Joskus tuntuu että ainoa asia miksi mies kiinnostuu minusta on hoikkuus
Tai ei ehkä ainoa, mutta on se siellä kärkisijalla aina. Ja olen oppinut että sen pohjalle on kyllä kovin vaikeaa rakentaa toimivaa parisuhdetta... ehkä tyhmä “ongelma”, mutta tunnistaako joku muu tämän?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.
Ei se ole vain yksi juttu.
🤣🤣🤣
Paskat sinä tai kukaan muukaan mies välittää mistään elintavoista tai elämänhallinnasta- ulkonäkö on se , josta te välitätte. Lopettakaa jo tämä paskan jauhaminen.
Onneks ite oon vähän läski niin tietää ainakin että mies tykkää musta ihmisenä :D
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Hoikkaa naista on mukavampi köyriä kun
ylipainoista mätisäkkiä.
Mistä AP on tullut tuohon päätelmään?
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.
Suomalaiset heteromiehet?
On tuttua. Joskus miehen silmistä näkee ensimmäisen 30s aikana että nyt tuo on jo kiinnostunut. Ja sen jälkeen kaikki juttelu on täysin merkityksetöntä, kun yksi osapuoli on jo tehnyt päätöksensä. En ole mennyt tällaisten kanssa tokille treffeille ollenkaan koska minulle on vaan ihan mahdottoman tärkeää saada se sielun yhteys. Pelkkä fyysinen kiinnostuminen ei riitä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
On tuttua. Joskus miehen silmistä näkee ensimmäisen 30s aikana että nyt tuo on jo kiinnostunut. Ja sen jälkeen kaikki juttelu on täysin merkityksetöntä, kun yksi osapuoli on jo tehnyt päätöksensä. En ole mennyt tällaisten kanssa tokille treffeille ollenkaan koska minulle on vaan ihan mahdottoman tärkeää saada se sielun yhteys. Pelkkä fyysinen kiinnostuminen ei riitä mihinkään.
Tuo muuten oli hoikkana yksi inhottavimmista jutuista. Sillä, kuka olin, ei ollut näille miehille mitään väliä.
Joo, miehet on tosi innoissaan sit juuri sänkytouhuissa jne. Mutta sellanen syvällisempi yhteys jää puuttumaan. Ap
Useimmat miehet eivöt ikinä menisi naimisiin kanssani, mutta kestävät seurustella minun kanssa pari kuukautta ulkonäköni takia. Minulla on useita mielisairauksia, joten ainakin ulkonäköni on hyvä... mutta ei ne jaksa kauempaa seurustella, koska olen oikeasti todella hullu. Minulla on myös persoonallisuushäiriö, joten olen henkisesti väkivaltainen parisuhteissa.
Mistäs se sitten kertoo, jos on hoikka eikä miehet ole siltikään kiinnostuneita? :D
Peronpuo kirjoitti:
ylipainoista mätisäkkiä.
Luuletko että läskin miessian kanssa haluttaa panna? Katsoa, kun man- boobsit heiluu, kun mies panee? Miehissä on enemmän läskejä kuin naisissa. Kun seuraavan kerran itkette täällä pllun puutetta, niin menkää peilin ääreen.
Mulla taitaa kiinnostua ulkonäöstä ja/tai persoonasta, tosin sitten kun huomaavat kuinka vaativa oikeasti olen niin loppuu kiinnostus 😢
Vierailija kirjoitti:
Peronpuo kirjoitti:
ylipainoista mätisäkkiä.
Luuletko että läskin miessian kanssa haluttaa panna? Katsoa, kun man- boobsit heiluu, kun mies panee? Miehissä on enemmän läskejä kuin naisissa. Kun seuraavan kerran itkette täällä pllun puutetta, niin menkää peilin ääreen.
Harva mies on täällä töissä läski. Taidat viettää aikaa pääosin jossain juottolassa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivöt ikinä menisi naimisiin kanssani, mutta kestävät seurustella minun kanssa pari kuukautta ulkonäköni takia. Minulla on useita mielisairauksia, joten ainakin ulkonäköni on hyvä... mutta ei ne jaksa kauempaa seurustella, koska olen oikeasti todella hullu. Minulla on myös persoonallisuushäiriö, joten olen henkisesti väkivaltainen parisuhteissa.
Tää. Itse kun haluaisi vaan naimisiin ja loppu elämän parisuhteen niin hajottaa aina kun sitten jätetään vaikka oltiin ensin niin kiinnostuneita.
Minä olen sitten taas kai jotenkin liian plääh. Kun olen niin kiltti ja ei ole mitään mielenterveysongelmia tms. En nyt kynnysmatto, mutta kuvio menee aina siihen että minut halutaan pitää tyttöystävänä/ vaimona kotona ja sit hauskaa mennään pitämään kavereiden kanssa. Sit jos miettii että no miksi alunperinkään mies on alkanut olemaan kanssani jos olen tylsä, niin se on sit varmaan se hoikkuus/ulkokuori, koska siitä innostutaan ja ollaan innostuneita. Ei muusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta?