Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin lapsettomaksi koska en löytänyt miestä

Vierailija
09.05.2021 |

Muita joilla sama tilanne? Olen siis jo 35-v, eli aika huonot mahdollisuudet enää löytää ennestään lapsetonta miestä joka haluaisi kanssani lapsia. Haluan ettei miehellä ole esim päihdehistoriaa, vakavia mielenterveysongelmia tms mitkä voisivat haitata normaalia elämää. Toki moni tilanteessani hommaa yksin lapsen lapsettomuushoidoilla, mutta itse haluasin sen koko paketin...

Kommentit (379)

Vierailija
101/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kumpaa sukupuolta tahansa suositan laajentamaan hakua. Tähän menee kuitenkin aikaa, koska joudut seulomaan isomman määrän ihmisiä ja varmistamaan heidän rehellisyytensä (ei mikään helppo tehtävä)

Senpä takia kannattaa varata Tinder päivä jonka hyödynnät puhtaasti seuranhakuun. Lupaavimmat ohjaat videopuhelu keskusteluihin.

Vierailija
102/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeeppäs ap kuule niitä aloitteita aina kun liikuskelet ihmisten ilmoilla. Se on nykyään naisten homma tehdä ensikontakti. Ei tässä miehenä enää viitsi riskeerata yhtään taannoisten metookohujen valossa. Sitä paitsi meiltä tuppisuumiehiltä on korona aika vienyt viimeisetkin sosiaalisuuden rippeet joten älä jää toimettomaksi jos kohtaamasi mies lähtee vauhkona pakoon vaan juokse kiinni ja selitä asia rauhallisesti ja ehdottomasti hymyillen sille luolamiehelle. Kyllä se siitä sitten!!!

Tapaamisiin

yks mies

Vuorovaikutustaidotonta nepsy-taoausta ei kannata ottaa. Periyttää ongelmansa lapsillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Mistä sinä sitä parisuhdetta olet viimeiset 15 vuotta etsinyt vai onko asia vasta nyt ajankohtainen?

Esim Suomi24, Tinder, Okcupid jne. Ei vaan ole tärpännyt, aina jompi kumpi ei kiinnostu tai kumpikaan. Myös työt ja harrastukset olleet sellaiset että valtaosa ollut naisia. Enkä ole koskaan etsinyt seuraa baareista/yökerhoista. Pisimmässä parisuhteessani oli paljon hyvää, mutta mies petti. En päässyt siitä yli, yritettiin kyllä. 

Eli pelimiehiä.

Ihan vaan vinkiksi naisille jotka etsivän tietyntyyppisiä miehiä. Mieti mitä se inun unelmamies harrastaa ja etsiydy saman harrastuksen pariin. Sieltä niitä löytyy. Esim jos haluat runomiehen niin mene runokerhoon. Jos haluat vuorikiipeilijän niin liity kiipeilyseuraan. Jne. Yleensä harrastuspiireissä on muutenkin se sosiaalisin miesaines jo valmiiksi valikoitunut.

Vierailija
104/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, joka pitkään tuskaili tämän kanssa. Löysin kyllä kiinnostavia naisia, mutta lopulta oli syitä jos toisia, etteivät halunneet lapsia. Pisin suhteeni pimitti sitä asiaa – ja lätkäisi asian pöytään, kun täytin 30. “En muuten halua niitä lapsia”. Hän oli ajatellut, että kun täytän 30, en viitsi lopettaa hyvää suhdetta asian vuoksi. No viitsin. Ja vaikka olisin ihminen, joka luopuu tästä haaveesta hyvän suhteen vuoksi, niin tuollainen “annan ymmärtää, mutta kusetan vain” -valhe ei erityisemmin lisää sitä mahdollisuutta. Hyvää syntymäpäivää, jne.

