Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus tuntuu että ainoa asia miksi mies kiinnostuu minusta on hoikkuus

Vierailija
10.05.2021 |

Tai ei ehkä ainoa, mutta on se siellä kärkisijalla aina. Ja olen oppinut että sen pohjalle on kyllä kovin vaikeaa rakentaa toimivaa parisuhdetta... ehkä tyhmä “ongelma”, mutta tunnistaako joku muu tämän?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä asia, että hoikkuus kiinnostaa visuaalisesti. Peitä vähän vyötäröä?

Tuosta on juuri kyse. Joku kulttuurinen juttu että tuollainen kiinnostaa. Samoin on opittua se, että miehen pitäisi olla hyvässä kunnossa tai keskusteleva. Jossain kulttuureissa halutuimpia ovat vauraimmat. 

Outo juttu tuo Ap:n kysymys, en tiedä mitä hän hakee kumppaniltaan, mutta jotain itseään miellyttävää piirrettä varmaan. Niin ne miehetkin tekevät. 

Vierailija
62/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.

Ei se ole vain yksi juttu.

Osa hoikista ei harrasta ollenkaan liikuntaa. On vain rahaa terveelliseen ruokaan mikä ei lihota. Miehet on huijattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.

Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta? 

"Seksi- vai parisuhteessa"? Molemmissa naisen tarkoitus on olla pantavana. Vai montako miespuolista ystävää sinkkunaisilla keskimäärin on?

On useampikin. Yhden kanssa jutellaan tuntitolkulla.

Eri

No haluaako se seksiä kuitenkin? Tai sanotaan, kelpaisko seksi jos antaisit vihreää valoa? Ihan oikeasti? 

Miehet panisi kyllä, friend with benefit. 

Ei kuulemma halua.

Vierailija
64/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran, tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että olen välttynyt parisuhteelta ja olemasta pelkkä "reikä".

N48, lihava.

Vierailija
65/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.

Osa hoikista ei harrasta ollenkaan liikuntaa. On vain rahaa terveelliseen ruokaan mikä ei lihota. Miehet on huijattavissa.

Minä tunnen yhden noin 30-vuotiaan 2 lapsen äidin, joka on todella hoikka. Polttaa tupakkaa, juo suht paljon alkoholia, syö päivät pitkät suklaata ja muuta karkkia + kaikkea heseruokaa, sushia ja muuta mättöä. Ei liiku oikeastaan ollenkaan, vaan työttömänä tällä hetkellä makaa kaiket päivät kotona yövaatteissa. Hampaat ovat aikoja sitten menneet huonoksi ja pari puuttuu. Iho samea, uurteinen ja näppyläinen, hiukset ohuet ja huonokuntoiset (liikaa värjätty).

Niin vaan tälläkin naisella on ottajia vaikka joka päivälle eri, vaikka on tällä hetkellä parisuhteessa. 

Minä taas olen hieman pullea. Käyn töissä. Syön terveellisesti, käyn monta kertaa viikossa parin tunnin lenkeillä ja olen muutenkin aktiivinen. Hoidan ihoa ja hiuksia, syön vitamiineja, en polta, en juo alkoholia. Hampaat hyvässä kunnossa, vaikka olenkin jo lähemmäs 50v. 

Parisuhteeseen en kelpaa, enkä edes yhden kerran panoihin (en niitä nyt kaipaakaan) ilmeisesti tuon pulleuden takia, vaikka en nyt mikään "mätisäkki" ole. Toki meillä on se ero, että olen jo vanha, niin totta kai miehiä kiinnostaa nuoruus enemmän kuin keski-ikäinen "täti", vaikka nuori nainen olisi sitten minkälainen tahansa. En siis käy edes oman ikäisilleni, vaan ikäiseni miehet etsivät huomattavasti nuorempia naisia deittisovelluksissa.

Ohis

Vierailija
66/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden noin 30-vuotiaan 2 lapsen äidin, joka on todella hoikka. Polttaa tupakkaa, juo suht paljon alkoholia, syö päivät pitkät suklaata ja muuta karkkia + kaikkea heseruokaa, sushia ja muuta mättöä. Ei liiku oikeastaan ollenkaan, vaan työttömänä tällä hetkellä makaa kaiket päivät kotona yövaatteissa. Hampaat ovat aikoja sitten menneet huonoksi ja pari puuttuu. Iho samea, uurteinen ja näppyläinen, hiukset ohuet ja huonokuntoiset (liikaa värjätty).

Niin vaan tälläkin naisella on ottajia vaikka joka päivälle eri, vaikka on tällä hetkellä parisuhteessa. 

Minä taas olen hieman pullea. Käyn töissä. Syön terveellisesti, käyn monta kertaa viikossa parin tunnin lenkeillä ja olen muutenkin aktiivinen. Hoidan ihoa ja hiuksia, syön vitamiineja, en polta, en juo alkoholia. Hampaat hyvässä kunnossa, vaikka olenkin jo lähemmäs 50v. 

Parisuhteeseen en kelpaa, enkä edes yhden kerran panoihin (en niitä nyt kaipaakaan) ilmeisesti tuon pulleuden takia, vaikka en nyt mikään "mätisäkki" ole. Toki meillä on se ero, että olen jo vanha, niin totta kai miehiä kiinnostaa nuoruus enemmän kuin keski-ikäinen "täti", vaikka nuori nainen olisi sitten minkälainen tahansa. En siis käy edes oman ikäisilleni, vaan ikäiseni miehet etsivät huomattavasti nuorempia naisia deittisovelluksissa.

Ohis

No ehkä se nainen nyt vaan on seksikkäämpi. Useimmat miehet ja osa naisistakin ajattelee pariutumisasioissa aika visuaalisesti.

Toisaalta, jos tapaisin epäterveellistä ruokaa syövän komeahkon kolmekymppisen yh-isän tai sitten terveellisiä elämäntapoja harjoittavan, vähän kaljuuntuneen, ylipainoisen ja vatsakkaan 50-v. setämiehen (jonka kropassa se terveellisyys elåmäntavoissa ei käytännössä näy), niin totta hitossa ottaisin sen komean kolmekymppisen yh-isukin.

T. Nainen

Vierailija
67/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin kaunis nainen ja odottanut seksiä avioliittoon saakka, selitykseksi kertonut uskonnon. Oikeasti olin vain niin epäluuloinen miehiä kohtaan, että haluavat vain kauniin naisen sänkyynsä. Nyt voin luottaa siihen että mies todella halusi sitoutua minuun.

Ja kyllä, tiedotan ettei ihan terve ajattelumalli, mutta minäpä siitä viis veisaan, kun sain haluamani lopputuloksen. :D

Oletko minä??? Teen samoin mutta mies vielä löytymättä.

Tietääkseni en ole, mutta tiedä vaikka olen hullumpi kuin luulinkaan.

😂 mistä löysit tämän kultakimpalemiehen?

Töistä, sattumalta

Vierailija
68/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se terveellinen ruoka ole yhtään kalliimpaa kuin ylensyönti epäterveellistä ruokaa.

Vierailija
69/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun katsoin niin täällä oli porkkanan kilohinta 1,03e. Sipsipussi oli samanverran 🤔

Vierailija
70/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se häiritsee, niin syö itsesi läskiksi ja katso, miten se vaikuttaa?

Vierailija
71/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on juuri kyse. Joku kulttuurinen juttu että tuollainen kiinnostaa. Samoin on opittua se, että miehen pitäisi olla hyvässä kunnossa tai keskusteleva. Jossain kulttuureissa halutuimpia ovat vauraimmat. 

Outo juttu tuo Ap:n kysymys, en tiedä mitä hän hakee kumppaniltaan, mutta jotain itseään miellyttävää piirrettä varmaan. Niin ne miehetkin tekevät. 

Se on biologiaa, ja koskee kaikkia kulttuureja, kaikilla mantereilla. BMI 16-21 on viehättävin, vaikka sitten kulttuurisista syistä voi valita vähemmän viehättävän parisuhteeksi, tai koska ei parempaa saa.

Vierailija
72/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.

Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa. 

M44

Ikävä kuulla, ettei kukaan pitänyt sua sylissä lapsena.

Vierailija
73/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa, ja koskee kaikkia kulttuureja, kaikilla mantereilla. BMI 16-21 on viehättävin, vaikka sitten kulttuurisista syistä voi valita vähemmän viehättävän parisuhteeksi, tai koska ei parempaa saa.

Mihinköhän mutuun tämä perustat? Ensimmäiset sata tuhatta vuotta ihmiskunnan historiasta vain ylipainoiset olivat kauneusihanteita.

Vierailija
74/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran, tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että olen välttynyt parisuhteelta ja olemasta pelkkä "reikä".

N48, lihava.

Näitä lukiessa alkaa tuntua täsmälleen samalta. Minkä takia edes haluaisin elämääni tällaisia miessikoja?

Vierailija
75/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v en jaksa näitä İDİOOŤŤEJA, jotka kuvittelevat että palstalla on míėkkoșia oikeasti XDDDDDD Miten vıțuň SINISILMÄISIÄ OLETTE XDDD myötähäpeä!!

Ja ööö minä en ole hoikka (en myöskään läskipallo), ja m í ek koset ovat aina kiinnostuneita ainoastaan ulkonäöstäni.

Vierailija
76/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.

Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa. 

M44

Tämä nainen on samaa mieltä:

“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”

- Esther Vilar

Mussa on aina nähty älykkyys. Olen toimittaja ja mieheni ehdottaa mm. joka toinen päivä uusia juttuja kirjoitettavaksi. Oon myös se jonka kanssa politiikasta halutaan puhua. Ulkonäköäkään ei multa puutu, siitä ei ole kiinni.

Vierailija
77/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v en jaksa näitä İDİOOŤŤEJA, jotka kuvittelevat että palstalla on míėkkoșia oikeasti XDDDDDD Miten vıțuň SINISILMÄISIÄ OLETTE XDDD myötähäpeä!!

Ja ööö minä en ole hoikka (en myöskään läskipallo), ja m í ek koset ovat aina kiinnostuneita ainoastaan ulkonäöstäni.

Muutamia viestejäsi lukeneena, en ihmettele, eipä niitäkään muutamaa enempää halunnut lukea.

Vierailija
78/78 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

No ehkä se nainen nyt vaan on seksikkäämpi. Useimmat miehet ja osa naisistakin ajattelee pariutumisasioissa aika visuaalisesti.

Toisaalta, jos tapaisin epäterveellistä ruokaa syövän komeahkon kolmekymppisen yh-isän tai sitten terveellisiä elämäntapoja harjoittavan, vähän kaljuuntuneen, ylipainoisen ja vatsakkaan 50-v. setämiehen (jonka kropassa se terveellisyys elåmäntavoissa ei käytännössä näy), niin totta hitossa ottaisin sen komean kolmekymppisen yh-isukin.

T. Nainen

Sinä puhut nyt eri asiasta. En missään kohtaa maininnut, että tuo n. 30v. olisi kaunis tai edes nätti. Aivan tavallisen näköinen nainen ja kun elämäntavat näkyvät kasvoissa, niin kyllähän se jopa nuorella naisella vähentää hehkua. Kyllä sen tässä kohtaa huomaa, että hoikkuus ja varmaan sitä myöden on miesten mielestä seksikäskin, niin on se juttu. Plus toki nuori ikä. 

Minä en ottaisi minkään ikäistä miestä, joka juo paljon alkoholia, polttaa tupakkaa, syö enimmäkseen epäterveellisesti, puuttuu hampaita ja ulkonäkö kuvastaa kaikkea edellä mainittua. 

Ja en ymmärrä miksi minun vastakohta on kaljuuntunut, vatsakas mies? Kun en minäkään ole kaljuuntunut, eikä ole pallerovatsaa? Minun mies vastakohta olisi hyvä hiuksinen, hieman tukevahko keskivartalo, hyvä hampainen, raikkaan näköinen keski-ikäinen mies. Ja tällaisen ottaisin itse mielelläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan