Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tavata kavereitani, eikä halua että tapaan hänen äitinsä

Vierailija
09.05.2021 |

Yhdessä kaksi vuotta mutta ei halua tavata kavereitani koska hänen mielestään siihen ei ole mitään syytä. Ja kun kysyin tietääkö edes hänen äitinsä meistä niin joo tietää kuulemma jotain. Mutta ei halua että tapaan hänen perhettään, ainakaan äitiä. Ei kuulemma hänen äidin tarvitse kaikkea tietää.

On kiven kovaa väittänyt että on 100% tosissaan kanssani, olen hänen unelmien nainen ja haluaa kanssani naimisiin jne. Mutta voiko tämä pitää paikkansa kun ei halua äitinsä vieläkään edes tietävän olemassaolostani, eikä häntä kiinnosta yhtään edes nopeasti tavata ystäviäni?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä tyyppejä että mikään ei oo avointa. Ite en tykkäis tommosesta touhusta.

Vierailija
2/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen nimensä Norman Bates?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tosissaan. Teot merkitsevät enemmän kuin sanat. Jos olisi tosissaan, tapaisi vähintään kohteliaisuudesta läheisiäsi. Miehen teot ja sanat ovat ristiriidassa, joten usko tekoja.

Vierailija
4/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen "sit joskus" tyylinen mies? Kohta huomaat että olet roikkunut hänessä 10 vuotta eikä mihinkään ole edennyt mikään. Sit joskus haluaa kihloihin, sit joskus haluaa lapsen, sit joskus kertoo äidille. 

Vierailija
5/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on syy että alennat itseäsi olemalla tuon miehen kanssa? Sehän mitätöi sua ihmisenä ihan 6-0.

Vierailija
6/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa.

1. Olet hänelle panokaveri. Hän vain valehtelee sinulle.

2. Joko miehellä itsellään on paljon salaisuuksia ja häiriöitynyttä käytöstä, jota ei halua sinun näkevän. Tai sitten hänen äitinsä on ihan kahjo, ja hän häpeää äitiään. Se ei kuitenkaan selitä, miksei hän esittele sinua ystävilleen.

Eli joko mies on mielenvikainen tai sitten hän on vedättänyt sinua.

Vierailija
7/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän aio jatkossakaan esitellä sinua äidilleen. Hän sanelee hommanne säännöt niin kauan kun suostut. Miksi haluaisit hänen kanssaan naimisiin?

Vierailija
8/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsimies. Älä tuhlaa enempää aikaasi.

Vierailija
9/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 

Kahdestaan te olette sitten olleet tuon 2 vuotta, jos ette ole miehen ystäviä tai hänen sukulaisia muka ollenkaan tavanneet?

Mitä helvettiä teitte vapaa-aikananne ja lomillanne?

Sairas tarina.  Puhdas provo.

Vierailija
10/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo toinen perhe...

Vierailija
11/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
12/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla/hänellä lapsia?

Vierailija
13/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen omat suhteet vanhempiinsa on, pitääkö yhteyttä mitenkään? Jos on välit menneet syystä tai toisesta, ymmärtäisin esim. ettei halua antaa äidilleen mitään mahdollisuutta sekaantua parisuhteeseenne. Tällä palstallakin on jatkuvasti tarinoita rajattomista äideistä.

Kavereihiin tutustumisen välttely voi johtua myös vain siitä, ettei mies koe oloaan mukavaksi uusien ihmisten seurassa. En ole itsekään erityisesti tutustunut puolison kavereihin, eikä hän minun - harrastuspiirimme ovat pitkälle eriytyneitä, enkä mitenkään odota, että hänestä olisi automaattisesti hauskaa olla tekemisissä kavereitteni kanssa vain siksi, että minulla on hauskaa.

Eli lue vähän kontekstia miehen käytöksen ympäriltä: Onko tämä poikkeuksellista toimintaa verrattuna miehen tavanomaiseen tilannereagointiin, vai sopiiko käyttäytyminen samaan kategoriaan muun toiminnan kanssa.

Vierailija
14/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (yhdessä nyt neljä vuotta), ei aikoinaan halunnut että tapaisin hänen vanhempansa ja veljensä. Kun oltiin oltu pari vuotta kimpassa, niin hän suostui viimein pitkin hampain siihen että tapaisin heidät. Miehen vanhemmat paljastuivat molemmat alkoholisteiksi, ja hänen veljensä paljastui elämäntapaluuseriksi ja semijuopoksi. Mieheni kysyi illan päätteeksi, että ymmärsinkö nyt, miksi ei ollut halunnut että tapaisin hänen perheensä. Ja kyllä todellakin ymmärsin.

Vierailija
15/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänet on kasvatettu häpeällä? minä en ole kertonut äidilleni miehestä, koska en osaa puhua "tunne asioista" äidilleni ja se on erittäin vaikeaa. Mutta kai se on pakko jossain vaiheessa kertoa. 

Vierailija
16/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. 

Kahdestaan te olette sitten olleet tuon 2 vuotta, jos ette ole miehen ystäviä tai hänen sukulaisia muka ollenkaan tavanneet?

Mitä helvettiä teitte vapaa-aikananne ja lomillanne?

Sairas tarina.  Puhdas provo.

Pyh, oletkos kuullut koskaan, että kaksi omillaan asuvaa aikuista, jotka molemmat ovat kotona viihtyviä kotikissoja, olisivat etäsuhteessa?

Vierailija
17/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänet on kasvatettu häpeällä? minä en ole kertonut äidilleni miehestä, koska en osaa puhua "tunne asioista" äidilleni ja se on erittäin vaikeaa. Mutta kai se on pakko jossain vaiheessa kertoa. 

Mieshän ei myöskään halua nähdä ap:n kavereita. Jos olisi kyse vain äidistä, voisi kaikki ehkä johtua huonosta äitisuhteesta tai hankalista vanhemmista, mutta kyllä tämä kielii jo muustakin.

Vierailija
18/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta ap:n elämä eikä halua myöskään ap liian tiiviisti omaan elämäänsä. Vaihtoon.

Vierailija
19/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei myöskään halua nähdä ap:n kavereita. Jos olisi kyse vain äidistä, voisi kaikki ehkä johtua huonosta äitisuhteesta tai hankalista vanhemmista, mutta kyllä tämä kielii jo muustakin.

Ehkä se on salannut että hänellä olisi kavereita

Vierailija
20/25 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä? Kiinnostaisi tietää, koska tilanteeni on sama kuin ap: lla. On vaikea irroittautua suhteesta vaikka olen huomannut olevani henkisesti yksin. Mies haluaa että tapaamme vain silloin kun hänelle sopii. Lisäksi olen alkanut hävetä seurustelua hänen kanssaan. Hävettää siis se että roikun suhteessa joka ei muutu tai etene toivomaani suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi