Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off, jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä?

Vierailija
10.05.2021 |

Tapaatko enää uudestaan jos ei mies tarjoa kahvia/bisseä tms?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikoinani se oli ihan tavallista, että mies tarjosi. Ei sitä kukaan ihmetellyt, eikä siitä meuhkattu niin kuin nykyisin.

N51

Vierailija
2/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off aina jos joku käyttää termiä turn off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa uudestaan, jos mies tekee asiasta numeron. Eli itse aina tarjoudun maksamaan oman osuuteni, ja on ihan sama mulle maksaako mies silti molemmat, vai laitetaanko puoliksi. Ongelma tulee siitä jos mies alkaa leveillä tarjoamisellaan, tai toisaalta paasaa kuinka naisenkin pitää maksaa. Itselleni on oikeasti ihan sama, mutta saituus ja toisaalta pröystäily ovat turnoffeja.

Vierailija
4/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on turn off, jos mies on kovasti etukäteen mainostanut tarjoavansa juoman/aterian/mitä ikinä. Silloin saa tyypistä muutenkin epäluotettavan/oudon kuvan.  Jos et aio tarjota, älä mainosta asiaa etukäteen.

Lähtökohtaisesti olen treffeille lähtiessäni suunnitellut maksavani oman osani, enkä ole tilannut paikan kalleinta juttua, kun olen ollut treffeillä. 

Vierailija
5/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaminen on kiva ele, mutta minulle ei ole sillä mitään väliä. Molemmat voi myös maksaa omansa.

Mutta kuten seiska sanoi, en myöskään halua, että asiasta tulee numero.

Vierailija
6/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa uudestaan, jos mies tekee asiasta numeron. Eli itse aina tarjoudun maksamaan oman osuuteni, ja on ihan sama mulle maksaako mies silti molemmat, vai laitetaanko puoliksi. Ongelma tulee siitä jos mies alkaa leveillä tarjoamisellaan, tai toisaalta paasaa kuinka naisenkin pitää maksaa. Itselleni on oikeasti ihan sama, mutta saituus ja toisaalta pröystäily ovat turnoffeja.

Olen ihan samaa mieltä. Pahinta on, jos sanon maksavani oman osuuden, mies alkaa vängätä vastaan.

Vierailija
7/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielipiteeni ole muuttunut mihinkään suuntaan: jos mies haluaa tavata kahvilassa tai baarissa, odotan hänen tarjoavan, piste. Eikä se muutu muuksi vaikka kuinka paljon ulvoisitte maksullisuudesta tai mistä tahansa.

Kiinnostavampaa olisi tietää jokaisen kommentoija osalta vaikkapa muutamista viimeisimmistä ensitreffeistä; miten niillä toimitte. Koska jos ei edes treffaile, niin miksi jauhaa taas kerran tätä samaa asiaa?

Vierailija
8/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi tarjota miehelle?

Vierailija
9/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiallisesti sanonut, että jotta voitaisiin jutella rauhassa niin sovitaanko, että molemmat maksavat omat syömisensä ja juomisensa ekoilla treffeillä?

Toisilla treffeillä voin mielelläni sitten maksaa vaikka liput leffateatteriin tms. mutta ensimmäisillä treffeillä molemmat maksavat itse. Vai onko tarkoitus vain tulla ilmaiseksi syömään?

Vierailija
10/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi tarjota miehelle?

Juu, jos on pyytänyt miehen treffeille.

Vierailija
11/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiallisesti sanonut, että jotta voitaisiin jutella rauhassa niin sovitaanko, että molemmat maksavat omat syömisensä ja juomisensa ekoilla treffeillä?

Toisilla treffeillä voin mielelläni sitten maksaa vaikka liput leffateatteriin tms. mutta ensimmäisillä treffeillä molemmat maksavat itse. Vai onko tarkoitus vain tulla ilmaiseksi syömään?

Minä en olisi suostunut ensitreffeillä syömään ravintolaan. Liian moni ensitapaaminen oli sellainen, että tiesin välittömästi, etten viihdy miehen seurassa ja/tai huomasin miehestä, että häntä ei kiinnosta. Todella kiusallista sitoutua syömään yhdessä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei edes löydy mitään juteltavaa. Ja joskus osui kohdalle sellainenkin hemmo, jolla ei ollut edes perushygienia kunnossa.

Vierailija
12/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Sitten vasta jos aletaan seurustella voi tarjota puolin ja toisin. 

Vierailija
13/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla riittää omasta takaa rahaa että voin oman kahvini ja syötävät itselleni tarjota, en muutenkaan lokkeile toisten lompakolla. Ei ole turn off, minusta ihan ok että kumpikin maksaa omansa. Valitettavasti olen joutunut tilanteeseen kun minulle tarjottiin pizzaa ja vastapalveluksi vaadittiin seurustelua koska tyyppi oli sen pizzan tarjonnut, ei ikinä enää, yök!

Vierailija
14/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina miehet ovat ensitreffeillä innolla kalleintaan eli munaansa olleet tarjoamassa. Minulle se on turn off.

Vierailija
15/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarjonnut myös ja se ei ole mikään ongelma. Riippuu myös tyypistä miten toimin. Jos tyyppi on ällöttävö, niin maksan aivan taatusti itse omani ja en jää hänelle millään tavoin auki. Yleensä olenkin treffaillut vain fiksuja asiallisia miehiä, joiden kanssa olemme tulleet hyvin juttuun ja maksamispuoli ei ole ollut hankalaa kummallekaan.

Vierailija
16/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina miehet ovat ensitreffeillä innolla kalleintaan eli munaansa olleet tarjoamassa. Minulle se on turn off.

Tämä kertoo kaiken sinusta, eli et tapaile kovin fiksuja miehiä...

Vierailija
17/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-aikana treffataan niin paljon, että ihan luonnollista, että kumpikin maksaa oman osuutensa eka treffeillä. 

Vierailija
18/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna tarjota jos mies yrittää. Kuulun siihen sukupolveen joka pitää omituisena ajatuksena sitä, että yhdessä on päätetty lähteä treffeille ja miehen pitäisi siinä tilanteessa jotenkin lahjoa naista. Minun seurani on ilmaista, kun päätän itse kenen kanssa ja missä tilanteissa aikani vietän.

Vierailija
19/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken sinusta, eli et tapaile kovin fiksuja miehiä...

Ainahan se miehen asiaton käytös on naisen vika. Joko on naiselta unohtunut kauluspaidan ylin nappi auki tai miehen äiti on kasvattanut miehen väärin. Tärkeintä on sisäistää, että miehen ruma käytös ei ole koskaan miehen vika, vaan naisen on löydettävä syyt miehen huonolle käytökselle syvältä itsestään.

Vierailija
20/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä taas ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi