Nyt siivousmotivaatiota kiitos
Kaikki vinkit kiertoon!! Olen maannut koko päivän sängyssä enkä vaan saa aikaiseksi aloittaa!!
Kommentit (7)
Aloita jostain nopeasti hoidettavasta asiasta, laita vaikka hälytys vartin tai puolen tunnin päähän ja ala siivota.
Monesti käy niin, että kun saa yhden paikan siivottua niin se näyttää sen verran kivalta että innostuu siivoamaan enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloita jostain nopeasti hoidettavasta asiasta, laita vaikka hälytys vartin tai puolen tunnin päähän ja ala siivota.
Monesti käy niin, että kun saa yhden paikan siivottua niin se näyttää sen verran kivalta että innostuu siivoamaan enemmänkin.
Tämä on ainoa toimiva keino, mutta pitäisin ajan alkuun reilusti lyhyempänä esim. 10 min ja sinä aikana siivoaa ihan mitä tahansa, ei tarvitse olla mikään kokonaisuus, kunhan tekee jotain. Ihan ekana tosin hälytys soimaan sille, että nousee sängystä!
Pilko homma osaurakoihin. Palkitse itsesi niiden välissä.
Eli esimerkiksi ekana raivaat tavarat paikoilleen. Kuppi kahvia ja vartin lepo. Sitten pyyhit pölyt. Vartti kännykällä. Imurointi. Katsot puoli tuntia televisiota. Lopuksi vessan ja kylppärin pesu ja pääll ihana suihku/kylpyhetki puhtaassa kylppärissä.
Kato aurikatariinaa ja inspiroidu! Mua ainakin auttaa ku kattoo jonkun muiden sotkuisia kämppiä ja näps ne on siistejä!!
Sovi treffit teille. Jos sotkuinen kämppä hävettää, saat sen kyllä siivottua siihen mennessä.
Parisuhteessa oleville (tai jossei deittiä löydy tähän hätään) suosittelen läheistä kaveria juomaan kaljaa/skumppaa sohvalle, itse et saa tippaakaan ennen kuin kämppä on siisti. Kaveri ryystää rauhassa ja hoputtaa. Tai sitten jeesaa sua sillä kaljapalkalla.
Nää vinkit on jo testattu ja hyviksi todettu.
Vinkkejä kehiin