Huomenna koronarokotukseen, viime hetken vinkkejä kiitos!
Kommentit (25)
No no miksi sinä teet sen miksi teet sen? Miksi? miksi sinä niin teet?
Sinuna en menisi, enkä kenään muunakaan
Vierailija kirjoitti:
Pöljä 🙄
Joo, siis tosi pöljä.
Että oikein vinkkejä koronarokotukseen!
Älä suotta jännitä.
Rokotukset on supertehokkaasti hoidettu, joten aikaakaan siellä ei tärväänny.
Itse kävin viimeviikolla.
Vei 1/2 minuuttia
Piikki olkavarret ja 15 min kökötys ( sai sieltä lähteäkin)
Älä lue vaihtoehtomedioita ainakaan rokotuksen jälkeen, voirueta ahdistamaan. Jatka vaan YLE-propagandan seuraamista
Mitä ihmeen vinkkejä sinä siihen tarvitset? Otat henkkarit mukaan ja toimit ohjeiden mukaan. Ainakin Helsingissä kävi tosi nopeasti ja kätevästi, kun torstaina sain rokotteen.
Se on tasan samanlainen kuin muutkin rokotukset, joita olet varmasti saanut vuosien varrella monta. Kestää nanosekunnin ja sitten laastari päälle. :)
Tarjoa itsellesi palkinnoksi tikkari!
Lahjo piikittäjä vaikka sadalla eurolla ja käske tehä feikkirokotus ja olla laittamatta piikkiä oikeesti ja korttiin merkintä että on kuitenki hötsi saatu . Ei sitä kukaan pysty myöhemmin tarkistamaaan virtaako sinussa oikeasti koronarokote. Mieluummin kannattaa luopua satasesta kuin terveydestään
Älä mene, ellet halua kuolla tai tulla lapsettomaksi
😂🤣😭😭😭 vinkkejä rokotukseen 🤣😩😫😩😫😩😫🥵
Käske vaihtaa rokote suolaliuokseen ja maksa pikku korvaus siitä että hän kieltäytyi myrkyttämästä sinua
No mä ainakin aion varautua siihen, jos sairastun rokotuksesta eli siis varmistan, että kotona on ruokaa, lääkkeitä ym. Mutta mä asunkin yksin.
Maski naamalle, desinfioi kädet mennessäsi, sellainen pusero että on helppo paljastaa olkavarsi, kela-kortti esille, ole ajoissa paikalla sillä rokotusajat ainakin julkisella puolella 5 min/rokotettava, saat 2. rokotteen ajan samalla reissulla.
Mitä ihmeen vinkkejä sä tarviit? Sinne vaan ja olkavarsi paljaaksi, saat rokotteen ja mars ulos. Oletko vähän yksinkertainen?