Mikä on ihan ensimmäinen hajuvesi, mitä olette kokeilleet?
Muistelen, että itselläni oli Colors by Benetton, tai kaveri oli tuonut sen Amerikan reissulta. Olin kateellinen, jotain 8 v.
Ja sitten oli Body Shopin pyöreitä persikkatuoksuja
Kommentit (32)
L'Air du Temps (Nina Ricci). Äidin hajuvesi, kun laittautui hienoksi juhliin.
Taisi olla Bodyshopin omenainen tuoksu. Pieni pisara etusorkelle ja levitys kaulalle. Enpä tiennyt käytinkö sitä oikein mutta hyvältä se tuoksui :) olin n. 11-vuotias.
Kyläkaupasta ostettu kielontuoksuinen. Toinen vaihtoehto oli omenankukka. Pienessä lasipullossa oli. Luulin pitkään että koko maailmassa ei muun tuoksuisia olekaan. 60- luvulla näin.
Jos kölninvesi lasketaan, niin sitä sain lapsena lahjaksi kummitädiltä. Seuraava oli Epris, tuoksunäyte brittiläisen nuortenlehden (Smash Hits?) kylkiäisenä.
Lancomen Hypnose tai Kenzon L'Amour (valkoinen pullo), en muista kumpi oli ensin.
Nuo oli ne ekat "oikeat" hajuvedet. Jotain Seppälän tms tuoksuja oli myös (vanilja, joku hedelmäinen, omena...)
Vierailija kirjoitti:
L'Air du Temps (Nina Ricci). Äidin hajuvesi, kun laittautui hienoksi juhliin.
Oi, tämä klassiko tuoksu. Ostan sitä vieläkin joskus, ja ikää minulla on jo reilusti yli 50 vuotta.
Mieto ja raikas hajuvesi.
Eka kokeiltu oli varmaan joko äidin L'Air du Temps tai kaverin rusettikorkkinen Barbie-tuoksu. Kun aloin saada omia, olivat ne niitä Yves Rocherin halpiksia ja Un Monde Nouveaun teinituoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Yves rochering Ming shu. Sain tädiltä synttärilahjaksi kun täytin 9v.
Tää oli ihana. Muistan pullon..
Varmaan Boum :D sellainen isossa vaaleanpunaisessa pullossa oleva överimakea halpis teinituoksu, tyyliin kaikilla meidän yläasteella oli sitä.
Hiki ja myski.