Mies, minkä kokoisista rinnoista pidät eniten?
Kommentit (66)
Semmoiset kiinteät G-kupin luomut. Nännipihaa saisi lyötyä jonkun verran. Ei saa olla arpia eikä eri paria. Mielestäni ihan kohtuulliset vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Semmoiset kiinteät G-kupin luomut. Nännipihaa saisi lyötyä jonkun verran. Ei saa olla arpia eikä eri paria. Mielestäni ihan kohtuulliset vaatimukset.
On kohtuulliset vaatimukset, mikäli sinulta löytyy 20 cm pitkä, paksu, kestävä kalu kiinteillä pusseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kohtuulliset vaatimukset, mikäli sinulta löytyy 20 cm pitkä, paksu, kestävä kalu kiinteillä pusseilla.
Kyllä aika läheltä noita speksejä löytyy, mutta nyt tulit väärään ketjuun. Täällä keskusteltiin miesten rinta preferensseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika läheltä noita speksejä löytyy, mutta nyt tulit väärään ketjuun. Täällä keskusteltiin miesten rinta preferensseistä.
Eli ei löydy kuin reilu kymmensenttinen, ohut, veltto pieni pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei löydy kuin reilu kymmensenttinen, ohut, veltto pieni pippeli.
Ei ihan osunut... ja unohdin vielä mainita, että ei saa olla ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuin mulla paitsi mulla nännipiha kiihottuneena kyllä pieni kuten nännitkin. Kaikkia ei voi eikä tarvi miellyttää.
Kelpaisiko kiinteät HOOT törröttävillä nappuloilla, joita voit vemputtaa mielin määrin?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko kiinteät HOOT törröttävillä nappuloilla, joita voit vemputtaa mielin määrin?
Pientä pippeliäsi vasten.
hieman roikkuvat F-kupin rinnat ovat kovin kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuvat ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Suuret ja suonikkaat raskausarpiset rinnat, jotka riippuvat melkein navan tasolla. Sellaiset kun löytäisi jostain!
Juuri tällaiset olisi täälläkin unelma!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos muodokkuutta rinnoissa silti on. Niin, siis hieman roikkuvat sanoitkin.
Mä en aina tiedä, miten ketjun aloittaja ja vastaavat ymmärtävät nämä ketjut. Itse haluan nähdä nää hommat aidosti kysymyksinä. Siis ajattelen, että mua on onnistanu siinä että mun vaimolla on mun mieleen kauniit rinnat (en kerro onko pienet vai isot), mutta mä en ole hänen kanssaan sen takia. Vaan sen, mitä hän on kokonaisuudessaan. Varmaan useimmilla sama.
Kysymykset on mun mielestä hyviä, kun voi anonyyminä kertoo mistä pitää, loukkaamatta. Ja toki, hyvässä suhteessa voi kertoa vaikkei toinen ulkoisia vaatimuksii täytäkään. Mä en ainakaan. Mut yhdessä on menty vuosikymmeniä ja aina paranee.
Mut tää ei ollu parisuhdeketju vaan kysely. Tuli tuutattua ohi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä mitään käryä mihin noi senttimetrit viittaavat.
Erotus rinnanympärysmitan sekä rinnanalusmitan välillä olettaisin. Koska suurimmalla osalla ihmisiä ei ole mitään käsitystä kuppikokoluokittelusta niin ehkä noi senttimetrit hiukan avaa asiaa? Tässäkin ketjussa viitattiin B-kuppiin appelsiinina ja D:tä pidettiin jo maitokannuina! Voin kertoa, että jollain 65 ympäryksellä D on ehkä juuri ja juuri se appelsiini.
Mä kyselin tässä jokin aika sitten tällä palstalla "rumien" tissien hyväilystä ja siellä mulle vakuuteltiin, että ei ole väliä vaikka rinnat roikkuukin. Sinne tuli oikein kivoja vastauksia miehiltä, että pääasia on, että on kiinni sellasessa naisessa, josta he tykkää ja että rumia ja vääränlaisia tissejä ei ollu kukaan nähnykään tai käsissään pidellyt. Mutta kyllä täältä taas se totuus taisi tulla, että roikkuvat ei kelpaa. Minkäs niille tosiaan itse voi, kun sattuvat suuret ja raskaat olemaan. Leikkausta harkitsen.
Erilaisia mielipiteitä ja mieltymyksiä löytyy yhtä paljon kuin erilaisia ihmisiäkin. Mitä enemmän tykkää itsestään, sitä vähemmän sitä toisten hyväksyntää kaipaa.
Minulle ei ole siunaantunut pyöreitä ja kiinteitä rintoja, mutta kyllä ne on aina asiansa ajanut eikä mitään ole niiden takia jäänyt tekemättä.
En oo väärän kokoisia tai mallisia tissejä käsissäni pitänyt. Kaikki ne ovat naisellisia ja ajavat asiansa. Pienet tuntuu olevan monesti herkempiä kosketukselle? Niin ja mitä mun kohdalle on sattunut niin paistetun kananmunan kokoisesta tuonne G kuppiin saakka.
Puolisolla on B. Vieläkin aika ryhdikkäät vaikka 57 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En oo väärän kokoisia tai mallisia tissejä käsissäni pitänyt. Kaikki ne ovat naisellisia ja ajavat asiansa. Pienet tuntuu olevan monesti herkempiä kosketukselle? Niin ja mitä mun kohdalle on sattunut niin paistetun kananmunan kokoisesta tuonne G kuppiin saakka.
Puolisolla on B. Vieläkin aika ryhdikkäät vaikka 57 vuotias.
Saman ikäinen, sama B koko, ketun neniksi itse niitä sanoo, no onhan ne nätit edelleen.
Ei väliä kaikki käy
Naisystävälläni on pienet A tai AA, muttta ehkä juuri pienuudesta johtuen ne on edelleen terhakkaasti pystyssävaikkannainen on 50+
Itsetunnon kohentamiseksi voi aina ottaa kumipallot