Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tunteen kun unelmien mies tykkääkin miehistä?

Vierailija
09.05.2021 |

Aina ei voi voittaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on hyvä tutka.

Vierailija
2/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mutta kerro ihmeessä oletko ap homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tiedän. Tykkää se onneksi naisistakin ;)

Vierailija
4/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on universumin kosto sulle :).

Vierailija
5/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun unelmien mies tykkääkin naisesta, eikä naikkosesta.

Vierailija
6/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä en ymmärrä näitä naisia, jotka ihastuvat homomiehiin. Heistä näkee homouden heti ensisilmäyksellä!

Vierailija
7/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joka kerta voi käydä niin. Ensi kerralla parempi varmistaa jostain suuntaus.

Vierailija
8/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mä en ymmärrä näitä naisia, jotka ihastuvat homomiehiin. Heistä näkee homouden heti ensisilmäyksellä!

Eli mistä?

Vierailija
9/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jotenkin se miehekkyys puuttuu kokonaan.

Vierailija
10/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä?

Ulkonäkö, kävelytyyli, käyttäytymismaneerit, valitettavan usein sellainen tietty ääni joka saa ainakin mut näkemään punaista. En voi sietää sitä.

Vierailija
11/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen nuoruudenihastus. Oli sen verran bi-seksuaali, että viihtyi myös minun kanssani. Mieheen lopulta kohdistui hänen suurin rakkautensa. Hän eli koko ikänsä naimattomana ja lapsettomana, silti hyvän elämän. Tuohon aikaan ei ollut vielä saman sukupuolen kesken solmittavia avioliittoja ja miehen kanssa asuminenkin olisi ollut liikaa, ainakin pienellä paikkakunnalla.

Lepää rauhassa, Juha.

Vierailija
12/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä?

Ulkonäkö, kävelytyyli, käyttäytymismaneerit, valitettavan usein sellainen tietty ääni joka saa ainakin mut näkemään punaista. En voi sietää sitä.

On isoja kaapin kokoisia miehiä, karvaisia ja möreä-äänisiä joilla miehiset harrastukset ja silti homoja. Ei aina näe päällepäin.

Vierailija
13/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jotenkin se miehekkyys puuttuu kokonaan.

Hauskaa. Te olette NIIN ulalla. Tunnette luultavasti enemmän homoja kuin tiedättekään. Monet ovat hyvin maskuliinisia, ihan "perusäijiä".

Vierailija
14/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä?

On isoja kaapin kokoisia miehiä, karvaisia ja möreä-äänisiä joilla miehiset harrastukset ja silti homoja. Ei aina näe päällepäin.

Heh. Kyllä sen niistä karhuistakin näkee. Sen verran paljon olen homopiireissä pyörinyt, että kyllä mulla on homotutkaa kehittynyt.

Vierailija
15/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä?

Näitä stereotyyppisiä (sinänsä osuvia, yhdenlaisille gaymiehille) piirteitä luettelemalla paljastatte vain, että käsityksenne homoista ovat peräisin vain ja ainoastaan mediasta. T. heteronainen

Vierailija
16/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mistä?

Heh. Kyllä sen niistä karhuistakin näkee. Sen verran paljon olen homopiireissä pyörinyt, että kyllä mulla on homotutkaa kehittynyt.

Mutta kun heitä on ihan kaikenlaisia siltä väliltäkin: neitimäisistä karhuihin.

Vierailija
17/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Kaks kuumaa kollii toistensa kimpussa...

👅👅👅

Vierailija
18/18 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän. koska olin aivan tosissani ihastunut. Oli vain minua kohtaan niin ihana, etten ymmärtänyt homoksi. Kyllä sydän särkyi, kun näin hänen ensimmäisen boyfriendin, ja sittenhän niitä alkoikin näkyä jatkuvana virtana....Työskentelin kyseisessä ravintolassa, enkä voinut välttyä näkemästä tuota menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi