Joskus tuntuu että ainoa asia miksi mies kiinnostuu minusta on hoikkuus
Tai ei ehkä ainoa, mutta on se siellä kärkisijalla aina. Ja olen oppinut että sen pohjalle on kyllä kovin vaikeaa rakentaa toimivaa parisuhdetta... ehkä tyhmä “ongelma”, mutta tunnistaako joku muu tämän?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta?
En ole hän, mutta ei kaikkia kiinnosta parisuhteet.
Luuletko että jos kiinnostuu = haluaa parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehet on tosi innoissaan sit juuri sänkytouhuissa jne. Mutta sellanen syvällisempi yhteys jää puuttumaan. Ap
Mies ei hae parisuhdetta henkevien keskustelujen takia, ne voi hoitaa miesten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hyvännäköinen niin ei vois vähempää kiinnostaa joku elämänhallinta. Luonne nyt ylipäätänsäkään.
Mutta mistä sä nyt puhut tässä? Seksi- vai parisuhteesta? Miten vain, että jos luonne "ei vois vähempää kiinnostaa", niin mitä se sun mielestä tarkoittaa noin niinku parisuhteen kannalta?
En ole hän, mutta ei kaikkia kiinnosta parisuhteet.
Luuletko että jos kiinnostuu = haluaa parisuhteen?
No, suurinta osaa ihmisistä kiinnostaa vähän pysyvämmät ihmissuhteet kuin satunnaiset panot.
Hm. Mä olen saanut valita seurani. Silloin ei tietenkään valita sitä, jonka kiinnostus kohdistuu vain pintaan, vaan jatketaan eteenpäin.
Nyt olen jo vanha vaimo, hoikka edelleen ja onnellinen hyvän miehen rinnalla.
Peronpuo kirjoitti:
Hoikkaa naista on mukavampi köyriä kun
ylipainoista mätisäkkiä.
Jaa. Meitä ylipainoisia taas ei kiinnosta vain maata köyrittävänä, vaan ollaan itsekin aktiivisia sänkyhommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.
Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa.
M44
Tämä nainen on samaa mieltä:
“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”
- Esther Vilar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehet on tosi innoissaan sit juuri sänkytouhuissa jne. Mutta sellanen syvällisempi yhteys jää puuttumaan. Ap
Mies ei hae parisuhdetta henkevien keskustelujen takia, ne voi hoitaa miesten kesken.
No ei varmaan ei, jos ei ylipäätään ole keskustelemisesta kiinnostunut. Mä en oikein usko, että nämä miehet, jotka tänne niin kovasti kirjoittelee, että räh räh paneminen ja räh räh ei paljon naisten kanssa keskustelut kiinnosta ovat juuri olleet parisuhteissa naisten kanssa. Kun se suhde nyt on muutakin kuin sitä sisään-ulos-hommaa, eikä se oikein elämässä kannattele, jos ei mitään muuta ole.
Ymmärrän, että pitää olla niin kovasti edgelordia ja puhua reiästä ja kassien tyhjentämisestä, mutta kun elämä ei ole pelkkää reikää ja kassia, vaan siinä tulee vastaan kaikenlaista, niin hyvässä kuin pahassakin, ja on aika tärkeää, että kumppanin kanssa synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kassientyhjennysreikä, paras kassientyhjennysreikä. Rakkaus- ja luonnehöpinät ovat naisten omaa miehiin projisoitua illuusiota.
Juuri näin. En ole ikinä tavannut naista, jolla olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin reikä. Ja silloin on tietysti oleellisinta, että reikä ja sen ympäristö on pidetty mahdollisimman hyvässä kunnossa.
M44
Tämä nainen on samaa mieltä:
“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”
- Esther Vilar
Samaa ihmetellyt. Kai niillä menee aivot niin solmuun naisen kropasta 🤷♀️
Olet myös muutenkin kaunis todellisuudessa ja luonteeltasi todennäköisesti ihan kiva. Rumaa ja hoikkaa tai liian erikoista naista eivät miehet halua.
T. Ruma ja hoikka
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus usein tarkottaa että elintavat ok ja elämänhallinta ok.Ja tilastotkin kertovat mikä ihmisryhmä on painavin.
Ei se ole vain yksi juttu.
Ok, mikä se painavin ihmisryhmä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Tai sitten olet vain liian debiili ymmärtämään, mitä kaikkea muuta naisella olisi ollut tarjottavana.
minä ainakin tykkään bbw naisista. tiukkaa tavaraa. laihan tavara on kuin saappaan varsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ikävää todeta, mutta ajattelisin todennäköisesti samoin, jos olisin mies. Eli siis vaimo sopisi siihen vaimon rooliinsa sekä vuoteenlämmittäjäksi, muun henkisen annin tarjoaisivat kaverini.
T. Nainen
Totta.
Mun pullea kaveri ei kelvannut eräälle tutulle miehelle,
kaverini oli kaunis kasvoinen, puhelias, lapseton, ei kelvannut eräälle miehelle. (sano että liian lihava)
Mutta parin kuukauden päästä seurusteli toisen kaverini kanssa:
todella Laiha yh, puhelias, ei kaunis, silmät kaukana toisistaan, lapset 2v ja 6kk,ei luottotietoja.
Olen hyvin kaunis nainen ja odottanut seksiä avioliittoon saakka, selitykseksi kertonut uskonnon. Oikeasti olin vain niin epäluuloinen miehiä kohtaan, että haluavat vain kauniin naisen sänkyynsä. Nyt voin luottaa siihen että mies todella halusi sitoutua minuun.
Ja kyllä, tiedotan ettei ihan terve ajattelumalli, mutta minäpä siitä viis veisaan, kun sain haluamani lopputuloksen. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin kaunis nainen ja odottanut seksiä avioliittoon saakka, selitykseksi kertonut uskonnon. Oikeasti olin vain niin epäluuloinen miehiä kohtaan, että haluavat vain kauniin naisen sänkyynsä. Nyt voin luottaa siihen että mies todella halusi sitoutua minuun.
Ja kyllä, tiedotan ettei ihan terve ajattelumalli, mutta minäpä siitä viis veisaan, kun sain haluamani lopputuloksen. :D
Oletko minä??? Teen samoin mutta mies vielä löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni en ole, mutta tiedä vaikka olen hullumpi kuin luulinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni en ole, mutta tiedä vaikka olen hullumpi kuin luulinkaan.
😂 mistä löysit tämän kultakimpalemiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan ei, jos ei ylipäätään ole keskustelemisesta kiinnostunut. Mä en oikein usko, että nämä miehet, jotka tänne niin kovasti kirjoittelee, että räh räh paneminen ja räh räh ei paljon naisten kanssa keskustelut kiinnosta ovat juuri olleet parisuhteissa naisten kanssa. Kun se suhde nyt on muutakin kuin sitä sisään-ulos-hommaa, eikä se oikein elämässä kannattele, jos ei mitään muuta ole.
Ymmärrän, että pitää olla niin kovasti edgelordia ja puhua reiästä ja kassien tyhjentämisestä, mutta kun elämä ei ole pelkkää reikää ja kassia, vaan siinä tulee vastaan kaikenlaista, niin hyvässä kuin pahassakin, ja on aika tärkeää, että kumppanin kanssa synkkaa.
Ja kun se seksikin on niin paljon huikeampaa kumppanin kanssa johon on todellinen yhteys.
N46
Mä veikkaan, että oot tutustunut reikiin ja niiden ympäristöihin lähinnä internetin ilmaisten striimauspalveluiden kautta.