tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Menen Makuuniin lainaamaan hyvän videon. Samalla ostan karkkia.
Kävin töiden jälkeen Markantalossa, miten voi 28” Salora maksaa jopa 600€?
Huomenna kyllä menen Mustaan Pörssiin tai Teknisille.
klo 09.00 huomenna. Aholaita on auki jo 08.00 voit kuluttaa aikaa siellä sen aikaa kunnes aukeaa.
Siwa ja Valintatalo palvelee klo 23 saakka.
Ne on menny jo kiinni. Käyn huomenna koulun jälkeen Tiimarissa.
Anttilan kassalla sanoivat että menee aina kiinni 18. Hain Saloran tv, tietysti väreissä.
Nyt kun on helteitä luvassa meinasin ostaa kukkamekon Seppälästä. Onkohan Aleksi 13:n valikoimassa nättejä kesäsandaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on helteitä luvassa meinasin ostaa kukkamekon Seppälästä. Onkohan Aleksi 13:n valikoimassa nättejä kesäsandaaleja?
Kodin Ykkösessä oli hieno kenkäteline.
mä tarviin uudet kengät.. suositelkaa kauppoja. Oon kuullu et minna parikan kengät ois hyviä
Vierailija kirjoitti:
Kävin töiden jälkeen Markantalossa, miten voi 28” Salora maksaa jopa 600€?
Huomenna kyllä menen Mustaan Pörssiin tai Teknisille.
Mikä häkkyrä toi € on? Mitä se tarkoittaa? Mua ärsyttää kun tuosta lähimmästä pankkiautomaatista ei saa alle 100 markan seteleitä. Pakko lähteä ostarille huomenna, että saa 50mk nostettua ja ostettuu ruokaa loppuviikoksi.
Vierailija kirjoitti:
mä tarviin uudet kengät.. suositelkaa kauppoja. Oon kuullu et minna parikan kengät ois hyviä
K-Kenkä ehdottomasti
Jos ei sieltä niin Vapaa valinnasta tai Löytötavaratalosta löytyy
me taas mennään perheen kans kesällä wasalandiaan
PC superstoressa on myynnissä Compaq Presario vajaalla 9000 markalla.
Listataanko tänne kaikki konkurssiin menneet tai lopettaneet yritykset vai mikä tämän trollin idea on? La la land
Spinefarmille levyostoksille huomenna! Jee!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Listataanko tänne kaikki konkurssiin menneet tai lopettaneet yritykset vai mikä tämän trollin idea on? La la land
Ota pari Lapin Kultaa, niin rauhotut.
mä täytin just työhakemuksen Lehman Brotherssille. Joko pääsisin kansainvälisille vesille.
Sijoitin just kaiken Nokiaan. Applesta ei tuu ikinä mitään.
Anttilan top ten osasto ja Epes käyty, huomenna taas ehkä uudestaan, mietin vielä yhtä levyä, jota pitää kuunnella.
En tiedä, tulin just Free Record Shopista.