Mikä on ihan ensimmäinen hajuvesi, mitä olette kokeilleet?
Muistelen, että itselläni oli Colors by Benetton, tai kaveri oli tuonut sen Amerikan reissulta. Olin kateellinen, jotain 8 v.
Ja sitten oli Body Shopin pyöreitä persikkatuoksuja
Kommentit (32)
En muista ensimmäistä, mutta muistan 1. tuoksurakkauteni, joka oli Poison yläasteikäisenä 80-luvulla.
Mummin Channel 5
En voi ymmärtää sitä.
Edelleen40vuottamyöhemmin pelkkä nuihkaisu saa monen päivän päänsäryn. Se on ihan kaamee hajuvesi! Ja mulla on näitä kaapissa kun ukko luulee et tykkään siitä!
Helena Rubenstein Apple Blossom. Ei tuoksunut yhtään samalta kuin omien omenapuiden kukat.
En muista kokeilinko aikaisemmin jotain äidin tuoksuja, mutta ensimmäiset omani olivat 4 tai 5 kpl Barbie-tuoksuja jotka tulivat yhdistelmäpaketissa. Pieniä pulloja erivärisillä korkeilla. Saan näemmä vieläkin nenääni sen liilakorkkisen pullon laventelituoksun. :D
60-luvulla Ma Griffe ja Blue Grass. Setäni työskenteli silloin lentoyhtiössä ja lahjoitti minulle noita mainittuja pienissä näytepulloissa. Olin 15 v. ja muistan nuo tuoksut vieläkin.
En muista ensimmäistä. Lukiossa 80-90 -lukujen taitteessa käytin Noa Noaa ja Oscar de la Rentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mummin Channel 5
En voi ymmärtää sitä.
Edelleen40vuottamyöhemmin pelkkä nuihkaisu saa monen päivän päänsäryn. Se on ihan kaamee hajuvesi! Ja mulla on näitä kaapissa kun ukko luulee et tykkään siitä!
Tällaisesta en ole kuullutkaan. Jonkun tv-kanavan nimikkotuoksu?
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mutta joku burberryn halvahko tuoksu. Haisi mummolta.
Tarkoitat varmaan omaa isoäitiäsi, koska en voi uskoa, että joku yleistää noin.
Vierailija kirjoitti:
Mummin Channel 5
En voi ymmärtää sitä.
Miksi ihmeessä et sano miehellesi ettet pidä siitä hajuvedestä?
Minun eka oli anais anais. Vai tresor?
Soir de Paris, sininen pullo. Seuraava oli Fleur de Holland. Kauan kauan sitten.
Yves rochering Ming shu. Sain tädiltä synttärilahjaksi kun täytin 9v.
Mennen partavesi, ei tosiaan ollu hyvää, röyhtäsyn mukana tuli maku vielä tuntien jälkeen..
Joku Yves Rocherin kukkainen liemi. :D Sanottiin vielä pontevasti, että yvesrokker.