseeessä että se vetäisi herneet nenään muutamasta vuodesta.
Ja faceen nyt ei kukaan täysjärkinen syötä oikeita tietojansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Treffailetko sinä siis ihan mielelläsi valehtelevia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.
Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.
No sillä on sitä välii että ikänsä valehteleminen on tosi epäkunnioittavaa, kun toinen on asettanut omat rajansa. Jos vastapuoli on päättänyt, mikä on ok ja mikä ei, niin silloin sitä noudatetaan, eikä yritetä kävellä toisen toivomusten yli. Ihan samalla tavalla kuin ei myöskään valehdella että "ei mulla ole kuppaa" tai "joo, kyllä mä haluan lapsia" tai "mä maksan tän lainan takaisin". Hiton ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei haittaa jos nainen sanoo olevansa 25 mutta onkin oikeesti 40v? xD
Ei sinänsä haittaisi mutta montako 40v naista tunnet jotka ovat kauniin 25v näköisiä? Ja mitään 25 vuotiaista en huolisi jos se olisi 40v tädin näköinen.
Minä tunnen yhden.
Miten joku voi olla niin typerä että luulee että tän aloituksen tarkoitus olisi joku muu kuin tekosyy päästä haukkumaan keski ikäisiä miehiä?
Sori, mutten aio edelleenkään antaa mahista kellekään naiselle joka näyttää yli 30v. Not gonna häppen.
T. Komea M41 jonka ikä 32v tinderissä
Mullekin yks mies valehteli ikänsä ja ulkonäkönsä ja reilusti! Oli reilusti 50 ja väitti olevansa 25! Tämä eräässä chatissa,oli kuva siitä, jossa nuoren näköinen,mutta sekin paljastui että oli poikansa kuva. "Mä vähän vaan skoijasin" oli vastaus kun ihmettelin että miksi valehtelit, kaiken lisäksi oli vaimo kotona odottamassa miestä kotiin ja sanoi vielä vaimolleen että "ylitöissä". Onneksi en tehnyt sitä virhettä että oltaisiin mun kotona nähty vaan julkisella paikalla, ne "treffit" loppu lyhyeen,join kyllä nopsaa kahvit, enkä taakseni katsonut, onneksi oli s postin kautta,ei tiennyt mun puhelin numeroakaan.
Blokkaa koko tyyppi. 34v mies on ihan setä 22-vuotiaalle. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Moni valehtelee iänsä tinderissä koska se on halvempi alle 30 vuotiaille. Ei siinä sen kummempaa, eikä siinä ole mitään kusetusmotiivia taustalla. Varmaan miehen mieleen ei edes ole juolahtanut että jollakin naisella olisi keppi niin syvällä perseeessä että se vetäisi herneet nenään muutamasta vuodesta.
Jos iästäkin pitää valehdella, niin luultavasti valehtelee monesta muustakin asiasta.
Sanot ukolle ihan suoraan, että sori, mutta vanhat pieru ei kiinnosta!
Itse tapasin vanhemman miehen joka myös oli valehdellut ikänsä. Huomasin kuitenkin että hän on varsinainen helmi ja niin paljon parempi ja kypsempi kuin ikäiseni miehet. Oli hyvä vaan että hän valehteli koska muuten en olisi tavannut häntä.
Nyt meillä on jo kaksi lasta ja hyvin menee. En olisi voinut unelmoida tällaisesta elämästä jonkun nuoremman kanssa.
N28
Sanot miehelle, että tämä on valehdellut ikänsä ja treffeistä ei siksi tule mitään. Teet palveluksen paitsi itsellesi myös miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos iästäkin pitää valehdella, niin luultavasti valehtelee monesta muustakin asiasta.
Ei se tietenkään sitä tarkoita. Ihme naislogiikkaa. Jokainen joka pari kertaa vuodessa polttelee kukkaa piikittää myös päivittäin herskaa suoneen, niinkö?
Kysy minkä ikäinen on? Voit sanoa jonkun sanoneen hänen olen eri ikäinen kuin profiili kertoo.
Kolmekymppinen saa nuoremman naisen seuraa jos hänellä on jotain annettavaa. Käytännössä:
1. Jos pitää fysiikastaan huolta muutenkin kuin ojentajalihasta ja haarukkaa kohottelemalla...
2. Jos ymmärtää, että sillä pukeutumisella ja hygienialla on merkitystä...
3. Jos ymmärtää myös sen, että se puhe mitä suustaan tuottaa on joko se suurin halujen sytyttäjä tai varma karkoittaja..
Niin silloin voi olla mahdollisuuksia, mutta ei automaattisesti, eikä jokaisella.
Nyt ei ole oikea hetki olla kiltti tyttö. Ilmoitat miehelle, että treffit on peruttu. Sun ei edes tarvitse perustella sitä mitenkään.
Tuossa iässä sitä naiset monesti pyrkii miellyttämään muita, olemaan loukkaamatta ja käyttäytymään sopuisasti. Iän myötä sinäkin ymmärrät, että on tilanteita, jolloin kiltteydellä vahingoitat vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin vanhemman miehen joka myös oli valehdellut ikänsä. Huomasin kuitenkin että hän on varsinainen helmi ja niin paljon parempi ja kypsempi kuin ikäiseni miehet. Oli hyvä vaan että hän valehteli koska muuten en olisi tavannut häntä.
Nyt meillä on jo kaksi lasta ja hyvin menee. En olisi voinut unelmoida tällaisesta elämästä jonkun nuoremman kanssa.
N28
Älä viitsi. Tätähän ne miehet juuri yrittävät, mutta yhä harvempia naisia kiinnostaa vanhempi mies. Eivätkä nuo ikänsä valehtelevat ole sieltä fiksuimmista päästä. Minusta se on ihan jo ahdistelun tasolla, kun vanhat miehet pommittavat viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffailetko sinä siis ihan mielelläsi valehtelevia naisia?
Noi sarja abortoijat ja mokkkakulli fanit jättäisin mieluusti väliin mutta eipä sille mitään voi jos eivät jää kiinni.
Jatkaisitko silti tapailua tuollaisen naisen kanssa, jos hän jäisi kiinni valehtelustaan?
Ei tarvitse kirjoittaa edes selitystä, hän ei sitä ansaitse. Sano että tulit toisiin ajatuksiin.
Kyllä nuoret naiset ja nuoret miehet kuuluu yhteen eivätkä millekään setämiehille, joiden aika parrasvaloissa meni jo.
Nauti kesästäsi nuorten miesten kanssa eikä minkään toista kierrosta haluavan elähtäneen guben kanssa!