Kertokaa miksi pierettää koko ajan!
- En ole ylipainoinen
- Juon laktoositonta maitoa
- Syön sopivan määrän kasviksia
-En syö liikaa jyvätuotteita
-Syön muutenkin normaalisti ja normaalin kokoisia annoksia
-Liikun joka päivä
-Juon paljon vettä
-Puren ruuan hyvin ja syön hitaasti
Pieren melkein koko ajan ja se on noloa. Auttakaa
Kommentit (24)
Mulla on kauhean tarkka vatsa syömisen suhteen. Vielä siten, että en koe olevani allerginen tms. mutta ilmavaivat vaivaavat todenteolla.
Minulla auttaa fodmap-ruokavaliosta löytyvien ruokien vältäminen mutta myös muita on.
Vatsani ei kestä vaaleaa leipää, eikä oikein tuoretta ruisleipääkään. Jostain syystä ruispuikulat käyvät. En myöskään voi syödä omenoita, päärynöitä, persikoita ym kivellisiä ilman ilmavaivoja. Banaanista tulee järkyttävät ilmat vatsaan. Sipuli on myös yksi mitä vain pienissä määrissä voin käyttää. Xylitol-tuotteet samoin, purkka pahin mutta pastillitkin aiheuttaa ilmavaivoja. Muita makeutusaineita en ole kokeillut. (Light-tuotteista en pidä).
Juokseminen aiheuttaa ilmavaivoja. En tiedä miksi.
Maitoa en juuri käytä, että siitä eos.
Minä tykkään piereskelystä, piereskele aina kun perse rutisee. Tunnen olevani mies, miehen pitää piereskellä ja haista paskalle
Jännitys,stressi. Mulla on kaveri joka tosin on estoton piereskelijå ei pyydä anteeksi edes. Hlvetin kiva oli tehdä pikkuyksiössä muuttoa hajupilvessä ,laatta kurkussa --__--
sipulit pieritää.Liikaa vihaneksia raakoina. Liikaa ruisleipää.Liikaa sylitoli purkaa ja sitähän on hammastahnassakin.Pieritää nekin.