tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataanko tänne kaikki konkurssiin menneet tai lopettaneet yritykset vai mikä tämän trollin idea on? La la land
Ota pari Lapin Kultaa, niin rauhotut.
Lahden Sininen on parempaa.
Mullon ens viikolla synttärit. Toivon saavani sen verran hynää lahjaks et voisin ostaa MicMacilta uudet farkut. Ehkä Benettonin collegenkin.
Minäpä kävin Tarjoustalossa ja sain sieltä pakastepussit halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on helteitä luvassa meinasin ostaa kukkamekon Seppälästä. Onkohan Aleksi 13:n valikoimassa nättejä kesäsandaaleja?
Kodin Ykkösessä oli hieno kenkäteline.
Nyt tuli väärään ketjuun
https://www.kodin1.com/huonekalut/s%C3%A4ilytys/kenk%C3%A4s%C3%A4ilytys…
Kerta ei selvinnyt moneen Spar on auki, pitää lähteä puhelinkioskille ja selata keltaisilta sivuilta niiden mainos. Pitääpäs ottaa kolikoita mukaan niin voi sitten soittaa sinne. Olikos se puhelun hinta nykyisin jo vähintään sen 2 markkaa?
Pistäydyin viemässä laskun postisiirtokuoressa Leoniaan ja mitä näinkään! Konttori avautuu vasta klo 10 aamuisin! Miten tässä raha-asiansa enää hoitaa. Laskut sentään saa maksettua, kun postilaatikko on ulkona, mutta lähin 50 markan seteleitä antava automaatti on jo aika kaukana. Joudun kulkemaan Sestoon tosi hankalaa reittiä nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Mullon ens viikolla synttärit. Toivon saavani sen verran hynää lahjaks et voisin ostaa MicMacilta uudet farkut. Ehkä Benettonin collegenkin.
Minä kyllä suosin mielummin kotimaista Seppälää.
Vierailija kirjoitti:
Kerta ei selvinnyt moneen Spar on auki, pitää lähteä puhelinkioskille ja selata keltaisilta sivuilta niiden mainos. Pitääpäs ottaa kolikoita mukaan niin voi sitten soittaa sinne. Olikos se puhelun hinta nykyisin jo vähintään sen 2 markkaa?
Siirtyisit sinäkin nykyaikaan ja hankkisit puhelukortin! Se toimii samalla tavalla kuin yliopiston monistuskortti. Kannattaa pitää korttia varovasti lompakossa, ettei magneettijuova väänny.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Altavistasta, että auki se on klo 21 saakka. Huomenna klo 18, koska on aattopäivä. Torstaina tietysti onkin kaikki kaupat kiinni.
Kävin ostamassa Kerjäläisten Valtakunnan kasetin ja kyllä tää on aika makee! Ärsyttää vaan kun kaikki on heti pyytämässä että äänitän sen niille mun veljen kakspesäsellä mankalla.
Jo pelkästään se, että saan käyttää veljen mankkaa, maksaa mulle varmaan Belmont-askin. Ei se päästä mua lähellekään sen mankkaa muuten.
Kuka teistä on söpöin: Pave Maijanen, Neumann vai Olli Lindholm?
Tänä viikonloppuna mennäänkin sitten siihen Renny Harlinin omistamaan Planet Funfuniin. On tosi kiva paikka. Nyt täytyy lopettaa kirjoittaminen ja sulkea modeemi että mies pääsee käyttämään puhelinta. Onneksi tää Netscape on tosi nopea selain. Yhden kuvan lataaminenkin kestää vaan kymmenen minuuttia.
Minä palaan tänne klo 17 jälkeen, kun puhelut taas halpenevat. Päivällä en minäkään viitsi modeemia pitää auki. Yöhinnat alkavat täällä meillä klo 20.
Vierailija kirjoitti:
Siwa ja Valintatalo palvelee klo 23 saakka.
Missä muka on noin myöhään aukii?? Eka-market menee ainakin kiinni kasilta ja lauantaisin kuudelta. Sunnuntainahan kaupat on auki vaan Hesan asematunnelissa.
Essolla oli sen verran kallista löpöä että piti mennä kesoilille.
Planet Hollywoodissa oli hyvät safkat. Ei tarvitse hakea noutopizzasta.
Snacky on parempi kuin carollssi.
T-kaupan kautta kotiin.
Jippii! Minäpäs menen tänään koulun jälkeen Asematunnelin Popcity-julistekauppaan, ja ostan kaksi rintamerkkiä. (Clash ja Elvis Costello, kuten kaverillani.) Olen säästänyt viikkorahoistani. Huomenna saan varmaan koulussa monta ihailevaa tai kateellista katsetta!
Me käytiin ensin Pukevassa Kaisaniemes kattomassa uusia farkkuja, sitten käytiin Mikonkandun Karkkipussissa hakemas irtokarkkei (mun yks luokkakaveri on siellä osa-aikasena töissä, mut se ei antanu meille mitään alennusta). Sen jälkeen me käytiin kattomas Uhrilampaat Bio Bio'ssa, koska meitä ei kiinnostanu yhtään se Areenassa menevä leffa Kulman kundit (Boyz n the Hood).
Soitin Nokian Ringolla Radiolinjan liittymästä SK-ravintoloiden Oopperaan kysyäkseni, onko heillä terassi tänään auki. Olisiko Lostari sittenkin parempi paikka vai pitäisikö sitä mennä Satumaahan laulamaan karaokea?
Ihanaa, Kingston Wallilta tulee uusi levy! Niillä on nimmarikeikka Kaivopihan Musa-Fasulla.
🇺🇦🇮🇱