Sen jälkeen treffailin huonolla menestyksellä pari vuotta. Huomasi, ettei se vapaa naismateriaalikaan ihan parasta enää ollut. Erilaiset elämäntapa- ja mielenterveysongelmat nostivat päätään. Sohvaperunoita, raivottaria ja pelastajaa etsiviä olisi löytynyt.

Lopulta laitoin selkeästi Tinder-profiiliin, että etsin vakavaa suhdetta ja tulevaisuuden haaveisiini kuuluu perhe ja suhde, jossa molemmat käy töissä, että rahaa on turvallisesti ja on varaa puuhata ja matkustella ja kokea kaikkea hauskaa ja liikkua yhdessä.

Parit ehkä vähenivät, mutta laatu parani. Mitä nyt muutama “unelmatyöni on kotiäiti” -tyyppi löytyi :D Nykyään minulla on kiva parisuhde, hyvää seksiä ja kivaa tekemistä ja tulevaisuuden unelmatkin on yhteisiä. Täytän tänä syksynä 34, joten 3,5 vuotta jouduin treffailemaan.

Tämä. Itsekin kunkin kannattaa pitää rima korkealla, eikä tyytyä mihin sattuu. Tämä vaatii sitkeyttä ja aktiivisuutta.

Vierailija
105/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoittamasi aloitus uudestaan ap. Kirjoitit ettet saa miestä ja miehellä ei saisi olla mt-ongelmia ja päihdeongelmaa. Nyt saat joko tyhjää tai juuri sen ongelmallisen tyypin, ei näin. Kokeile manifestointia ja kirjoita päiväkirjaasi, että sinä saat miehen, miehen joka on kaikkea sitä mitä olet aina halunnut. Minä olen rakkaus, minä olen parisuhde jne.. kuvittele mielessäsi minkälainen rakkaus ja mies on.

Vierailija
106/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama kohtalo,36 vuotiaana päädyin hankkimaan lapsen yksin.

Vierailija
107/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kirjoittamasi aloitus uudestaan ap. Kirjoitit ettet saa miestä ja miehellä ei saisi olla mt-ongelmia ja päihdeongelmaa. Nyt saat joko tyhjää tai juuri sen ongelmallisen tyypin, ei näin. Kokeile manifestointia ja kirjoita päiväkirjaasi, että sinä saat miehen, miehen joka on kaikkea sitä mitä olet aina halunnut. Minä olen rakkaus, minä olen parisuhde jne.. kuvittele mielessäsi minkälainen rakkaus ja mies on.

Uskooko joku tosissaan tällaiseen? Ei mihinkään päiväkirjaan kirjoittamalla elämän tapahtumat muutu. Voi olla vaikka kuinka hyvä ja positiivinen ihminen ja silti jää yksin ja lapsettomaksi. Kaikille vain ei ole paria. Kokemusta todellakin on.

Vierailija
108/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista (mies/nais)trolleista välittämättä voin sanoa, että sopivan puolison etsiminen tossa iässä ei ole mahdoton tehtävä. Sikäli kuin tarkoitus on karsia mt-tapaukset ja alkoholistit ulkopuolelle, niin esim pk-seudulta löytyy tuhansia hyviä miehiä, jotka haluavat perustaa perheen tervehenkisen naisen kanssa. Joten ei ole mitään syytä luovuttaa.

Kaksi perusasiaa on pidettävä mielessä. Ensinnäkin pitää olla aktiivinen. Kun löytää potentiaalisen kumppanin, niin ota itse yhteyttä. Ja vaikka ensimmäiset 50 treffikumppania ei olisikaan se oikea, niin ei saa luovuttaa. Sinnikkyys ratkaisee.

