Tiedätkö tunteen kun unelmien mies tykkääkin miehistä?
Kommentit (18)
En tiedä. Mutta kerro ihmeessä oletko ap homo?
Jep, tiedän. Tykkää se onneksi naisistakin ;)
niin kun unelmien mies tykkääkin naisesta, eikä naikkosesta.
En. Mä en ymmärrä näitä naisia, jotka ihastuvat homomiehiin. Heistä näkee homouden heti ensisilmäyksellä!
Ei kai joka kerta voi käydä niin. Ensi kerralla parempi varmistaa jostain suuntaus.
Vierailija kirjoitti:
En. Mä en ymmärrä näitä naisia, jotka ihastuvat homomiehiin. Heistä näkee homouden heti ensisilmäyksellä!
Eli mistä?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jotenkin se miehekkyys puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
Ulkonäkö, kävelytyyli, käyttäytymismaneerit, valitettavan usein sellainen tietty ääni joka saa ainakin mut näkemään punaista. En voi sietää sitä.
Mulla oli tällainen nuoruudenihastus. Oli sen verran bi-seksuaali, että viihtyi myös minun kanssani. Mieheen lopulta kohdistui hänen suurin rakkautensa. Hän eli koko ikänsä naimattomana ja lapsettomana, silti hyvän elämän. Tuohon aikaan ei ollut vielä saman sukupuolen kesken solmittavia avioliittoja ja miehen kanssa asuminenkin olisi ollut liikaa, ainakin pienellä paikkakunnalla.
Lepää rauhassa, Juha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
Ulkonäkö, kävelytyyli, käyttäytymismaneerit, valitettavan usein sellainen tietty ääni joka saa ainakin mut näkemään punaista. En voi sietää sitä.
On isoja kaapin kokoisia miehiä, karvaisia ja möreä-äänisiä joilla miehiset harrastukset ja silti homoja. Ei aina näe päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jotenkin se miehekkyys puuttuu kokonaan.
Hauskaa. Te olette NIIN ulalla. Tunnette luultavasti enemmän homoja kuin tiedättekään. Monet ovat hyvin maskuliinisia, ihan "perusäijiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
On isoja kaapin kokoisia miehiä, karvaisia ja möreä-äänisiä joilla miehiset harrastukset ja silti homoja. Ei aina näe päällepäin.
Heh. Kyllä sen niistä karhuistakin näkee. Sen verran paljon olen homopiireissä pyörinyt, että kyllä mulla on homotutkaa kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
Näitä stereotyyppisiä (sinänsä osuvia, yhdenlaisille gaymiehille) piirteitä luettelemalla paljastatte vain, että käsityksenne homoista ovat peräisin vain ja ainoastaan mediasta. T. heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
Heh. Kyllä sen niistä karhuistakin näkee. Sen verran paljon olen homopiireissä pyörinyt, että kyllä mulla on homotutkaa kehittynyt.
Mutta kun heitä on ihan kaikenlaisia siltä väliltäkin: neitimäisistä karhuihin.
😁
Kaks kuumaa kollii toistensa kimpussa...
👅👅👅
Kyllä tiedän. koska olin aivan tosissani ihastunut. Oli vain minua kohtaan niin ihana, etten ymmärtänyt homoksi. Kyllä sydän särkyi, kun näin hänen ensimmäisen boyfriendin, ja sittenhän niitä alkoikin näkyä jatkuvana virtana....Työskentelin kyseisessä ravintolassa, enkä voinut välttyä näkemästä tuota menoa.
En. Mulla on hyvä tutka.