Aion myydä auton jonka epäilen tarvitsevan kansiremontin
En viitsi ajaa autolla että ostaja saisi edes vähän ajella niin pahasti epäilen aikaa olevan enää kovin vähän jäljellä.
Kommentit (8)
Toivottavasti sen ostaa wolttimadu ja joku palstamamma jää vaille iltapitsaansa. Ainakin madulla syötävää vakuutuspetosta yrittäessä!
Itse olen kansirempan tehnyt ysitonni saabiin kerrostalon parkkiruudussa!
Saatteli kun oli autossa erikoiset venttiili nokat siihen aikaan mutta siitäpä levisi kaikkiin moottoreihin. Oli hienoja keksintöjä ja aivan aivan edellä Saabin moottorit, harva tietää että Suomessa tehtiin paljon testausta ja suunnittelua saa niin.
T Autotekniikan proffa Tampereelta!
Eipä näistä huudella. Kymmeniä autoja myynyt "ikuisella takuulla". Siis takuu raukeaa kun tulee vikaa. En tosin naispuolisille ostajille. "viisaat" ovat parhaita ostajia
Tietenkin. Kaikki tekevät niin. Itse annoin vaihdossa edellisen autoni liikkeelle, kun huomasin, että sen tuleviin korjauksiin menisi liikaa rahaa. Liike ei siitä paljoa tarjonnut ja se siirtyi autojobbarille, jonka vastuulle tulevat viat jäivät. Voi voi vaan, auto ei ollut uusi ja en sitä uutena myynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näistä huudella. Kymmeniä autoja myynyt "ikuisella takuulla". Siis takuu raukeaa kun tulee vikaa. En tosin naispuolisille ostajille. "viisaat" ovat parhaita ostajia
Kukaan ei usko sinun ikuisuustakuihin, vaan joka jamppa tietää kyllä asian. Liikkeillä on vastuunsa, yksityisillä myyjillä perävalotakuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös kerrot tulevalle ostajalle, että auto saattaa kaivata remonttia ..
Miksi? Auton ostaja tekee ostopäätöksensä itse ja yksityinen myyjä ei ole vastuussa autoon tulevista vioista. Jos hän ei tarkista autoa perinpohjaisesti, niin ei voi mitään ja vaikka tarkistaisikin, niin ei voi mitään sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko sinun ikuisuustakuihin, vaan joka jamppa tietää kyllä asian. Liikkeillä on vastuunsa, yksityisillä myyjillä perävalotakuu.
Eipä nuo autohommelit ole muutenkaan uskon asioita. Remontti hommissakin tuppaa perkeleet lennellä.
Mutta siitäkin huolimatta olen aina myöntänyt ikuisen takuun.
Toivottavasti myös kerrot tulevalle ostajalle, että auto saattaa kaivata remonttia ..