Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?

Vierailija
10.05.2021 |

Vai aukeeko vasta huomenaamulla klo 9.

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin musiikkikerho on kusetusta. Samat c-kasetit saa paljon halvemmalla Anttilasta. Hei tiedääks muuten kukaan mikä on uuden Jippo-lehden koottava juttu tässä kuussa?

Äh en, mulle tulee vain Kultapossulehti ja Villivarsa.

Vierailija
82/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juma! Sain sakot M-junassa, koska mun kymmenen kerran matkalipun numerokulma oli taittunut, eli en saanut sitä tungettua leimauslaitteeseen! Mihin nää sakot pitää mennä maksamaan?

HKL:n palvelupisteeseen Hakaniemen tai rautatientorin palvelupisteeseen.

Osta samalla 30 päivän näyttölippu, niin ei tarvitse leimata.

Ota passikuva mukaan!

Tuore kuva ja henkilöllisyystodistus. Ei mitään kuudenkymmenen vuoden takaista kuvaa, vaikka näytätkin siinä paljon nätimmältä kuin nyt, eikä henkkariksi kelpaa kuvaton Kelakortti. Me ei ole keksitty tätä, vaan tämä perustuu siihen, että nämä liput myydään tällä hinnalla vain helsinkiläisille (mikä on kaupunginvaltuuston päätös) ja kuntalaisuus me tarkistetaan tästä mikrofilmiltä, jonka Väestörekisterikeskus meille kahden viikon välein toimittaa.

Eli jos olet ihan hiljattain muuttanut Helsinkiin, meillä ei vielä sitä tietoa näillä mikrofilmeillä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko kukaan vielä niitä Elannon tarjousvoipullia ja oliko hyviä?

Vierailija
84/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Stella-konditoriasta Ellen Svinhufvud-kakun hakemassa äitienpäiväksi. Mistä muut hankkivat kakkunsa?

Vierailija
85/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs saada uusi ragazzi takki veneilyyn, mitähän ne maksaa Vaatehuoneella?

Vain 59,90 markkaa

Vierailija
86/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain Stella-konditoriasta Ellen Svinhufvud-kakun hakemassa äitienpäiväksi. Mistä muut hankkivat kakkunsa?

Helsinginkadun Primulasta.

Vierailija
87/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKAssa oli ihan kiva tuulipuvun takki (vaikka jotkut täällä katsookin tätä liikettä pitkin nenänvarttaan).

Vierailija
88/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, jolle tuli Suosikki, oliks siellä mun kysymys Ekille? Ku tykkään yhest pojasta niin miten voisin sanoo sen sille, onko Dear Eki vastannut?

Vierailija
89/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko suositella hyvää videonauhuria? Pitää ostaa uusi, kun vanha ruttaa nauhat. Siinä meni Tanssii susien kanssa!!

JVC tai Basf ovat edullisia.

Panasonic on laadukas, mutta melko kallis.

Minä kyllä ostaisin samoin tein super VHS nauhurin - kuva on tosi paljon parempi !

Beta-nauhurin kuvanlaatu päihittää nuo koska tahansa. Ammattilaiset käyttävät sitä Ylellä.

Vierailija
90/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin valintataloo kun kuulemma valintatalon kasseissa on talous vatupasseissa.

Vierailija
91/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tukehtua Hubba Bubbaan.

Vierailija
92/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Täältä päin ei saa enää sifonkihuiveja! Mulla on vain kaksi! Pitäis polvitaipeisiinkin saada. Kuka on tulossa Dingon keikalle kesällä? Soittaakohan ne ikinä Lepakossa, ei varmaan :-(

Vierailija
93/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juma! Sain sakot M-junassa, koska mun kymmenen kerran matkalipun numerokulma oli taittunut, eli en saanut sitä tungettua leimauslaitteeseen! Mihin nää sakot pitää mennä maksamaan?

Ota passikuva mukaan!

Mun faija sai raivarit ja repi sen sakkolapun! Eihän mun sit tarvii maksaa, kun ei oo sakkolappuakaan. Olin jo STS:n jonossa pankkikirjani kanssa nostamassa tililtä rahaa sakkoihin, mutta onneksi pikkusisko juoksi pankkiin ja sanoi että se sakko on tuhottu.

Taidan hankkia sen näyttölipun. Pitää varata aika ostarin valokuvausliikkeeseen passikuvaa varten. Korjasin juuri veljeni näyttölipun, kun siitä oli toinen niitti irronnut ja kuva repsotti. Veljellä on käsi paketissa, eikä hän voinut käyttää nitojaa.

Vinkki: toukokuun näyttölipun saa muutettua kesäkuun lipuksi kun muokkaa kuulakärkikynällä vitosesta kutosen. Pitää vaan näyttää nopeasti kuskille ettei huomaa. ;)

Vierailija
94/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei kerää Kukkura-merkkejä, niin mulle voi lähettää.

Vierailija
95/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaanko keskustelua KissFM-chatissä?

Demi on parempi.

MixWorld paras :)

Vierailija
96/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakympin Gigi vastasi puheluuni. Taitaa olla stadissa mukavat iltakahveet.

Vierailija
97/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, jolle tuli Suosikki, oliks siellä mun kysymys Ekille? Ku tykkään yhest pojasta niin miten voisin sanoo sen sille, onko Dear Eki vastannut?

En oo ehtinyt vielä lukea, irrotin vasta julisteet. Ärsyttää kun niiteistä jää reiät keskelle kuvaa 🙁

Vierailija
98/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota passikuva mukaan!

Mun faija sai raivarit ja repi sen sakkolapun! Eihän mun sit tarvii maksaa, kun ei oo sakkolappuakaan. Olin jo STS:n jonossa pankkikirjani kanssa nostamassa tililtä rahaa sakkoihin, mutta onneksi pikkusisko juoksi pankkiin ja sanoi että se sakko on tuhottu.

Taidan hankkia sen näyttölipun. Pitää varata aika ostarin valokuvausliikkeeseen passikuvaa varten. Korjasin juuri veljeni näyttölipun, kun siitä oli toinen niitti irronnut ja kuva repsotti. Veljellä on käsi paketissa, eikä hän voinut käyttää nitojaa.

Kävin rautatieasemalla passikuva-automaatissa.

Kolme passikuvaa otin ja sitten nopeasti vedin housut alas ja neljänteen kuvaan tuli mun pylly.

Vierailija
99/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikon Kone aukeaa klo 10.00

Mennään joukolle sinne ostoksille.

Vierailija
100/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin soittaa vasta viiden jälkeen, silloin puhelut on halvempia.

Sit meen ostamaan kioskilta kymmenellä pennillä nallekarkkeja ja kahdellakymmenellä pennillä remmejä. Jää vielä varaa ostaa kaksi tarrapurkkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan