Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli iän tinderissä, kuinka peruutan treffit?

Vierailija
11.05.2021 |

Olen 22 vuotias nainen. Haen seuraa 20-30 vuotiaista mieheistä, mutta tuo 30 on kyllä todella se ihan maksimi ikä, mieluusti nuorempi kuitenkin.
No, matchasin miehen. Tinderin mukaan mies on 29 vuotta. Näyttää ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta, mutta menisi silti ihan hyvin 29 vuotiaasta tinder kuvien perusteella. Ollaan puhuttu pari päivää ja olen tykännyt kovasti puhua hänen kanssaan. Hän on kohtelias ja ystävällinen.
Etsein hänet äsken etunimen ja paikkakunnan avulla facebookista ja löysin! Hän on 34 vuotta :( ja kuviakin on enemmän ja uudempia kuin tinder kuvat... Näyttää ihan eriltä, paljon vanhemmalta.
En missään nimessä aio tavata häntä, vaikka vielä eilen illalla vastasin myöntävästi, kun hän pyysi kahville joskus tällä viikolla. Harmittaa niin paljon. En ole aiemmin ollut tinderissä.
En kuitenkaan halua olla ilkeä ja poistaa hänet matceistä sanomatta sanaakaan, mutten halua myöskään myöntää että stalkkasin häntä facebookissa.
Kuinka antaa siis ystävällisesti pakit, kuinka sanon etten haluakaan tavata?

Kommentit (257)

Vierailija
41/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?

Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱

Sua ei haittaa jos nainen sanoo olevansa 25 mutta onkin oikeesti 40v? xD

Ei sinänsä haittaisi mutta montako 40v naista tunnet jotka ovat kauniin 25v näköisiä? Ja mitään 25 vuotiaista en huolisi jos se olisi 40v tädin näköinen.

No ainakaan en tunne 40v ukkoja jotka näyttää 30v uotiailta.

Ok. Et sitten tunne minua.

Ei ole olemassa ihmisiä jotka näyttää 10v nuoremmilta, sori nyt vaan

Vierailija
42/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta deitti kertoi toisilla treffeillä olevansa oikeasti 7 vuotta vanhempi kuin sanoi olevansa. Tyhmäähän tuo huijaaminen on, koska paljastuessaa toiselle tulee ikävä fiilis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱

Sua ei haittaa jos nainen sanoo olevansa 25 mutta onkin oikeesti 40v? xD

Ei sinänsä haittaisi mutta montako 40v naista tunnet jotka ovat kauniin 25v näköisiä? Ja mitään 25 vuotiaista en huolisi jos se olisi 40v tädin näköinen.

No ainakaan en tunne 40v ukkoja jotka näyttää 30v uotiailta.

Ok. Et sitten tunne minua.

Ei ole olemassa ihmisiä jotka näyttää 10v nuoremmilta, sori nyt vaan

Joo, ei ainakaan suomalaisia naisia mutta kyllä niitä ulkomailta löytyy.

https://www.wonderwall.com/celebrity/christie-brinkley-jennifer-lopez-a…

Vierailija
44/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi, että olet valehdellut ikäsi ja esiinnyt nuorempana kuin mitä oikeasti olet. En ole kiinnostunut itseäni selkeästi vanhemmista miehistä. Kaltaisesi valehtelijat blokkaan ilman selittelyjä. Hyvää loppuelämää.

Treffit saat peruttua ilmoittamalla ettet ole kiinnostunut. Ja tosiaan blokki saman tien muuten spämmää tuutin täydeltä selittelyjä. Haukuista ja huoritteluista puhumattakaan.

Tää on tätä miesten logiikkaa. Valhedellaan ja kuvitellaan että se ei haittaa jos pääsee treffeille asti. Kyllä se vaan haittaa enkä itse ainakaan halua tavata uudestaan henkilöä, joka on törkeästi huijannut mua. Tulee 110% varmuudella valehtelemaan jatkossakin kun katsoo sen itselleen edulliseksi. Tämänkin jätkän kannattaisi katsella lähemmäs itsensä ikäsiä pimuja eikä vasta täysikäseksi ehtineitä.

Vierailija
45/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat ämmät yrittää pilata tsäänssit keski ikäisille alfa miehelle.

Tuon takia oon facessa feikki nimellä. Mua ette saa kiinni. Ja akalle kerron oikean ikäni vasta silloin kun pulla on uunissa.

