Joskus tuntuu että ainoa asia miksi mies kiinnostuu minusta on hoikkuus
Tai ei ehkä ainoa, mutta on se siellä kärkisijalla aina. Ja olen oppinut että sen pohjalle on kyllä kovin vaikeaa rakentaa toimivaa parisuhdetta... ehkä tyhmä “ongelma”, mutta tunnistaako joku muu tämän?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.
Ei se ole vain yksi juttu.
🤣🤣🤣
Paskat sinä tai kukaan muukaan mies välittää mistään elintavoista tai elämänhallinnasta- ulkonäkö on se , josta te välitätte. Lopettakaa jo tämä paskan jauhaminen.
Miten se olisi yhtään sen enemmän väärin kuin kiinnostus sitä kohtaan mitä ihminen on elämässään tehnyt?
Osa ihmisistä on kiinnostunut ulkoisista asioista. Ulkonäkö, hoikkuus, kivat harrastukset, kohtuullinen työpaikka... Harva on kiinnostunut siitä mitä ihminen oikeastaan on, oli kysymys sitten miehistä tai naisista.
Niin, sitä kai se tuppaa olemaan jos olet ainut hoikka 1000 naisen joukossa. Jos kaikki olisivat hoikkia, niin siitä tulisi toissijaista ja muut asiat saisi enemmän arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.
Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa.
M44
Tämä nainen on samaa mieltä:
“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”
- Esther Vilar
Lähinnä että miksi naiset tekee yksinkertaisista jutuista noin kauhean monimutkaisua, mitä muuta oleellista on kuin hyvä yhteys toiseen ja sitä myöten seksi? Mä en ainakaan koskaan kyllästy tollaseen kuvioon.
Että sukupuolet saisi tosiaan lähentyä toisiaan jo näissä perusjutuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.
🤣🤣🤣
Paskat sinä tai kukaan muukaan mies välittää mistään elintavoista tai elämänhallinnasta- ulkonäkö on se , josta te välitätte. Lopettakaa jo tämä paskan jauhaminen.
Vauveleitten teossa on hyvä olla terve. Ja aivan jokainen mies ottaa asian huomioon.
Tämä keskustelu osoittaa hyvin miksi deittailumaailma on niin vaikea naisille. Miehet aina sanoo, että naisen on niin helppo saada mies, mutta käytännössä se tarkoittaa, että naisen on helppo saada tällainen mies, jota ei kiinnosta mikään muu kuin naisen elin. Jos nainen haluaa suhteelta syvempää substanssia niin ei ole helppoa ei.
Ensin meinasin puolustaa miehiä, että onhan niitäkin jotka tykkää pulleammista mutta aloin omalla kohdallani miettimään 🤔
Olen jokaiselle miehelle latonut ihan alkuvaiheessa suoraan rehellisesti että olen ahdistushäiriöinen, paniikkihäiriöinen, dissosiaatiohäiriöinen, syömishäiriöinen, tarvitsen joskus rauhoittavia vain että pääsen kauppaan ja alkoholiakin käytän satunnaisesti aivan liikaa ja sit hölmöilen, ymmärrätkö ja jaksatko sinä tätä vai lähdetkö karkuun. Kaikki ovat vakuuttaneet että jaksavat ja haluavat vaan "olla tukena". Totuus on että on lähteneet siinä vaiheessa kun alan oireilemaan, tulevat takaisin jos oon rauhoittunut itsekseen.
Itse en pidä ulkonäköäni ja hoikkuuttani mitenkään erikoisena, mutta kai se sit niin on. Ei mua muuten kukaan jaksais, en mä itsekään katselisi. Hullu akka. Kun painoin 47 kiloa niin tuntui että oon miehelle joku esittelymalli millä voi leveillä kavereille.
Yök.
Mene kauneusleikkaukseen jos olet vain hoikka, naamassa sitten vikaa ja treenaa itsesi salilla niin miehet kiinnostuvat oikeasti. Itse olen syntynyt kauniskasvoisena ja vartaloni on treenattu, 6 kertaa viikossa urheilen. Ei tule mieleenkään, että miehet kiinostuisivat vain vartalostani, ihminen on kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta?
"Seksi- vai parisuhteessa"? Molemmissa naisen tarkoitus on olla pantavana. Vai montako miespuolista ystävää sinkkunaisilla keskimäärin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta?
"Seksi- vai parisuhteessa"? Molemmissa naisen tarkoitus on olla pantavana. Vai montako miespuolista ystävää sinkkunaisilla keskimäärin on?
Naiset usein suostuvat seksiin jos pystyvät ajattelemaan että ovat muutakin varten. Mutta ei siitä ongelmaa tarvitse tehdä, sen kuin mietimme itseksemme vain että olemme muutakin varten.
Eikös sananlaskun mukaan ulkonäköön ihastutaan, sisältöön rakastutaan? Tuskin moni ihminen jaksaisi seurustella todella epämiellyttävän mutta kauniin/komean ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein suostuvat seksiin jos pystyvät ajattelemaan että ovat muutakin varten. Mutta ei siitä ongelmaa tarvitse tehdä, sen kuin mietimme itseksemme vain että olemme muutakin varten.
Ja naiset eivät tajua, että miehelle seksi on sen verran harvinainen luonnonvara, että se riittää pitämään aika monen suhteen kasassa.
Mutta miksei seksiä voisi ajatella seksin itsensä takia, jos on siis suhteessa? Ei kai sitä joka päivä tarvitse todistaa, se on kivaa ilman mitään pelejäkin?
Luun vieressä se liha on makeinta!
Vierailija kirjoitti:
Mene kauneusleikkaukseen jos olet vain hoikka, naamassa sitten vikaa ja treenaa itsesi salilla niin miehet kiinnostuvat oikeasti. Itse olen syntynyt kauniskasvoisena ja vartaloni on treenattu, 6 kertaa viikossa urheilen. Ei tule mieleenkään, että miehet kiinostuisivat vain vartalostani, ihminen on kokonaisuus.
Tietenkin aina ensin huomataan ne jotka ovat parhaiten esillä. Mainontaa, mainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Kehopositiivisen normivastaus, painostahan ei voi tietenkään vetää.mitään johtopäätöksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On useampikin. Yhden kanssa jutellaan tuntitolkulla.
Eri
Miehet olivat minusta kiinnostuneita vain silloin kun olin nuori, hoikka ja kaunis. Nyt kun olen vanha harmaantunut mätisäkki, saan olla täysin rauhassa. Olen aivan vieraantunut siitä ajatuksesta, että minua katseltaisiin ja oikeastaan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.
Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa.
M44
Tämä nainen on samaa mieltä:
“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”
- Esther Vilar
Don't forget the ass, and legs.
Selvä asia, että hoikkuus kiinnostaa visuaalisesti. Peitä vähän vyötäröä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On useampikin. Yhden kanssa jutellaan tuntitolkulla.
Eri
No haluaako se seksiä kuitenkin? Tai sanotaan, kelpaisko seksi jos antaisit vihreää valoa? Ihan oikeasti?
Miehet panisi kyllä, friend with benefit.
Kyllä jotkut naiset osaavat tehdä hyvin ruokaa ja hoitaa kotityöt. Se tosin on Suomessa nykyään harvinaista.