Mies valehteli iän tinderissä, kuinka peruutan treffit?
Olen 22 vuotias nainen. Haen seuraa 20-30 vuotiaista mieheistä, mutta tuo 30 on kyllä todella se ihan maksimi ikä, mieluusti nuorempi kuitenkin.
No, matchasin miehen. Tinderin mukaan mies on 29 vuotta. Näyttää ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta, mutta menisi silti ihan hyvin 29 vuotiaasta tinder kuvien perusteella. Ollaan puhuttu pari päivää ja olen tykännyt kovasti puhua hänen kanssaan. Hän on kohtelias ja ystävällinen.
Etsein hänet äsken etunimen ja paikkakunnan avulla facebookista ja löysin! Hän on 34 vuotta :( ja kuviakin on enemmän ja uudempia kuin tinder kuvat... Näyttää ihan eriltä, paljon vanhemmalta.
En missään nimessä aio tavata häntä, vaikka vielä eilen illalla vastasin myöntävästi, kun hän pyysi kahville joskus tällä viikolla. Harmittaa niin paljon. En ole aiemmin ollut tinderissä.
En kuitenkaan halua olla ilkeä ja poistaa hänet matceistä sanomatta sanaakaan, mutten halua myöskään myöntää että stalkkasin häntä facebookissa.
Kuinka antaa siis ystävällisesti pakit, kuinka sanon etten haluakaan tavata?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.
Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.
35 vuotiaat miehet tunnistaa hajusta
Tää on muuten oikeasti totta. Mä en tiedä liittyykö se jotenkin biologiaan vai mihin, mutta yli 35v haisee ummehtuneelta ja se haju voimistuu iän myötä. Pahimman hajuisia on yli 50-vuotiaat. Olen heteronainen joten siksi en varmaan huomaa samaa ilmiötä naisilla. Siitähän ei paljoa puhuta, mutta miehillä sperman laatu alkaa heikentyä yli 35v testotasojen laskun myötä eli siksi nuori nainen lähtökohtaisesti hakee nuorta miestä ja toisinpäin.
N21
Miehellä sperman laatu on hyvä kauan. Siksi luvuttamaan soveltuu vielä 75-vuotias mies. Naisilla raja on 35v., joten 🤷♀️
Siis viime aikaisten tutkimusten mukaan Sperman happaneminen (yli 35)on itseasiassa suurempi ongelma kuin vanhat munasolut.
Joo 75 sperma toimii, mutta eihän vanhalla siemenellä laatukukkia saaNoh yli 40v muija ei saa lapsia ollenkaan. Et siinä on iso ero.
Ja ainakin minä olen asiasta todella onnellinen. Loppui se ikuinen raskauden pelko ja sopivien ehkäisymenetelmien etsiminen.
Raskauden pelko loppui koska tuon ikäistä raakkia ei halua enää panna puliukkokaan.
Mies voi saada lapsia läpi elämän ja vanhemmat miehet siittävät yleensä kauniita tyttäriä sekä älykköpoikia.
Teepä testiprofiili, jossa nelikymppinen nainen etsiin kaksikymppisiä hyväkuntoisia miehiä seksimielessä :D
Ne on kyllä ne nelikymppiset miehet, jotka ei kaksikymppisille edes panoksi kelpaa.
Näitä tulee oikeasti ovista ja ikkunoista, mutta tuskin nyt ihan minkä tahansa näköiselle mammalle. Ikäryhmässä 30-40 kiinnostus onkin jo aika vähäistä.
N40
Miksi kukaan nainen haluaisi panosuhteeseen 30-40-vuotiasta, jo rupsahtanutta miestä, kun kaksikymppisiä tulvii ovista ja ikkunoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan omalla kohdalla ainakin on totta ettei nuorista naisista ole pulaa. En tosin deittaile suomalaisia naisia (sori, eivät minun makuuni) mutta silloin kun ne ovat osoittaneet kiinnostusta, nekin ovat olleet 20-30v.
Ja aina kun olen tehnyt ketjuja mun naisjutuista niin ne ovat poistuneet. Näköjään totuus on katkera pala joillekin.
M44
Et osaa erottaa fantasiaa ja tosi elämää toisista? Nyt ne LÄÄKKEET😂
Osaan kyllä. Heti kuitenkin teidän pitää olla täällä vakuuttelemassa ettei tuollainen ole mahdollista vaikka komeille miehille nuoret naiset ovat ihan arkipäivää. Mikäköhän lienee motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Mitä välii jos se nyt pikkasen ruuvaa ikäänsä alas? Ei se nyt mikään paha valhe ole.
Ja kyllä ihmiset nyt vaan vanhenee eri tahtiin. Voi sen biologisen iän käydä mittauttamassakin.
Tää on muuten oikeasti totta. Mä en tiedä liittyykö se jotenkin biologiaan vai mihin, mutta yli 35v haisee ummehtuneelta ja se haju voimistuu iän myötä. Pahimman hajuisia on yli 50-vuotiaat. Olen heteronainen joten siksi en varmaan huomaa samaa ilmiötä naisilla. Siitähän ei paljoa puhuta, mutta miehillä sperman laatu alkaa heikentyä yli 35v testotasojen laskun myötä eli siksi nuori nainen lähtökohtaisesti hakee nuorta miestä ja toisinpäin.
N21
Miehellä sperman laatu on hyvä kauan. Siksi luvuttamaan soveltuu vielä 75-vuotias mies. Naisilla raja on 35v., joten 🤷♀️
Siis viime aikaisten tutkimusten mukaan Sperman happaneminen (yli 35)on itseasiassa suurempi ongelma kuin vanhat munasolut.
Joo 75 sperma toimii, mutta eihän vanhalla siemenellä laatukukkia saaNoh yli 40v muija ei saa lapsia ollenkaan. Et siinä on iso ero.
Ja ainakin minä olen asiasta todella onnellinen. Loppui se ikuinen raskauden pelko ja sopivien ehkäisymenetelmien etsiminen.
Raskauden pelko loppui koska tuon ikäistä raakkia ei halua enää panna puliukkokaan.
Mies voi saada lapsia läpi elämän ja vanhemmat miehet siittävät yleensä kauniita tyttäriä sekä älykköpoikia.
Teepä testiprofiili, jossa nelikymppinen nainen etsiin kaksikymppisiä hyväkuntoisia miehiä seksimielessä :D
Ne on kyllä ne nelikymppiset miehet, jotka ei kaksikymppisille edes panoksi kelpaa.
Näitä tulee oikeasti ovista ja ikkunoista, mutta tuskin nyt ihan minkä tahansa näköiselle mammalle. Ikäryhmässä 30-40 kiinnostus onkin jo aika vähäistä.
N40
Miksi kukaan nainen haluaisi panosuhteeseen 30-40-vuotiasta, jo rupsahtanutta miestä, kun kaksikymppisiä tulvii ovista ja ikkunoista?
Tää oli vaan toteamus, ei mikään harmistus :D Olen erittäin tyytyväinen.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä todella monet valehtelevat ikänsä, miehet siis. Merkki, että valehtelee muustakin. Ystäväni mies on tinderissä 4 v nuorempana ”sinkkuna”, kotona avovaimo ja 2 v lapsi. Kerroin avovaimolle, hän ei vaikuttanut välittävän koko asiasta. Jos varattu mies on tinderissä, hän pettää sua 100 % varmuudella.
N25 täällä joka deittaili miestä jonka Tinder-ikä oli 29 mutta oikeasti 39. Ei jäänyt kiinni ulkoisesti vaikka nyt ehkä näytti vähän vanhemmalta, mutta alkoi raksuttaa hiljalleen kun keskusteltiin menneistä.
Sanoi syykseen sen että miehenä Tinderistä ei vaan saa matcheja jos ikä on 30 tai yli. Tulee kuulema pelkkiä yksinhuoltajia, "tylsiä mammoja" tai sitten nuoria jotka myyvät itseään.
Hauskinta tässä oli se että mun ikähaarukka oli 22-39. Eli oltais voitu matchata joka tapauksessa. Juttu meni poikki aika äkkiä tän tapauksen jälkeen muista syistä, mutta ehkä toi valehtelukin oli osasyy. Reilu 3kk ehdittiin tapailla.
Matcheja kannattaakin hankkia väkisin ja valehtelemalla.
Tuo on just se pelin henki. Naisten kanssa kannattaa sikailla niin paljon kuin mahdollista. Kyse kun on narsistiprinsessoista joilla ei ole mitään myötätuntoa.
Sikaile minkä jaksat! Voikin sitten täällä oikeim joukolla valittaa kun ei mätchejä saa kun naiset sikailun perusteella nostaa rimaa koko ajan ylemmäs ja ylemmäs.
En ole valehtelijoita tai sikailijoita kohdannut mutta tiedän kyllä että niitä paljon on.
Tinderin en käytä seuranhakuun vaan kun minulla on tylsää juttelen siellä ihmisille, vähän kuin tällä palstalla.
En näe mitään syytä miksi livenä menisin ketään sieltä tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei haittaa jos nainen sanoo olevansa 25 mutta onkin oikeesti 40v? xD
No tuon nyt erottaa päivän selvästi. Nainen joka on oikeasti 40v ei voi mitenkään näyttää 25v, ei vaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oharit, oikein valehtelijalle. Miksi miestä tulisi kohdella paremmin kuin hän muita kohtelee. Saat olla yhtä epäluotettava miestä kohtaan kuin hän on sinua kohtaan.
Kosto, tämä naisten mielestä ainoa oikea keino selvittää asiat.
Mitä selvitettävää tuossa on? Toinen osapuoli ei halua treffeille.
Mitä kostettavaa siinä on? "Tee oharit, oikein valehtelijalle." Juuri tällaisten kostajien takia en juuri välitä naisista.
Eli mitään selvitettävää ei ole.
Miksi te naiset olette niin vihaisia bitchejä?
Miessss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee oharit, oikein valehtelijalle. Miksi miestä tulisi kohdella paremmin kuin hän muita kohtelee. Saat olla yhtä epäluotettava miestä kohtaan kuin hän on sinua kohtaan.