Hyi tässä se tulikin, Ap. Vanhemmat sedät haluaa vaan p*lluasi XD

Vierailija
46/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia oon facessa feikki nimellä. Mua ette saa kiinni. Ja akalle kerron oikean ikäni vasta silloin kun pulla on uunissa.

Huom! Kaikki miehet. Huom! Myös ne keskenkasvuiset amisjonnet. Huom!

Vierailija
47/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma!

Voi hyvänen aika että onkin sattunut yhdelle ihmiselle noin iso pulma!!

Mitenkähän sä nyt selviät kun et haluakaan mennä treffeille??

Mitäs jos kysyt apua vielä vaikka Suomi24-palstalta, varmuuden vuoksi?

Vierailija
48/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet haluaa ihastua ja rakastua ja perustaa perheen. Sedät haluaa vaan p*llua koska ovat katkeria ex-vaimolleen

Vierailija
49/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet haluaa ihastua ja rakastua ja perustaa perheen. Sedät haluaa vaan p*llua koska ovat katkeria ex-vaimolleen

Että sellaiset harhat tänään 🤣

Vierailija
50/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaa

Vierailija
51/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset harhat tänään 🤣

Ja sieltä katkeruus paljastui. Rakkaus on elämän ihanin asia.. ja sinä itket vain p*llun perään :DD

Vierailija
52/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kohteliaasti viestin, että en deittaile valehtelijoiden kanssa. Mies sitten miettii, mitä kaikkea on sattunut valehtelemaan.

Vierailija
53/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut keski-ikäinen setä joka haluaa kostaa ex-vaimolleen. Varo

Vierailija
54/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti että sua kaduttaa että valehtelit ikäsi. Oot oikeasti 42v.

Vierailija
55/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö pieni! En tunne tinderin toimintamekanismia lainkaan. Avauksestasi käy kuitenkin ilmi, ettei miekkonen välttämättä valehtelekaan. Jos hän onkin kirjautunut tinderiin   5 vuotta sitten ollessaan 29 vuotias, eikä ole sen koomin päivittänyt tietojaan. Tästä kertovat vanhat kuvat tinderissä ja uudet kuvat Facebookissa. Kannattaa ensin selvittää ja vasta sitten syytellä, vaikka nimettöminäkin!

Vierailija
56/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.

Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.

Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.

Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.

Tässä on klassinen vanhemman miehen selitys. :D Olen saanut keskustelupalstoilla kuulla haukkuja vanhemmilta miehiltä siitä kun haluan seurustella oman ikäisteni kanssa - miksi se on niin väärin?

Vierailija
57/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita, että et lähde, koska olet oikeasti 42-vuotias mies. Huijasit vaan vähän ihan huviksesi.

Vierailija
58/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö pieni! En tunne tinderin toimintamekanismia lainkaan. Avauksestasi käy kuitenkin ilmi, ettei miekkonen välttämättä valehtelekaan. Jos hän onkin kirjautunut tinderiin   5 vuotta sitten ollessaan 29 vuotias, eikä ole sen koomin päivittänyt tietojaan. Tästä kertovat vanhat kuvat tinderissä ja uudet kuvat Facebookissa. Kannattaa ensin selvittää ja vasta sitten syytellä, vaikka nimettöminäkin!

Ihan sama milloin kirjautunut. taidat itse olla keski-ikänen kalju rasvamaksa joka jahtaa nuorempia.

Pointti kuitenkin on, että ap hakee seuraa tietystä ikäryhmästä eikä kyseinen tyyppi siihen ryhmään kuulu. Kuten varsin hyvin tietää.

Vierailija
59/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mummo ressukkaa. Tinderiin siis laitetaan oma syntymäaika (kk/pp/vv) ja se sitten ihan itse laskee siitä, että kuinka vanha olet. Ja tietysti päivittää ikää sitä mukaa kun vuosia kertyy. Hirveän näppäriä nuo appit näin herran vuonna 2021.

Vierailija
60/257 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne Tinderiin laitetaan myös syntymäpäivä. Ja kun tuo maaginen päivä koittaa, ikäsi hyppää yhdellä vuodella eteenpäin. Se että ko. miehellä on eri ikä Facebookissa ja Tinderissä tarkoittaa että hän ei ole kirjautunut Tinderiin FB-profiilillaan vaan on tehnyt Tinder-tilin erikseen. Ja se taas tarkoittaa sitä että hän on aktiivisesti valehdellut ja näpytellyt syntymäpäiväkseen 5 vuotta oikeaa ikäänsä alemman. Ei ole vahinko, eikä mikään "hups en päivittänyt tietojani".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme