tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Kerta ei selvinnyt moneen Spar on auki, pitää lähteä puhelinkioskille ja selata keltaisilta sivuilta niiden mainos. Pitääpäs ottaa kolikoita mukaan niin voi sitten soittaa sinne. Olikos se puhelun hinta nykyisin jo vähintään sen 2 markkaa?
Eikö sinulla ole Tele-puhelukorttia?
Niitä voi ostaa kioskeilta 30 ja 50 markalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin töiden jälkeen Markantalossa, miten voi 28” Salora maksaa jopa 600€?
Huomenna kyllä menen Mustaan Pörssiin tai Teknisille.
Markkaa, ei euroa.
Yrittäkää nyt jo tajuta, että euroon siirrytään vasta vuonna 2002.
Vaatehuoneelle on tullut lisää silkkipusakoita ja salihousuja!
Punainen L&M oli kallistunut R-kioskilla.
Ennen maksoi 16,80mk ja tänään jo 17,40mk.ä
Kaljat kannattaa hakea Rabatista.
Sixpack Olvia 2,90€
Eka-Marketissa on kyllä parempi valikoima, kannattaisko mennä sinne ap? Jädekesä alkaa, taidan ostaa Juhlatuutin!
Voi juma! Sain sakot M-junassa, koska mun kymmenen kerran matkalipun numerokulma oli taittunut, eli en saanut sitä tungettua leimauslaitteeseen! Mihin nää sakot pitää mennä maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Eka-Marketissa on kyllä parempi valikoima, kannattaisko mennä sinne ap? Jädekesä alkaa, taidan ostaa Juhlatuutin!
Mieluummin Kukkuraan kun sieltä saa Kukkura-merkkejä.
Täysi vihko Kukkura-merkkejä on 10 markan arvoinen!
Minä kävin juri Messilässä ratsastamassa ja kesäkuussa äiti laittaa minut pioneerileirille DDRään. Uudet farkut leirille käydään hakemassa A-Hallista. Äitienpäivänä käytiin lounaalla Häränsilmässä. Stadissa nähtiin Ahti Karjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi juma! Sain sakot M-junassa, koska mun kymmenen kerran matkalipun numerokulma oli taittunut, eli en saanut sitä tungettua leimauslaitteeseen! Mihin nää sakot pitää mennä maksamaan?
HKL:n palvelupisteeseen Hakaniemen tai rautatientorin palvelupisteeseen.
Osta samalla 30 päivän näyttölippu, niin ei tarvitse leimata.
Ota passikuva mukaan!
Osaatteko suositella hyvää videonauhuria? Pitää ostaa uusi, kun vanha ruttaa nauhat. Siinä meni Tanssii susien kanssa!!
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko suositella hyvää videonauhuria? Pitää ostaa uusi, kun vanha ruttaa nauhat. Siinä meni Tanssii susien kanssa!!
JVC tai Basf ovat edullisia.
Panasonic on laadukas, mutta melko kallis.
Fazerin musiikkikerho on kusetusta. Samat c-kasetit saa paljon halvemmalla Anttilasta. Hei tiedääks muuten kukaan mikä on uuden Jippo-lehden koottava juttu tässä kuussa?
Pitäs saada uusi ragazzi takki veneilyyn, mitähän ne maksaa Vaatehuoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä tarviin uudet kengät.. suositelkaa kauppoja. Oon kuullu et minna parikan kengät ois hyviä
K-Kenkä ehdottomasti
Jos ei sieltä niin Vapaa valinnasta tai Löytötavaratalosta löytyy
Ja Spirit Storesta ainakin näyttäviä kenkiä ja asusteita
Saako puhallettavia nojatuoleja muualta kuin europehousesta?
Vierailija kirjoitti:
Fazerin musiikkikerho on kusetusta. Samat c-kasetit saa paljon halvemmalla Anttilasta. Hei tiedääks muuten kukaan mikä on uuden Jippo-lehden koottava juttu tässä kuussa?
En tiiä, mulle tulee vain SinäMinä ja Girls
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataanko tänne kaikki konkurssiin menneet tai lopettaneet yritykset vai mikä tämän trollin idea on? La la land
Ota pari Lapin Kultaa, niin rauhotut.
Lahden Sininen on parempaa.
Mutta se pan-huilu kalja on parasta! Light Beer.
Vinkkinä ruisleivän ystäville: Elannon pullapuodista saa ihanaa, vastapaistettua Elo-leipää.
Huomattava osa Siwan myöhäisillan asiakkaista klo 18 jälkeen ostaa vain kaljaa.