Mitä kostettavaa siinä on? "Tee oharit, oikein valehtelijalle." Juuri tällaisten kostajien takia en juuri välitä naisista.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin että valehtelit iästäsi, joten en ole kiinnostunut menemään treffeille. Ja blokkaa, älä kuuntele sen tekosyitä.
Aloittaja luulee naivissa pikku pikku päässään, että hänellä itsellään kestää ikuisuus ennen kuin on 30v ja siksi harjoittaa ikärasismia. 22v naiselle sopiva mies on 40v mies. Sukulaisnainen on 21v ja takuulla voittaa aloittajan kauneudessa 100-0 on kihloissa 46v miehekkään aikamiehen kanssa.
Aloittaja on itse 35v raakki silmänräpäyksen päästä eikä hänestä kiinnostu enää 40v miehetkään eli kannattaisi mennä tyytyväisenä treffeille sen 34v kakaran kanssa vielä kun pääsee.
Ja minä tiedän, että sinä 30+ nainen tunnet että olit 19v silmänräpäys sitten eli voisit puhua aloittajalle järkeä kurpparaivon sijaan.
Miten se että laittaa tinderiin vuosia sitten otettuja kuvia ja valehtelee ikänsä tekee tästä ikärasismia?
Jos mies olisi laittanut oikean ikänsä ja tuoreet kuvat, hän olisi silti varmaan saanut matseja. Miksi olla niin typerä että valehtelee noin helposti selvitettävästä asiasta.
Raakkaisin ton äijän jo pelkästään siitä syystä että on liian tyhmä mulle.
Sinunkaltaiset jotka kuvittelee olevansa fiksujakin ovat todellisuudessa niitä tyhmimpiä. Sinun kannattaisi muuttaa kadulle juomaan sinolia niin voisit kadun miehistä löytää sinulle sopivan älykkyyden omaavan kaverin.
Miessss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnut olevan vihaisempi naisille, jotka omista syistään eivät halua treffeille.
En ihmettele, ettei kanssasi käydä treffeillä, vai käydäänkö?
Ja jos käydään, niin miksi otat henkilökohtaisesti, jos joku nainen peruu treffit jonkun tuntemattoman miehen kanssa?
Olin parikymppisenä suomi24, aikana ennen tinderiä. Oli kyllä ihan käsittämättömiä ukkoja jotka ottivat yhteyttä. Profiilistani kävi selkeästi ilmi että etsin samanikäistä miestä. Silti koko ajan postasi jopa yli nelikymppisiä, varattuja ja perheellisiäkin miehiä jotka etsivät seksiseuraa. Luin parille kaverille ääneen niitä viestejä ja saivat hyvät naurut. Jo kolmekymppiset miehet tuntuivat silloin ihan ikälopuille kääkille, saati oman isän ikäiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
N40
Näinpä. En ole onnistunut löytämään parisuhdetta, niin hommasin sitten nuoremman rakastajan. Mies on liikunnallinen kuten minäkin. Jo kolmekymppisistä miehistä ihan käsittämättömän isolla osalla miehistä hirveä elintasokumpu.
Nainen valehteli painonsa, miten laitan poikki?
Se tuli sitten treffeille varmaan 20kg painavampana. Siis veikkaan, en ole mikään painoekspertti. Myöskään kasvoiltaan se oli tavis, ei kaunis kuten kuvissa. Mitälie vanhoja kuvia tai filtteriä oli käyttänyt.
Istuin kuitenkin kiltisti treffit läpi. Nyt se laittoi viestiä että olisi kiva nähdä uudelleen.
Tekisi kyllä mieli poistaa koko tinderi kun ei minunlaiselle komealle, hoikalle ja varakkaalle miehelle näytä löytyvän sieltä laadukasta naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen valehteli painonsa, miten laitan poikki?
Se tuli sitten treffeille varmaan 20kg painavampana. Siis veikkaan, en ole mikään painoekspertti. Myöskään kasvoiltaan se oli tavis, ei kaunis kuten kuvissa. Mitälie vanhoja kuvia tai filtteriä oli käyttänyt.
Istuin kuitenkin kiltisti treffit läpi. Nyt se laittoi viestiä että olisi kiva nähdä uudelleen.
Tekisi kyllä mieli poistaa koko tinderi kun ei minunlaiselle komealle, hoikalle ja varakkaalle miehelle näytä löytyvän sieltä laadukasta naisseuraa.
Kyllä tää valehtelu on enemmän miestentyylistä. Valehdellaan ikä, käytetään 10 vuotta vanhoja kuvia tai jopa oman pojan tai nuoremman veljen kuvia, valehdellaan ammatti, valehdellaan päihteiden käytöstä, valehdellaan olevansa sinkku vaikka oikeasti perhe kotona odottamassa jne.
Miten kävi ap? Ghoustasitko vaan vai pistikö jotain viestiä?
Mä voin lähteä kanssasi treffeille :)
M24
Onko äitisi tai mummosi sinkku? Lähetä jompsi kumpsi deitille...
N40