Mieheni sisko asuu yhä vuokralla, vaikka ikää jo 36
Mieheni sisko asuu vieläkin vuokralla, vaikka ikää hänellä jo 36. Vakituinen työpaikkakin ollut jo vuosia, joten luulisi että olisi saanut säästettyä käsirahan oman asunnon ostamista varten. Olemme mieheni kanssa ottaneet asian puheeksi hänen kanssaan, mutta hän välttelee selvästi aihetta, tai vastaa jotain "se on jokaisen oma asia" tms.
Miten ei ihminen ymmärrä että on järkevämpää maksaa paljasta vuokran suuruinen summa oman asunnon maksamiseen? Muutenkin hän taitaa olla ei-niin-järkevä rahankäyttäjä, kun ostaa luksuskosmetiikkaa ja käy ravintoloissakin. Meidän omakotitalosta hän ei kommentoinut mitään, kun mieheni lähetti hänelle kuvia. Vastasi vain laittavansa osoitteen ylös. Hieman moukkamaista mielestäni. Hän ei myöskään ole onnistunut löytämään miestä vaikka haluaisi. Kyselin häneltä millaisen miehen hän haluaisi, ja että kun hän kerta tietää millaisen, niin voisi etsiä sellaisen. Siihenkään hän ei kommentoinut juuta eikä jaata.
Miten jotkut voivat olla niin aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (22)
Entä jos on 36 ja asuu asumisoikeusasunnossa? Onko se ok?
Minäkin asun vuokralla vaikka olen yli 70.
Hummasin kaikki rahani, matkoihin, merkkivaatteisiin jne.
Asun edullisesti Poihjois-Helsingissä.
Omenapuita ja marjapensaita pihalla.
Oravia ja jäniksiä näkyy joka päivä.
Hyvän eläkkeeni tuhlaan matkoihin, hoitoihin, yksityislääkääriin jne.
Noin vuoden verran olen viettänyt muutaman viikonlopun hotelleissa ns. staycation.
Eikä ole edes kallista, esim. KÄMP-hotellissa alle 400 € illallinen, yöpyminenmja aamiainen. Spa-hoidot erikseen. Otin vain hieronnan 55€,
Helluntaiksi olen varannut ST.GEORGE
hotellit staycationin.
Tähän ikään mennessä minulla ei ole ollut koskaan lainaa.