Kävin passikuvassa ja kuva on aivan hirveä. Kai voin mennä uuteen kuvaan, kun en ole vielä tilannut itse passia
Vaikka tuo kamala kuva on jo poliisin arkistossa?
Kommentit (30)
Jos olet hymyillyt kuvassa niin sitä ei hyväksytä eli joudut käymään uudessa kuvassa.
Ihan kai sille on sama miltä siinä passikuvassa näyttää, jos siitä tunnistaa kuitenkin. Mulla itellä on passikuva, jossa naama näyttää melkein tuplasti leveämmältä kuin on. Kaveritkin on sanoneet ettei mulla ole niin leveää naamaa ja paras oli kun yksi kaupan kassa tokaisi että "Oot näköjään vähän laihtunut sitten tämän kuvan oton" No en ole laihtunut. En tiedä miten se kuvaaja onnistui.
Voi mennä ottamaan uuden kuvan. Hakemukseen syötetään uuden kuvan tunnus.
En tiedä ketään joka on onnistunut passikuvassa. Kaunis nuori nainenkin oli ihan tunnistamaton pullanaama.
Eikös valokuvaamo lähetä kuvan koodin tekstiviestillä? Menet otattamaan uuden kuvan ja käytät sen uuden kuvan koodia sitten, kun käytät hakemuksen.
No tässä kyllä käy siten, että passitarkastuksessa sitten kyllä pyörivät lattialla itkun ja naurun epämääräisessä sekamelskassa... eivät saa henkeä ja tukehtuvat.. tahrivat lattian eritteillään ja paniikki leviää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Ei ne virkailijat sen kuvan kauneutta arvioi.
Joo, mutta minäpä arvioin.
Istut passi kädessä ihailemassa sitä? Mutta saathan sä toki maksaa vaikka viidelle kuvaajalle, että varmasti saat kelvollisen kuvan. Harmi kun siihen ei saa mitään filttereitä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Ei ne virkailijat sen kuvan kauneutta arvioi.
Ai ei vai?
T. Virkailija
Eikö ne siellä kuvaamossa näytä sitä kuvaa, että onko hyvä? Täällä ainakin näytti ja kysyi, että kelpaako. Ja otti sitten uuden, kun niin halusin.
Mulle ainakin sanottiin että sen pitää olla just eikä melkein, tai tulee pumerangina takaisin, eli ei hymyä.