Toinen tärkeä asia on välttää täysin tarpeettomia ehtoja. Jokainen turha vaatimus karsii potentiaalisia ehdokkaita ja vaikka ne yksittäisinä vaatimuksia tuntuu kohtuullisilta, niin kasaantuessa ne pienentävät potentiaalista joukkoa todella voimakkaasti. Esimerkkinä on täälläkin usein esitetty pituusvaatimus. Hyvällä ystävällä kävi niin että heti kun poisti tämän rajauksen, niin hän löysi hyvän miehen, jossa ainoa "vika" oli 170 cm pituus. Nyt he ovat onnellinen pariskunta ja heillä on kaksi kaunista lasta. Kannattaa oikeasti miettiä mitkä rajaukset on järkeviä ja mitkä eivät.

Tulevia lapsia ajatellen oli tosi typerää ottaa lyhyt mies. Toki mikäli ei ole aikomus lisääntyä niin eihän sen pätkän geeneistä ole niin haittaa.

Toinen mitä on suositeltavaa välttää on kaljut miehet. Lapselle ei ole hyväksi antaa huonoja geenejä, oikeastaan parempi jättää lapset hankkimatta kuin hankkia niitä lyhyen&kaljuuntuneen tai muutoin epäkelvon kanssa.

Vierailija
109/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka etsii näistä tindereistä jne seuraa. Siellä on vain ne ihmiset, joissa on jotain vikaa. Minun mieheni vievät lähipiirin naiset heti, jos se pääsee vapaaksi. Kuten kaikki hyvät miehet menevät kuumille kiville. Eivät ne Tinderiin ehdi.

40-50 vuotiaana alkaa löytymään hyviä miehiä, kun monet naiset potkivat ukkonsa ulos  ja luulevat itse olevansa se taivaan lahja maailmalle. Tyypillistä toimintaa lähipiirissä. 60-vuotiaana sama naiset haikailevat entistensä perään ja ihmettelevät, kun ovat yksinäisiä 'vahvoja naisia'. Pidän omastani kiinni, vaikka välillä kyllästyttää. Kyllä se aina jotain keksii...

Vierailija
110/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Toinen mitä on suositeltavaa välttää on kaljut miehet. Lapselle ei ole hyväksi antaa huonoja geenejä, oikeastaan parempi jättää lapset hankkimatta kuin hankkia niitä lyhyen&kaljuuntuneen tai muutoin epäkelvon kanssa.[/quote]

Suomessa ne kaljut tuntuvat olevan tyhmiä populisteja.

Vierailija
111/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään mahdoton tilanne, Ap, pariutumisen ja lasten saamisen suhteen! Oikein hyvin voit vielä ehtiä! Meillä oli tuossa iässä se tilanne, että oli juuri diagnosoitu miehestä johtuva lapsettomuus ja siihen päälle pamahti miehen syöpädiagnoosi. Leikkaus, hoidot ja siitä kahden vuoden varoaika, että lasta ei saa edes yrittää. Aika pohjalla tuli joskus oltua, mutta toivo eli - eikä turhaan! Saimme kaksi lasta, ekan saadessani olin 42 ja tokan 44. Terveet lapset, poika ja tyttö :)

Miehet eivät halua lapsia yhtä paljon kuin naiset, jos ovat tuossa iässä vielä lapsettomia niin ylensä lapset eivät kiinnosta. Suurin osa 35+ sinkkumiehistä on esim. alkoholisteja, väkivaltaisia tai mielenterveysongelmaisia. Ongelma tulee siinä, kos haluaa löytää tervepäisen miehen.

Monella naisella on sama ongelma. Iän puolesta ap voisi saada lapsia, mutta vastaan tulee tuo kohtaamisongelma.

Aikamoista yleistystä saas. Onko sulla ihan jotain tilastoa, kun kerran tiedät että enemmistö 35+ sinkkumiehistä on elämänhallintaongelmaisia?

Ap:n täytyy laskea rimaa ja katsella vaikka niitäkin miehiä, joilla on esim yksi lapsi ennestään.

En tiedä kuinka kauan ap on kumppania etsinyt, mutta mikä etsintää on takana vuosikymmen, niin yleensä syyllinen löytyy peiliin katsomalla.

Vierailija
112/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitreffit ovat nykyään yhtä tyhjän kanssa.

- tinder ainoa hyvä, mutta aika vähän itseni ikäisiä.

- suomi24 ei ole enää yhtään mitään

- okcupid on vielä niin tuntematon

- e-kontaktissa pyörivät ne samat naamat vuodesta toiseen. Miksiköhän? Olin siellä yhen 6 kk pätkän enkä viitsinyt maksaa enää toista. Pidin sitten puolen vuoden tauon ja otin sen jälkeen uudestaan 3 kk tilauksen. No ne samat naamat siellä olivat edelleen eikä yhtään uutta.

- eliittikumppani. liian posketon hinta

- deitti.net. pelkkiä botteja

Vierailija
113/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka etsii näistä tindereistä jne seuraa. Siellä on vain ne ihmiset, joissa on jotain vikaa. Minun mieheni vievät lähipiirin naiset heti, jos se pääsee vapaaksi. Kuten kaikki hyvät miehet menevät kuumille kiville. Eivät ne Tinderiin ehdi.

40-50 vuotiaana alkaa löytymään hyviä miehiä, kun monet naiset potkivat ukkonsa ulos  ja luulevat itse olevansa se taivaan lahja maailmalle. Tyypillistä toimintaa lähipiirissä. 60-vuotiaana sama naiset haikailevat entistensä perään ja ihmettelevät, kun ovat yksinäisiä 'vahvoja naisia'. Pidän omastani kiinni, vaikka välillä kyllästyttää. Kyllä se aina jotain keksii...

Tiedoksesi että Tinderissä on paljon normaalia porukkaa joka etsii tavallista parisuhdetta.

Ja miten niin miehesi "viedään" jos "pääsee vapaaksi"? Kai miehelläsi oma tahto on? Puhut hänestä kuin sinä olisit saanut napattua hänet tuolta luonnosta ja kahlittua hänet ketjulla seinään. Ja että jos sattuisi pääsemään sinusta eroon, niin seuraava verenhimoinen odottaisi jo portilla.

Usko tai älä, on miehiä jotka eivät halua hypätä suhteesta toiseen tai - kuvittele?! - eivät ota jotain naista suhteeseen vain siksi että tämä nainen on päättänyt "viedä" hänet.

Vierailija
114/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ruma tai lihava? Ehkä siinä syy että olet yksin?

Ööö?

Vierailija
115/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkuti vinkuti.

Kuule mt-potilas, sun ei ole pakko lukea ketjua.

Vierailija
116/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista vielä hyvinkin.

Vierailija
117/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirre kirjoitti:

Tee kuin Sanna Marinin mutsi, ota nainen kaveriksi jakamaan asiat !

Ei tarvitse olla lesbo, tuskin Marinin mutsikaan oli, kun kyllästyi juopporenttuun ja heitti sen pihalle.

Kasvatti lapsen hienosti, huonon miehen kanssa taas olisi koko elämä mennyt kaikilta pilalle.

No mitä ihmettä nyt... 

Vierailija
118/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään mahdoton tilanne, Ap, pariutumisen ja lasten saamisen suhteen! Oikein hyvin voit vielä ehtiä! Meillä oli tuossa iässä se tilanne, että oli juuri diagnosoitu miehestä johtuva lapsettomuus ja siihen päälle pamahti miehen syöpädiagnoosi. Leikkaus, hoidot ja siitä kahden vuoden varoaika, että lasta ei saa edes yrittää. Aika pohjalla tuli joskus oltua, mutta toivo eli - eikä turhaan! Saimme kaksi lasta, ekan saadessani olin 42 ja tokan 44. Terveet lapset, poika ja tyttö :)

Miehet eivät halua lapsia yhtä paljon kuin naiset, jos ovat tuossa iässä vielä lapsettomia niin ylensä lapset eivät kiinnosta. Suurin osa 35+ sinkkumiehistä on esim. alkoholisteja, väkivaltaisia tai mielenterveysongelmaisia. Ongelma tulee siinä, kos haluaa löytää tervepäisen miehen.

Monella naisella on sama ongelma. Iän puolesta ap voisi saada lapsia, mutta vastaan tulee tuo kohtaamisongelma.

No kieltämättä tälle vaikuttaa. Vaikea löytää suunnilleen samanikäistä miestä jolla olisi mitenkään sama elämäntilanne ja samoja suunnitelmia sille että mitä toivoo tulevaisuudelta. 

Ehkä tästä syystä niin monet miehet kuitenkin pääsevät sitten toiselle kierrokselle? Ainakin tilasto tukevat sitä. 

Jos miehet keskimäärin haluavat perustaa perheen vanhempana, niin ei nainen vain voi pitää kiinni tuosta kriteeristä "suunnilleen samanikäinen" Tai ainakin pitää ymmärtää, että silloin välttämättä perheeseen halukasta miestä ei löydy.

Miksi luulette, että etelämaalaisten parisuhteissa mies voi olla paljonkin näistä vanhempi

Ei kellään ole mitään velvollisuutta ottaa "vanhaa" miestä, ei myöskään minulla. Voin hankkia sen lapsen yksin jos ei löydy hyvää miestä muutoin. Vanha mies nostaa kaikkia riskejä kohtuuttomasti, ja mies on myös iäkäs kun lapsi vihdoin täysikäinen. Ja kaikkihan tietää että suomalainen mies kuolee keskimäärin aiemmin kuin suomalainen nainen. 

Vierailija
119/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feel you. Tämä on vaiettu aihe, mutta varsin yleinen ongelma. Omassa tuttavapiirissä vastaavassa tilanteessa äkkiä laskien lähes 10 naista. Osasta en toki tiedä, olisivatko lapsia halunneet. Mutta osa on asiasta puhunutkin.

Onpa harmillista kuulla :( 

Mutta mitä olen tuttavieni puheistakin ymmärtänyt, niin paljon harvempi mies haluaa lapsia kuin nainen. Ja sitten se että moni kolmekymppinen mies on omasta halustaan sinkku, ei edes halua parisuhdetta. Moni herää perheen perustamiseen yli nelikymppisenä mutta ihan yhtä lailla myös miehen hedelmällisyys laskee ja myöskin naisen riski saada keskenmeno jos mies on vanha. Ja sitten kohonnnut riski autismiin, skitsofreniaan jne... 

Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.

Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta.

https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…

Jep, juuri näin. Siksi en huoli itseäni vanhempaa miestä, pitää olla suunnilleen samanikäinen tai vähän nuorempi. 

Silloin riskeeraat lapsettomaksi jäämisen muista syistä.

Kyllä, mutta mielummin niin. Vielä ehdin hakeutua hoitoihin itsellisenä naisena jos päädyn siihen lopputulokseen. 

Vierailija
120/379 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten hedelmällisyys ylipäänsä on laskenut globaalisti. Monet miehet elävät harhassa että voisivat hommata lapsia vaikka eläkeikäisenäkin, mutta todellisuudessa se on erittäin, erittäin harvinaista. Tässä uutisjuttu:

https://yle.fi/uutiset/3-11871490

Keski-ikäisillä suomalaisilla on edelleen laadukasta. Nuorilla ei.

Ap:kin varmasti löytää baarista laadukasta omaavan keski-ikäisen. Eri asia sitten jollei laadukas kelpaa eli itsetunto niin kehno että pitää olla laaduton.

Esim. Sveitsissä vedenpuhdistamot myös lääkejämiä puhdistavat, Suomessa ei asiaa ole huomioitu. Lapsille lähdevettä, ruokaan ei oikein voi vaikuttaa jollei maalla asu mutta ei kannata teollisia tuotteita juottaa ja syöttää.

Edelleen, ette te vanhat miehet tuolla todistelulla yhtään houkuttelevimmiksi muutu. Juna meni jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä