Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin passikuvassa ja kuva on aivan hirveä. Kai voin mennä uuteen kuvaan, kun en ole vielä tilannut itse passia

Vierailija
09.05.2021 |

Vaikka tuo kamala kuva on jo poliisin arkistossa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei passikuvassa saa hymyillä.

Niin minäkin luulin. Niin vaan se kuvaaja käski hymyillä.

Mulle ainakin sanottiin että sen pitää olla just eikä melkein, tai tulee pumerangina takaisin, eli ei hymyä.

Vierailija
22/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hymyillyt kuvassa niin sitä ei hyväksytä eli joudut käymään uudessa kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kai sille on sama miltä siinä passikuvassa näyttää, jos siitä tunnistaa kuitenkin. Mulla itellä on passikuva, jossa naama näyttää melkein tuplasti leveämmältä kuin on. Kaveritkin on sanoneet ettei mulla ole niin leveää naamaa ja paras oli kun yksi kaupan kassa tokaisi että "Oot näköjään vähän laihtunut sitten tämän kuvan oton" No en ole laihtunut. En tiedä miten se kuvaaja onnistui. 

Vierailija
24/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä ottamaan uuden kuvan. Hakemukseen syötetään uuden kuvan tunnus.

Vierailija
25/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään joka on onnistunut passikuvassa. Kaunis nuori nainenkin oli ihan tunnistamaton pullanaama.

Vierailija
26/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös valokuvaamo lähetä kuvan koodin tekstiviestillä? Menet otattamaan uuden kuvan ja käytät sen uuden kuvan koodia sitten, kun käytät hakemuksen. 

Vierailija
27/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä kyllä käy siten, että passitarkastuksessa sitten kyllä pyörivät lattialla itkun ja naurun epämääräisessä sekamelskassa... eivät saa henkeä ja tukehtuvat.. tahrivat lattian eritteillään ja paniikki leviää...

Vierailija
28/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa. Ei ne virkailijat sen kuvan kauneutta arvioi.

Joo, mutta minäpä arvioin.

Istut passi kädessä ihailemassa sitä? Mutta saathan sä toki maksaa vaikka viidelle kuvaajalle, että varmasti saat kelvollisen kuvan. Harmi kun siihen ei saa mitään filttereitä.

Vierailija
29/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa. Ei ne virkailijat sen kuvan kauneutta arvioi.

Ai ei vai?

T. Virkailija

Vierailija
30/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne siellä kuvaamossa näytä sitä kuvaa, että onko hyvä? Täällä ainakin näytti ja kysyi, että kelpaako. Ja otti sitten uuden, kun niin halusin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi