Synnyin toukokuun toisena sunnuntaina ja aina äitienpäivä on pilannut juhlani.
Samaistuvatko muut tuskaani? vain yksi lahja syntymäpäivänä vaikka olen äiti.
Kommentit (18)
hyvä ku sun synttärit on määritelty noin eikä päivämääränä
No ei se toinen sunnuntai ole joka vuosi saman päivä, vaikka syntymävuotenasi äitienpäivään osuikin. Jos nyt joinain vuosina osuukin äitienpäivälle niin minkäs teet, ei pitäisi estää juhlia.
Eipä tuo vielä mitään, minä oon syntynyt juhannusaattona ja kukaan ei koskaan ehdi synttäreilleni 😢
No itse synnyin jouluna. Revi siitä!
Mun synttärit on pilannut aina kylvöt. Ikinä kukaan ehdi edes kahville, kun kaikki on pellolla.
Synnyin aprillipäivänä. Kaikki pitävät minua pelkkänä vitsinä. 😢
Minun synttärini osuvat nyt helatorstaille, joten saan kaksi kakkua! :)
Ois kiva kun synttärit ois karkauspäivänä. Vanhenis paljon hitaammin, joka neljäs vuosi vain.
Vierailija kirjoitti:
Synnyin aprillipäivänä. Kaikki pitävät minua pelkkänä vitsinä. 😢
Kutsu kaikki juhlimaan, mutta huuda aprillia!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Saako jouluna syntyä? :o
Vierailija kirjoitti:
Niin söpöä. Mun mies on kans äidin paras joululahja. Anopillaan on samana päivänä nimipäivä ;D
Veljeni syntyi samana päivänä kun täytin kuusi. Vi-utti kun vei minulta syntymäpäiväprinsessalta kaiken huomion. 😂
Harmi kuulla. Pääasia, että tuo yksi pääsi jakamaan tota pronoa tänne nyt sit taas. Huh huh...
Minä synnyin pääsiäisenä ja itkettää kun joka vuosi Jeesus ja tiput saavat kaiken huomion.
Äläs ny, mä tunnen ihmisen, joka on syntynyt karkauspäivänä. Synttäripäivä vain joka neljäs vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Äläs ny, mä tunnen ihmisen, joka on syntynyt karkauspäivänä. Synttäripäivä vain joka neljäs vuosi.
Mutta ajattele kuinka paljon pidempään hän elää! Kateeksi käy
Yksi lapsenlapsi syntyi melkein jouluksi. Olimme just joulupöydässä kun Naikkarilta soitettiin .; nyt saa tulla meitä hakemaan. Ei ole stten kaverisynttärit onistuneet enää , kun ei kellään ole silloin aikaa.
0/5 äitienpäivä ei ole aina sammalla päivämäärällä.