Mies valehteli iän tinderissä, kuinka peruutan treffit?
Olen 22 vuotias nainen. Haen seuraa 20-30 vuotiaista mieheistä, mutta tuo 30 on kyllä todella se ihan maksimi ikä, mieluusti nuorempi kuitenkin.
No, matchasin miehen. Tinderin mukaan mies on 29 vuotta. Näyttää ehkä hiukan ikäistään vanhemmalta, mutta menisi silti ihan hyvin 29 vuotiaasta tinder kuvien perusteella. Ollaan puhuttu pari päivää ja olen tykännyt kovasti puhua hänen kanssaan. Hän on kohtelias ja ystävällinen.
Etsein hänet äsken etunimen ja paikkakunnan avulla facebookista ja löysin! Hän on 34 vuotta :( ja kuviakin on enemmän ja uudempia kuin tinder kuvat... Näyttää ihan eriltä, paljon vanhemmalta.
En missään nimessä aio tavata häntä, vaikka vielä eilen illalla vastasin myöntävästi, kun hän pyysi kahville joskus tällä viikolla. Harmittaa niin paljon. En ole aiemmin ollut tinderissä.
En kuitenkaan halua olla ilkeä ja poistaa hänet matceistä sanomatta sanaakaan, mutten halua myöskään myöntää että stalkkasin häntä facebookissa.
Kuinka antaa siis ystävällisesti pakit, kuinka sanon etten haluakaan tavata?
Kommentit (257)
Tee oharit, oikein valehtelijalle. Miksi miestä tulisi kohdella paremmin kuin hän muita kohtelee. Saat olla yhtä epäluotettava miestä kohtaan kuin hän on sinua kohtaan.
Ei sinun tarvitse olla ystävällinen eikä salata stalkkaustasi, jos kerran hänen profiilissaan tuo tieto on julkinen. Jokainen käy katsomassa kiinnostavan ihmisen FB-profiilin, ei sitä voi edes kutsua stalkkaukseksi. Ilmoita hänelle, että "Kiinnostuin sinusta siinä määrin, että kävin uteliaisuuttani katsomassa FB-profiiliasi. Sen mukaan oletkin 34-vuotias. Valehteleminen on minulle asia, joka lopettaa mielenkiintoni välittömästi, joten toivotan sinulle hyvää jatkoa ja hyvää kesää."
Mikset halua sanoa että tiedät hänen olevan vanhempi? Ehkä ens kerralla hän tajuais olla valehtelematta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua sanoa että tiedät hänen olevan vanhempi? Ehkä ens kerralla hän tajuais olla valehtelematta.
Hänellä on hyvin yleinen etunimi ja paikkakunta on siis helsinki. En tiedä hänen sukunimeään.
Joten siis kirjotin facebook hakuun tyyliin ’Sami helsinki’ (ei ole siis oikeasti Sami) ja siinä sitten aika kauan niitä kymmeniä/satoja miehiä selasin kunnes löysin oikean.. hehe tuota en kehtaisi kyllä myöntää :D
Ap
Kysy siltä, että onko hän kuullut tällaisesta haukkumasanasta kuin valepukki, ja kerro hänelle, että hän on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on eri tyyppi 🤣
Sama tyyppi. Samoja kuvia facebookissa kuin tinderissäkin on, mutta myös muitakin kuvia.
Ao
Oletko satavarma, että kyse on samasta tyypistä, jos näyttää facen kuvissa erilaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on hyvin yleinen etunimi ja paikkakunta on siis helsinki. En tiedä hänen sukunimeään.
Joten siis kirjotin facebook hakuun tyyliin ’Sami helsinki’ (ei ole siis oikeasti Sami) ja siinä sitten aika kauan niitä kymmeniä/satoja miehiä selasin kunnes löysin oikean.. hehe tuota en kehtaisi kyllä myöntää :DAp
Miksi et kehtaisi? Nykyään on kaikenlaisia hulluja liikenteessä, joten ihan normaalia tehdä taustatöitä. Hänkin kehtaa valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko satavarma, että kyse on samasta tyypistä, jos näyttää facen kuvissa erilaiselta?
Olen täysin varma! Koska on samat kaksi kuvaa myös facessa, jotka hänellä on tinderissä.
Ap
Emt miksi sun pitäs olla ystävällinen kun toinen valehteli ikänsä.
"FB profiilissasi olet 34-vuotias ja selkeästi vanhemman näköinen. Tällainen epärehellisyys on todella huono tapa aloittaa seurustelu, joten peruutamme tulevat treffit. ". Tämän jälkeen mies yrittää lähettää joitain viestejä, mutta asia on sinun osaltasi käsitelty. Jos haluat välttämättä jotain kostoretkiä tai nasevia solvauksia tekemään, niin nuo edellä mainitut viestit ovat aika keskinkertaisia. En kuitenkaan anna siihen mitään vinkkejä, koska en usko että tuollainen "kostaminen" edistää kenenkään hyvinvointia
Sano suoraan, ettet halua nähdä, kun kerran valehteli ikänsä. Miksi tuntemattomia pitäisi mielistellä ja hyvitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sua ei haittaa jos nainen sanoo olevansa 25 mutta onkin oikeesti 40v? xD
Mä iloittaisin vain, että "Mulle selvisi, että olet valehdellut ikäsi. En deittaile yli 30-vuotiaita enkä myöskään valehtelijoita ja siksi peruutan treffimme. PS: Siinä on jotain erityisen niljakasta, kun mies valentelee ikänsä päästäkseen treffeille nuorempien naisten kanssa."
"Mun serkku näki eilen kun näpräsin Tinderiä ja se näki sun kuvan. Mun serkun nimi on Jani, olitte joskus samalla luokalla koulussa. Muistatko hänet? :)"
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun nyt kuvien perusteella se kuitenkin kelpasi sulle?
Että tällainen ikis provo tänään. Ja naisethan nyt ei koskaan valehtele mistään. Varsinkaan ikäänsä (tai painoansa). Myös mahdollisista aborteista ja mokkakullin maistiaista ovat hiljaa. Huoh 🥱
Sillä on väliä, sillä A) Ko. mies on valehtelija ja B) Ikä on muutakin kuin numero.
Toki on niitä, jotka eivät ikinä kasva henkisesti teini-iästä, mutta he ovat yleensä säälittäviä, yksinkertaisia ja epäkypsiä.
Katsoin että valehtelit iästäsi, joten en ole kiinnostunut menemään treffeille. Ja blokkaa, älä kuuntele sen tekosyitä.